Hoe reageerde jullie hond toen je weeen kreeg?

Discussion in 'Zwangerschap' started by peetje80, Dec 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die een hond hebben waarvan het gedrag nog voor je weeen had veranderde. Dus dat de hond het eigenlijk aanvoelde.

Liefs Petra

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

:D sorry geen hond hier, wel twee katten.

Ze worden m.i. een stuk aanhankelijker op dit moment.

Ben zo benieuwd hoe het is als de kleine er is... :D

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Bij m'n vorige 2 bevallingen, voelde m'n drommel nog voor mij aan dat het zover was.
    Beestje kwam voor m'n voeten lopen, liep overal met me mee en als ik in de zetel of op een stoel ging zitten, legde die z'n hoofd op mijn schoot.
    De eerste keer vond ik echt dat de hond raar deed, de tweede keer had ik het onmiddellijk door.
    Denk wel dat hij me deze keer ook wel zal waarschuwen.
    Deed hij trouwens de 3 keren al nog voor ik wist dat ik zwanger was, en bij de 2de en 3de keer wist ik aan z'n gedrag dat ik een tester moest gaan halen.
    Die beestjes voelen dat aan, is je hormoonhuishouding die veranderd.

4. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Die van mij was al een paar dagen veels te rustig (heb een jack russell). ligt ook vaker tegen mijn buik aan..... En nu, de vk zegt dat het aan het "rommelen", dus ik denk ook dat zij dat perfect heeft aangevoeld.

Liefs Petra

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Toen ik weeen kreeg en naar beneden ging 's nachts hebben ze me niet uit het oog verloren. Ze lagen rustig in de mand, maar bleven maar kijken.

Van te voren heb ik niet zo veel aan ze gemerkt.

Pim

6. Niet meer actief

nou mijn hond (jack russel) moet ook ineens constant bij me liggen.. in mijn geval hoop ik niet dat het een teken is haha

7. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

Jul 25, 2006
    184
    30
    28
    haiii meiden,

Ook mijn hond is erg aanhankelijk de laaste paar dagen,eigenlijk vanaf het kerst weekend,het is een shar-pei dus veels te groot om op schoot te liggen,daarom gaat hij voor me staan en dan met z'n poten om mijn schoot en dan moet ik hem de hele tijd aaien,hij blijft ook de hele tijd in mijn buurt,als ik lekker op de bank zit dan komt hij bij me zitten,en ook zelfs nu ik achter de computer zit, zit hij weer naast me.
    Om gek van te worden afentoe.

Mijn moeder vertelde mij ook al dat honden het aanvoelen als er iets gaat gebeuren en ook bij mijn vriendin was dit toen zij ging bevallen het geval.Ook haar hond bleef piepen en was niet van haar zij te krijgen.

Groetjes marianne

8. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    vanaf het moment dat mijn vliezen braken is ze niet meer van mijn zij afgeweken, met de bevalling heeft ze de hele tijd voor de deur gelegen en tijdens mijn kraamperiode heeft ze tot grote ergenis van de kraamverzorgende continu naast mijn bed gelegen :)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ik denk dat mijn hond dat ook gaat doen. Nu loopt hij al overal waar ik loop, dus ik denk dat hij dan ook geen centimeter gaat wijken,

Ik ben alleen wel benieuwd hoe dat tijdens de bevalling zal gaan.

10. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Tijdens de bevalling toch voor de zekerheid de hond uit de buurt houden, sommigen kunnen schrikken van het eerste gehuil van de baby en je weet nooit hoe je lieverd erop reageert.

Share This Page