Ik zit ook een beetje met dit 'dilemma'. waarschijnlijk wordt het zo'n activity-center met allerlei knopjes! vindt hij heel leuk! Lees met je mee!
Iets nuttigs, speelgoed krijgen ze al zo veel en als we iets zien wat we hem echt graag willen geven, dan doen we het ook wel es tussendoor, dus voor verjaardag: leuk tafeltje met stoeltje.
Peutertafeltje met stoeltje is idd leukl! Waar vind je 'leuke'? Ik heb namelijk al een keer rondgekeken op het internet maar kon niet echt iets vinden. Ik zit zelf ook te denken aan een speelgoedkist van woezel en pip.
een peutertafeltje met stoeltje is super leuk! Vanaf wanneer kunnen ze daar echt aanzitten? en waar vind je inderdaad een leuke houten? en we dachten aan een blokkendoos waar hij achter kan lopen?
wij hebben een setje laten maken bij www.geboorteshop.nl die doen dan het geboortkaartje schilderen op een tafltje en stoeltje. Is echt super leuk! kost 70 euro voor een set geloof ik.
Wij hebben een wheelybug gegeven. Verder heeft ze een meegroei driewieler gehad een loopwagentje van v'tech een houten speel/loophuis ,vtech prinsessentelefoon tafeltje en stoeltjes speelgoedkasten, kleding schoenen , geld en cadeaubonnen.. Erg verwend dus!
Net eerste verjaardag van dochter van beste vrienden gehad.. Hebben een schommelpaard gegeven die ook buiten gebruikt kan worden.. Was een erg groot succes, en we hebben gezien dat deze tot een leeftijd van 6 jaar ook nog leuk gevonden wordt
Oudste kreeg van ons de boerderij van Little People. Jongste hebben we een houten loop-bakfiets gegeven. Peutertafeltje+stoeltjes+bankje hebben we destijds bij Trendhopper gekocht, van het merk Flexa. Dochterlief zit er ook al weer een paar maanden aan (zij is nu 17 mnd). Hoewel, zitten: ze klimt op de stoel, en er weer af, en er weer op, en er weer af. Ze vindt het enig om naast haar broer aan tafel te zitten maar houdt dit steeds maar 5 sec vol. Rondschuiven met de stoeltjes vindt ze trouwens ook erg leuk.
Onze oudste heeft een buitenspeelhuisje gekregen ze is in november jarig dus dat grote lompe ding heeft eerst nog 4 maand in de woonkamer gestaan haha ... en onze jongste krijgt een stoel met naam Kinderfauteuil Ricus Mini Design kinderstoel, kinderfauteuils, kinderbankje
Ik heb zelf een loopfiets gekocht en van mijn zus krijgt hij zo`n skippy cow van babypark( soort skippybal voor hele kleintje). Mijn zoontje bijna 1 vind het super, ze hebben hem bij onze kidsplayground. Daarnaast krijg hij straks van familie dingen van little people.
Wij hebben alvast een zandbak gekocht, ze vindt het geweldig om erin te spelen op de creche, dus dat zal thuis ook wel een succes worden! En natuurlijk een emmertje en schepje ed erbij.
Wij hadden ons tafeltje + stoeltje bij Baby's trefpunt gekocht (alleen noorden vh land). Ik vind ze heel vaak niet leuk en op het net kon ik het ook niet echt vinden. Zagen hem staan, superstoer, was de laatste, dus direct verkocht!!
Onze dochter kreeg voor haar verjaardag een loopauto en onze zoon krijgt ook een loopauto voor zijn eerste verjaardag, een bmw of een mini
aangezien wij al een kindje hebben voor de jongste... en ik kom om in het speelgoed vond ik dat ook best lastig maarrr wij hebben een baby born gekocht en valentijn heeft voor zn zusje een paar mooie roze auto's uitgezocht
Mijn dochtertje is vorige week 1 geworden. Ze heeft van een ons een hobbelkoe gekregen. Deze heeft ook wieltjes dus het is ook een loopkoe. Ze heeft ook (niet van ons maar van opa's en oma's enz) een zandbak, 1,2,3 schommel, houten poppenwagen van janod, kleren, pop, stapelblokken, badspeeltjes, en een dierentuinbezoek gekregen. Echt belachelijk verwend dus.