vmi naar de vlos... ik wil niet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joseetje26, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden... ik moet vanmiddag voor het eerst naar de vlos... en ik vind het doodeng..dadelijk kan ze geen hartje vinden...ik heb morgen mijn echo.........

pppffff ik had een goede 7 en 9 weken echo... en ben toch ineens erg bang geworden... wat ik dacht te voelen als mijn baarmoeder... zacht kussentje boven mijn schaambot.. zit sinds gisteren 3 cm meer naar links? dat kan toch helemaal niet? ik maak me vreselijke zorgen..

tja niemand van jullie kan hier waarschijnlijk ook een zinning woord over zeggen.....

x jose

2. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Nee, iets zinnigs kan ik niet zeggen. En je rationeel vertellen dat je je niet druk moet maken helpt ook niet, weet ik.

Rest er niets te zeggen dan; hou vol, hou moed. T is bijna middag, zomeeteen weet je het.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Het is en blijft spannend! Denk maar zo dat je al 2 goede echo's hebt gehad. Heel veel succes vanmiddag!

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey!

Ik heb zo pijn in mijn maag,de kleine ligt er helemaal tegen aan met haar billentjes...ik draag vrij hoog...maar alles wat ik eet gaat mijn maag zo pijn doen...ik eet al hele kleine beetjes...echt vervelend...
    Heeft iemand misschien een tip?

Groetjes,

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    OEPS....moest nieuwe topic zijn....SORRY!

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ga gewoon naar de vlos en zet de zorgen even van je af. :) als je al een goede 7 En een goede 9 wk echo hebt gehad, dan is de grootste kans op miskramen en zo al lang voorbij.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik deed dat baarmoeder voelen nooit eigenlijk, dus ik zou niet weten wat normaal is. Maar als je al 2 goede echo's hebt gehad, waarom zou je dan bang zijn? :)

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb ook nooit mijn baarmoeder gevoeld, ook nog nooit aan mijn baarmoedermond, ook heb ik geen angelsound, want als er dan iets anders verloopt dan normaal dan loop ik me alweer druk te maken, dus als je er gevoelig voor bent kun je maar beter gewoon proberen te genieten zonder zelf vanalles te voelen etc. niemand is hetzelfde zwanger, en als je al 2 goede echo's hebt gehad is de kans nog maar 2 % dat het nog fout gaat ;)

ben je al geweest trouwens? hoe was het?

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    lieve meiden dank jullie wel voor de reacties... ppfff ik raakte gewoon even helemaal in paniek.
    ik hoorde gisteren dat mijn schoonzus bezig is een miskraam te krijgen en heb gewoon wakker gelegen..

tja die rare bal... dat is dus toch m,n baarmoeder.. m,n blaas drukt hem opzij als hij vol is... en dan zit hij dus meer links...
    dat het zo groot lijkt voor hoe ver ik pas ben is omdat ik een diepliggende baarmoeder heb... hij komt dus nu al flink boven het botje uit....

het hartje klonk zo mooi.... ik kon alleen maar huilen.. de vlos zal wel gedacht hebben maar ze was heel lief..

nu kan ik met een gerust hart naar de echo morgen..

x jose

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ze zijn wel wat hormonen gewend daar bij de verloskunigenpraktijk hoor! fijn dat alles goed is! geniet er maar van!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) hormonen he!
    geniet lekker verder van het frumpie in je buik!

Deel Deze Pagina