vraagjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacha, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    Hoi allemaal

heb een paar vraagjes heb gehad dat ik de kleine een paar dagen haast niet voelde sinds gisteren voelde ik hem/haar weer volop herkennen jullie dit? of ben ik nu gewoon te overbezorgt?
    en ik ben de zwangerschap nog helemaal niet zat omdat ik er weinig van heb kunnen genieten,maar ben wel de kleding zat hadden jullie dat ook, dat als je langs een winkel loopt en van die leuke kleren ziet hangen en dat je denkt mmmm die wil ik ook wel? hahahha heb helemaal niet z'n grote buik in tegendeel mocht van mij nog wel groter worden maar gewone kleding gaat niet lukken. maar wil graag van die leuke kleren weer kopen.
    en vanaf wanneer hadden jullie voor of oefen weeen? heb nu 2 dagen gehad dat giga buikpijn kreeg en later weer afzakte en als het dan afgezakt was werd de beeb giga druk of zijn dit geen voor of oefenweeen? heb geen idee hoor dus hoop dat jullie antwoord hebben, kan het dinsdag ook wel vragen aan de vk want dan mag ik weer.
    veel groetjes jacha en een goed weekend!

2. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Dat herken ik zeker! Vooral omdat ik de moederkoek voor heb voel ik hem/haar een stuk minder.. Het echte schoppen voel ik ook bijna niet meer, alleen nog de verschuivingen zeg maar. Ik heb het ook met de kleren hoor! Maar ik denk vooral als langs al die leuke etalages loop: Zou ik dit ooit nog aan kunnen? Ik ben namelijk behoorlijk op mijn heupen uitgedijd...

3. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Hallo Jacha,

Ik heb me ook heel erg bezorgd gemaakt omdat ik de kleine rond de 36 weken sinds 1 week beduidend minder voelde bewegen, ik heb het toen bij mijn verloskundige aangekaart, en duidelijk gezegd dat ik me toch wel erg veel zorgen maakte, en toen heeft ze me voor 'n CTG naar het ziekenhuis doorverwezen, als je je echt zorgen maakt kun je misschien vragen voor een CTG.
    Na de CTG was ik heel erg gerustgesteld, je ziet (en hoort) het hartje van de kleine 'n half uur, en de assistenten konden aan de uitdraai meteen zien dat de kleine het heel erg goed maakte, dat gaf mij toch wel weer een veel beter gevoel, en meer vertrouwen.

Groetjes en geniet van je verdere zwangerschap! :D
    San & Ukkie

PS. ik heb van week 34 t/m 36 1/2 krampen gehad, mijn verloskundige zei dat het kindje aan het indalen was, en dat daar die krampen vandaan kwamen. (indalingsweeen)

Deel Deze Pagina