Hoi meiden, Bij mijn eerste zwangerschap heb ik naar mijn idee helemaal geen bandenpijn gehad. Hoe voelt dat eigenlijk, stekend, trekkend? Ik heb nu wel steeds steken in mn liezen, was al bang voor een bbz, gelukkig steekt het nu ook aan de andere kant (ja ja, ik kan mij helemaal gek maken) Maar ik ben nog maar 4 weken, dat lijkt me wel erg vroeg voor bandenpijn toch?
als felle steken aan de zijkant van je bm, als je bijv opstaat, omdraait of net iets hebt getild. kan niet missen, het doet pijn! maar duurt gelukkig wel maar heel even.
Kut! Ik voel het als van die vervelende steken die beginnen achter mijn navel en helemaal naar beneden doortrekken tot achter m'n schaambot. Bij plots opstaan of veel lopen doet het inderdaad erg zeer.. Ik zou het omschrijven alsof ik een elastiekje heb van binnen dat niet verder uit kan rekken als ik opsta en dat geeft echt zon naar trekkerig en stekerig gevoel.. Wat je nu voelt is denk ik nog geen bandenpijn, had daar in t begin ook last van maar dit voelt wel weer anders.