De hik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ons kindje heeft de laatste paar dagen op vaste tijdstippen de hik...is dit toevallig?

Groetjes,

2. Niet meer actief

Heb het me ook weleens afgevraagd, maar volgens mij niet... onze beeb begint er 's ochtends mee als ik wakker word :)

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Onze kleine begint rond 10.00 dan rond 12.30 en dan rond 17.30 en rond 22.30...dat is al een dag of 5 zo...vind het wel grappig...

Groetjes,

4. Niet meer actief

meestal savonds alsik wl slapen. ik vind het niet echt een prettig gevoel..

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoe voelt dit dan? Volgens mij heeft deze kleine hummel nog nooit de hik gehad.... :(

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij mij ook vaak 's avonds. Het schijnt wel goed te zijn, want zo oefent die kleine zijn longetjes te gebruiken.
    De hik voelt als heel regelmatige schokjes. Je hebt het wel door als het dat is. Ik voelde het pas na een week of 34 volgens mij.

7. Niet meer actief

ik vernam de hik ook pas tegen 34 week. en idd als het dan de hik heeft dan verneem je dat wel. hel regelmatig kleine klopjes vanuit je buik. ik denk altijd wat zal zo´n klein ukkietje het benouwd hebben daarbinnen met die hik..
    hahahaha..(misschien moet ik eens wat minder denken :) )

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ooooh oke, dus het is voor mij nog een beetje te vroeg om dat te voelen.... :) Vroeg me alweer af waarom deze uk nooit de hik heeft hahaha! Lijkt me ook wel een apart gevoel zeg... :(

9. Niet meer actief

het komt vast wel goed :D ook die kleine van jou krijgt een keer de hik. is bij iedereen verschillend de een heeft het 2 keer op een dag de ander 5 keer

Deel Deze Pagina