SPOED! niet genoeg melk gekolfd voor morgen!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kims, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.

Ik studeer fulltime en moet daarom dagelijks kolven. Helaas ben ik absoluut geen makkelijke kolver waardoor mijn kolfopbrengst per dag altijd minder is dan ik mee geef aan de oppas. Ik ben op mijn vrije dagen altijd druk bezig om mijn voorraad op pijl te houden en tot nu toe is het altijd gelukt.

Maar van de week is mijn dagopbrengst gelekt en lag alles als een plakkaat aan de vriezer geplakt :( Ik heb afgelopen 2 dagen geprobeerd zo veel mogelijk te kolven maar ik krijg het niet voor elkaar om voor morgen 3 voedingen te verzamelen. En ik MOET naar school (normaal zou ik gewoon dan een dag niet gaan, is al vaker gebeurd).

Ik moet morgen dus een flesje kunstvoeding bij laten geven :cry:
    Maar welke voeding kan ik hiervoor nou het beste nemen? Ik heb een nieuwe doos Friso standaard nummer 1. Het is niet de bedoeling dat ik dit vaker ga doen, maar ben bereid om het beste voor mijn meisje te kopen, ook als dit een hele nieuwe bus is.
    Ik heb ook geeeeen idee hoe het allemaal werkt met de kunstvoeding maar ik neem aan dat het op het pak staat (tenminste, wel bij die Friso).

Moet ik hypo-allergeen nemen? Of een ander soort speciale melk?
    Ik ben zo bang dat ze krampjes zal krijgen omdat ze geen kunstvoeding gewend is :(

Gelukkig komt deze week mijn adaptatieset om dubbelzijdig te kunnen kolven met mijn Swing. Ik hoop dat mijn productie dan toeneemt, anders schaf ik volgende week de Ameda aan... Maar daar heb ik nu dus niks aan.

Help!

2. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Hoi Kims,