Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het bijhouden van een 9-mnd dagboek en vooral ook welke er leuk is (en waarom).
Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauliene Oud van voor tot achter ingevuld voor dochterlief. Voor een volgende zou ok deze absoluut weer kopen. Leuke vragen, overzichtelijk en ook een heel gezellige uitstraling. Wij hebben zelfs het kraambezoekboek, baby's eerste jaar en mijn opgroeiboek (van 1 tot 4) gekocht. Mooie serie voor later.
Pauline oud! Leuke serie om te sparen. Voor m'n zoontje heb ik alle boeken en ben nu voor nr 2 aan het sparen. Leuk om te vergelijken
Babyplakboek van Uitgeverij Snor. Ik hou niet van de stijl van bv Pauline Oud. Ik wilde graag veel ruimte om te schrijven en dingen in te plakken. Ik heb hier ook het 9 maanden plakboek van en ik ben nu bezig met het Kinderjarenplakboek (tot 12 jaar).
Ik vond die van pauline oud leuk (net als vele andere). daar heb ik ook babies 1e jaar van en kraambezoekboek
Deze heb ik nu ook. Wat meer vrije ruimte om te schrijven dan bij het boek van Pauline oud. Die heb ik bij mijn zoon ingevuld. Vind ze eigenlijk allebei op hun eigen manier fijne boeken!
Ik gebruik ook 'Oei, ik groei!' Meer ruimte om te schrijven en ik vind die stijl leuker dan die van Pauline Oud.
Ik heb oei ik groei. Vind hem erg leuk en genoeg ruimte om zelf te schrijven. Die van pauliene oud vind ik niet zo leuk en die ik bij m'n dochter had kan ik nergens meer vinden. (Had ik in een klein winkeltje gekocht)