Cadeau 1e verjaardag!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by NathalieD, Aug 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Wat geven jullie voor baby's eerste verjaardag? Ben heel erg benieuwd:)

2. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    Ik zit ook een beetje met dit 'dilemma'.
    waarschijnlijk wordt het zo'n activity-center met allerlei knopjes! vindt hij heel leuk!
    Lees met je mee!

3. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Onze dochter kreeg o.a. een blokkenwagen, peutertafeltje met stoeltjes en een zandbak.

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets nuttigs, speelgoed krijgen ze al zo veel en als we iets zien wat we hem echt graag willen geven, dan doen we het ook wel es tussendoor, dus voor verjaardag: leuk tafeltje met stoeltje.

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Peutertafeltje met stoeltje is idd leukl! Waar vind je 'leuke'? Ik heb namelijk al een keer rondgekeken op het internet maar kon niet echt iets vinden.
    Ik zit zelf ook te denken aan een speelgoedkist van woezel en pip.

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Het duurt nog even, in december krijgt Mara een Wheely Bug (muis uitvoering).

7. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    een peutertafeltje met stoeltje is super leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar echt aanzitten?
    en waar vind je inderdaad een leuke houten?

en we dachten aan een blokkendoos waar hij achter kan lopen?

8. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    wij hebben een setje laten maken bij www.geboorteshop.nl die doen dan het geboortkaartje schilderen op een tafltje en stoeltje. Is echt super leuk! kost 70 euro voor een set geloof ik.

9. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    een loopauto! en ze krijgt ook van megabloks zo'n tafeltje met de blokken erbij natuurlijk.

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wij hebben een wheelybug gegeven.

Verder heeft ze een meegroei driewieler gehad een loopwagentje van v'tech een houten speel/loophuis ,vtech prinsessentelefoon tafeltje en stoeltjes speelgoedkasten, kleding schoenen , geld en cadeaubonnen..

Erg verwend dus!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Net eerste verjaardag van dochter van beste vrienden gehad..
    Hebben een schommelpaard gegeven die ook buiten gebruikt kan worden..

Was een erg groot succes, en we hebben gezien dat deze tot een leeftijd van 6 jaar ook nog leuk gevonden wordt :D

12. Bri

Bri Niet meer actief

Oudste kreeg van ons de boerderij van Little People.
    Jongste hebben we een houten loop-bakfiets gegeven.

Peutertafeltje+stoeltjes+bankje hebben we destijds bij Trendhopper gekocht, van het merk Flexa. Dochterlief zit er ook al weer een paar maanden aan (zij is nu 17 mnd). Hoewel, zitten: ze klimt op de stoel, en er weer af, en er weer op, en er weer af. Ze vindt het enig om naast haar broer aan tafel te zitten maar houdt dit steeds maar 5 sec vol. Rondschuiven met de stoeltjes vindt ze trouwens ook erg leuk.

13. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
  14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik heb zelf een loopfiets gekocht en van mijn zus krijgt hij zo`n skippy cow van babypark( soort skippybal voor hele kleintje). Mijn zoontje bijna 1 vind het super, ze hebben hem bij onze kidsplayground. Daarnaast krijg hij straks van familie dingen van little people.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hebben een poppenwagen voor haar gekocht.

16. romygizmo

romygizmo Actief lid

Feb 19, 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben alvast een zandbak gekocht, ze vindt het geweldig om erin te spelen op de creche, dus dat zal thuis ook wel een succes worden!
    En natuurlijk een emmertje en schepje ed erbij.

17. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden ons tafeltje + stoeltje bij Baby's trefpunt gekocht (alleen noorden vh land). Ik vind ze heel vaak niet leuk en op het net kon ik het ook niet echt vinden. Zagen hem staan, superstoer, was de laatste, dus direct verkocht!!

18. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze dochter kreeg voor haar verjaardag een loopauto en onze zoon krijgt ook een loopauto voor zijn eerste verjaardag, een bmw of een mini :)

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    aangezien wij al een kindje hebben voor de jongste... en ik kom om in het speelgoed vond ik dat ook best lastig

maarrr wij hebben een baby born gekocht en valentijn heeft voor zn zusje een paar mooie roze auto's uitgezocht ;)

20. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Mijn dochtertje is vorige week 1 geworden. Ze heeft van een ons een hobbelkoe gekregen. Deze heeft ook wieltjes dus het is ook een loopkoe. Ze heeft ook (niet van ons maar van opa's en oma's enz) een zandbak, 1,2,3 schommel, houten poppenwagen van janod, kleren, pop, stapelblokken, badspeeltjes, en een dierentuinbezoek gekregen. Echt belachelijk verwend dus.

Share This Page