Hier nog een hikkertje, soms wel 6 of meer keren per dag! De vk heeft mij ook verteld dat het geen kwaad kan maar dat het beebje ws wat te gulzig is.....
Ik heb 2 meiden en 2 jongens, en de meisjes waren allebei fanatieke hikkers in mijn buik . Oudste meisje had ook na de geboorte met grote regelmaat de hik. Ik heb dat zelf ook vaak trouwens dus misschien hebben ze het wel van mij
gulzig? dus beebje drinkt wat gulzig,als het maar niet na de geboorte zo een hongerige baby word..oeps! mijn schoonma zei namelijk dat haar zoon(dus mijn partner) een hongerige baby was ze zei hij was noooit verzadigd,ik stond echt wel tig keer op per nacht en hij maakte het erg zwaar voor me het zette me meteen aan het denken...
Hier heb ik het ook nog nooit echt bewust gevoeld. En idd ook een erg bewegelijke baby. Misschien dat je het daarom niet als de hik voelt ofzo terwijl het wel de hik is.
Lag gisteravond in bed en voelde het toen ineens! Dat getik had ik wel vaker gevoeld, maar er nooit bij nagedacht dat dit de hik was. Vond het wel al vreemd, steeds die kleine plopjes op dezelfde plek . Maar die van mij hikt dus ook!
ik kon de hik op de klok tellen tijdens zwangerschap..tssen 4 en 6 smiddags elke dag en soms wel nog een keer over dag..
Thije had in mijn buik ook supervaak de hik! En nu ie eruit is heeft ie nog steeds regelmatig de hik. Kan verder geen kwaad hoor. Vond het in mn buik alleen wel irritant worden soms.