De Hik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Burberry, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monster78

monster78 Lid

16 okt 2008
    33
    0
    0
    Hier nog een hikkertje, soms wel 6 of meer keren per dag! De vk heeft mij ook verteld dat het geen kwaad kan maar dat het beebje ws wat te gulzig is.....

2. Tink

Tink Niet meer actief

Ik heb 2 meiden en 2 jongens, en de meisjes waren allebei fanatieke hikkers in mijn buik :). Oudste meisje had ook na de geboorte met grote regelmaat de hik. Ik heb dat zelf ook vaak trouwens dus misschien hebben ze het wel van mij ;)

3. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    jaa klopt das bij mij ook zo,als beeb druk is geweest en dan kort daarna hup weer de hik.:D

4. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    gulzig? dus beebje drinkt wat gulzig,als het maar niet na de geboorte zo een hongerige baby word..oeps!
    mijn schoonma zei namelijk dat haar zoon(dus mijn partner) een hongerige baby was ze zei hij was noooit verzadigd,ik stond echt wel tig keer op per nacht en hij maakte het erg zwaar voor me:( het zette me meteen aan het denken...

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier heb ik het ook nog nooit echt bewust gevoeld. En idd ook een erg bewegelijke baby. Misschien dat je het daarom niet als de hik voelt ofzo terwijl het wel de hik is.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Lag gisteravond in bed en voelde het toen ineens!
    Dat getik had ik wel vaker gevoeld, maar er nooit bij nagedacht dat dit de hik was. Vond het wel al vreemd, steeds die kleine plopjes op dezelfde plek :(.

Maar die van mij hikt dus ook! :)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik kon de hik op de klok tellen tijdens zwangerschap..tssen 4 en 6 smiddags elke dag en soms wel nog een keer over dag..

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thije had in mijn buik ook supervaak de hik! En nu ie eruit is :D heeft ie nog steeds regelmatig de hik.
    Kan verder geen kwaad hoor.

Vond het in mn buik alleen wel irritant worden soms.:)

Deel Deze Pagina