Nou, hier ook eindelijk de eerste echo gehad. Alles was goed. Volgens de echomevrouw was het wel een heel erg druk kindje, stuiterde zo erg in het rond dat ze volgens mij de grootste moeite had om vast te stellen dat alles erop en eraan zat. Op het laatst kon ze toch nog even meten en ik ben dus 11 weken en 2 dagen (ipv 11wk en 3 dagen). Klopte allemaal dus Vandaag ook gelijk bloed geprikt en volgende week de nekplooimeting en dan direct de uitslag van de combinatietest. Als we geen verhoogde kans hebben dan willen we het onze ouders gaan vertellen en misschien dat het dan ook wat 'echter' wordt allemaal.
Ik twijfel een beetje maar dacht ga het toch vertellen / vragen.. Ik luisterde net naar het hartje via de angelsound en ik kon horen dat hij lekker aan het bewegen was. En ik denk dat ik net voor het eerst de baby heb gevoeld, precies op de plek waar ik de angelsound op mijn buik had. Het voelde als een heel licht tikje aan de binnenzijde van mijn buik... Herkennen mensen dit?
Ik kom hier ook even meekletsen. Vorig jaar augustus een miskraam gehad, er was nooit een vruchtje te zien dus dat is met 5-6 weken fout gegaan. Toen ook geen kwaaltjes gehad. Nu vorige week een test gedaan nadat ik al een week pijnlijke borsten gehad en ja hoor, zwanger! Sindsdien hele dagen misselijk en 's avonds moe. Door mijn miskraam mag ik met 8 weken voor de eerste echo komen, dat is dus over 1,5 week. Pas daarna gaan we het bekend maken. Ik zeur heerlijk tegen mijn man over mijn misselijkheid en hij laat het (tot nu toe ) prima over zich heen komen.
hannah gefeliciteerd! kimmiej dat kan heel goed hoor! heerlijk he als je de baby voelt, t zal nu alleen maar meer worden! geniet er van!
Kimmiej, gefeliciteerd! Hier wil ik niet weten wat we krijgen. De verrassing bij de geboorte lijkt me erg mooi. Hanna, gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je met 8 weken al een echo mag. Ik heb nu het gevoel de eerste weken voorbij te zijn... Combinatietest hadden we vorige week en alles leek goed, had een hele lage kans. Ouders en familie weten het nu, net als goede vrienden. Zere borsten zijn weg en de misselijkheid speelt alleen nog op als ik te laat of te weinig eet of wanneer ik iets vies ruik (lees: avondeten).