banden pijn of menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marlee16, 17 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hallo allemaal! Ik heb allemaal zwangerschapssymptomen, vooral rugklachten, straalt uit naar stuitje, bil en benen. Ik kon vorige week niet normaal lopen, mijn bovenlichaam kon mijn onderlichaam gewoon niet houden.Trekkerig gevoel aan zijkant van mijn buik, plopjes in buik en gevoelige borsten . Volgende week zou ik ongesteld moeten worden, ik heb dit al bijna twee weken, wat is nou net verschil tussen bijvoorbeeld bandenpijn en menstruatiepijn? En kan menstruatiepijn zolang voor je menstruatie beginnen? Ik heb al een test gedaan maar negatief, wil even mijn ongesteldheid volgende week nog afwachten.

Groetjes Mar

2. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Heb precies hetzelfde probleem. De culculator op deze site geeft aan dat vandaag mijn innesteling zou plaatsvinden. En ik heb inderdaad ook korte bloeding gehad vandaag terwijl ik volgende week ongesteld moet worden. Verder ook dezelfde klachten in de rug, benen en onderbuik.

3. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je er al twee weken last van hebt, lijkt het me sterk dat het bandenpijn is. Dan zou het voor je eisprong begonnen zijn. Tenzij je vorige menstruatie geen menstruatie was. In dat geval zou je nu gewoon positief testen.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Bandenpijn voelt heel anders. Zit echt links en/of rechts van je schaamstreek en schiet er ineens in bij bijvoorbeeld snel opstaan.
    Maar dat voelt echt alsof ze er met een mes insnijden of een messteek zeg maar.
    Menstruatiepijn heb je ook als je zwanger bent, dat hoort weer bij het oprekken van de baarmoeder.
    Dit is ook wat de VK mij bevestigde.

Deel Deze Pagina