borstkolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mwjalloh, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Hallo, heb momenteel de medela symphonie gehuurd, deze ga ik morgen terugbrengen. Heb er zo een setje bij gekocht. Nu wil ik zelf een kolf kopen, maar die symphonie is alleen voor ziekenhuizen en verhuur zie ik. Op welke past mijn setje dan nog meer? Is dat de pump in style of zoiets of zijn er nog meerdere?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    wij hebben de pump in style en daar past je setje ook op. alleen als je hem koopt zit dat er ook allemaal bij. Wij hebben hem 2e hands gekocht en dus was ons setje wel handig! succes ermee!
    kolf je trouwens fulltime?

3. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    momenteel kolf ik even omdat ik een opkomende borstontsteking had dus moest ik mn borst even legen. Ik heb nu verlof en ga straks kolven op mn werk dus nee niet fulltime!
    Hoe bevalt de kolf bij jou? Werkt hij hetzelfde als de symphonie?

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ja, hij bevalt me prima! ik kolf wel fulltime en moest daarom ook wel een dubbele kolf hebben. Moet wel zeggen dat het kolven me erg tegen begint te staan, maar dat heeft niks met de kolf te maken.

Het werkt hetzelfde als de symphony, ook 2 fases en een draaiknop;) rugzak enzo is handig, maar niet meer dan dat...
    succes ermee, en er staan er veel op mp, als je hem 2e hands wilt kopen..

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb de Pump in Style ook en vond hem erg fijn. Ik verkoop hem trouwens, zie te koop deel hier op het forum ;)

Deel Deze Pagina