Ja Kimmie...Zo zit ik te zeveren over weinig symptomen, symptomen die verdwijnen en zo zijn ze er weer.... Ik merk dat ik gewoon zelf heel goed moet opletten wat ik eet. Niet te vet, niet te veel snoep en veel meer water drinken. Ook wat meer rust in bouwen. Op dagen dat ik vreselijk moe ben, slaan de symptomen ook keihard toe! Ga nu op vakantie en als ik terug ben, ben ik weer een weekje verder. Ik hoop inderdaad de symptomen wat afnemen. Mijn borsten, extra geluiden e.d vind ik niet zo erg, maar die misselijkheid is echt een ramp. Nog effies en dan is het over
Misselijkheid heb ik niet gehad dus daar kan ik niet over meepraten. Lekker hoor weekje weg. Wij gaan in mei 2 weken op vakantie. Kan niet wachten haha. Geniet ervan
Dank je wel Kimmie! Vindt het best spannend, zeker als ik terug denk aan mijn vorige vakantie. Toen was ik ook zwanger... maar nu ziet alles er goed uit. Dat was de vorige keer wel anders. Nu een week niksen in Egypte "i keep my fingers crossed"!
Ik heb een vraag, of andere dit herkennen. Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer eens getraind (wedstrijdzwemmen). Tijdens het afdrogen voelde ik ineens dat ik lekte. Ik keek en zag een straaltje vloeistof lopen. Niet veel maar een straaltje. Het rook niet naar urine. Klinkt misschien vies (sorry daarvoor..!!) maar het rook naar mezelf zeg maar.. Ik schrok er een beetje van. Ik weet dat je meer afscheiding hebt tijdens de zwangerschap. Ik vroeg me af of het nu zo vloeibaar was dan mogelijk door zwembad water. iemand ervaring met afscheiding na inspanning?
thnx voor je bericht, maar heb het sinds die ene keer niet meer gehad. denk toch een groot deel zwembad water en afscheiding. schijnt wel normaal te zijn..
Had jij het besproken met de vk?? Dit las ik op internet: Ten gevolge van de zwangerschapshormonen worden de weefsels van de vagina veel losser en rekbaarder. Dit is nodig als voorbereiding op de geboorte. Door de extra doorbloeding van de schedewanden werken de slijmvliezen intensiever en komt er meer vocht uit je vagina. Bij warm weer en bij inspanning neemt deze vaginale afscheiding toe.
Ok nou als er iets bijzonders is, laat je het dan weten? Maar zoals ik het lees is het volkomen normaal..gelukkig
Ik heb er ook last string dragen is geen optie is heel normaal wordt steeds erger Ik gebruik ernaast nog utrogestan
Geruststellend om te lezen dat het normaal is he.. Ik heb zojuist een Angelsound besteld. Ben heel erg benieuwd. iemand hier ervaringen mee?
Mijn zus was er blij mee ga hem ook bestellen mvm komt langs ik vraag of ze woensdag willen komen heb een echo om 10 uur. Toch de bevestiging nodig zie tegen de test op straks geen knaller pfff
Ik heb een dopler thuis,hoor sinds 10.5 duidelijk het hartje ( moest wel ff zoeken hoor) nu luister ik elke dag 1 minuutje naar haar hartslag... Heeeeerlijk ❤️ BS hihi je bent hartstikke zwanger, en het kan best zijn dat je test niet meer zo knal is met dit termijn hoor!
Butterfly, je bent echt wel zwanger. Die testen van mvm testen ook pas later een knaller. Hebben hogere waarden nodig dus schrik niet als hij wat lichter is als je eigen had ik ook..!! Ik mocht helaas alleen niet mee doen aan mvm omdat ik in 2012 bloedtransfusie heb gehad. Helaas. En Bengeltje. Ik ben nu 13 weken. Hoe hoog moet ik het dan proberen om het goed te kunnen horen? Ben erg benieuwd.
Termijnecho kreeg ik rond de 10 weken. Dan kunnen ze ongeveer het beste berekenen wanneer je bent uitgerekend.
Ik heb vanaf week 7 elke week een echo gehad en termijn echo met 10 weken. Kim, iets boven je schaambeen en onder je navel bij mij dan hè, maar mijn placenta ligt achter
Ik vanaf 6 wk elke week echo volgende week echo in Gent mijn man wil niet te veel echo's in 1 week kan schadelijk zijn dat denkt hij tenminste ik loop ook in ned bij een zkh Gent omdat daar icsi is gedaan maar blijf onder behandeling in ned