Kwamen jullie kindjes allemaal rond dezelfde termijn ? Bij mij allemaal rond 38 weken zei vk vandaag over de termijn kan je niets zeggen 😅
Hier zwanger van nr 3. Mijn gynaecoloog vertelde dat iedere zwangerschap ongeveer 3 dagen langer duurt. Bij mij kwam de tweede 8 dagen later. De derde wordt een geplande keizersnede.
1e met 41.0 2e met 39.2 3e met 39 (vliezen al gebroken met 38.5) Dus hier juist omgekeerd 😜 Nu in de wachtstand voor nr 4..
Ik zou bij alle vier sowieso ingeleid worden met 37 weken Eerste braken mijn vliezen met 36,3 weeen kwamen niet dus diezelfde dag nog wee opwekkers en bevallen Tweede precies hetzelfde alleen met 36.5 Derde ingeleid met 37 Hoelang zij anders zou blijven zitten geen idee Vierde af en toe weeen met 35.6 met 36.0 wist ik het zeker en met 36.1 bevallen zonder wee opwekkers.
Spannend! Hier de 1ste met 38.5, 2de met 40.2 en de 3de met 38.2. Hoop deze keer dat de kleine ook rond 38 weken komt, moet alleen nog min 16 weken wachten ☺
Elke zwangerschap duurt drie dagen langer? Hier was de tweede twee week eerder dan de eerste! benieuwd naar de echte statistieken, maar volgens mij verschilt het heel erg en kan je er eigenlijk niks van zeggen.