Mijn schoonzus is zwanger en helaas zijn we niet in de gelegenheid om in de eerste tijd (lees: maanden) na de bevalling op babybezoek te komen. Nu weten ze het geslacht van de baby niet en ben ik dus eigenlijk op zoek naar een leuke unisex outfit zodat we die binnenkort alvast kunnen geven. Iemand suggesties waar ik wat leuke dingen kan vinden? Heb hier in FR al rondgekeken maar niets (leuks) kunnen vinden. Dus wil nu toch nog even een poging wagen in NL. Webshops mogen ook! Bedankt alvast!
Noppies heeft mooi spul, en je kan vaak in de uitverkoop nog leuke dingen kopen. Bijv op kleertjes.com. Imps&Elfs heeft mooie dingen, en ik geloof Ducky Beau ook wel. Bij prenatal heb je wat voordeliger ook wel mooi uni spul.
Ik vind noppies erg leuke unisex kleertjes hebben.. Heb dit toen via kleertjes.com.met korting gekocht!
Op kleertjes.com staat nu maar 1 setje van Noppies wat ik unisex genoeg vind. Heb op de site van Ducky Beau al wel wat leuks gespot. Wit met zilveren borduursels. Erg schattig! Denk dat ik dat ga bestellen. Maar kijk nog even of ik vandaag nog andere tips krijg