Heel spannend allemaal! Ben benieuwd naar jullie echo's... Mijn gevoel zegt inderdaad dat het goed zit, maar desondanks ben ik er niet gerust op. Maar ik lees ook veel te veel! Daarbij lijkt het hier op het forum of miskramen en bbz schering en inslag zijn, maar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed. Dat laatst vergeet ik soms nog wel eens. Succes allemaal met...WACHTEN....
helemaal mee eens....al die berichten word je gevoel ook niet beter van. mijn gevoel zegt ook we; dat het goed is maar ben niet 100% gerust. Voelde je de vorige keer dat het niet goed zat? of pas achteraf?
Hallo allemaal! Ook ik vind die eerste weken zooooo lang duren. Ben nu ongeveer 6 weken zwanger, maar omdat ik niet tot nauwelijks een cyclus had hiervoor (het is dus echt een geschenk dat we toch spontaan in verwachting zijn geraakt ), weet ik de exacte termijn nog niet. Dat hoor ik waarschijnlijk vrijdag! Heel 'luxe' twee weken geleden al een echo in het zkh gehad, omdat ik daar al liep voor cyclusstoornis, en daar knipperde al iets! Goed nieuws dus, maar ik kan net als een aantal van jullie er toch niet echt gerust op zijn nog. En dat ondanks het feit dat ik nauwelijks eetlust maar toch gigantische trek heb, met een enorm opgeblazen buik loop en behoorlijk moe ben Maar goed, het merendeel van de zwangerschappen gaat idd goed, daar focussen we maar op! Iedereen veel succes met kalm blijven en wachten!
Hier in ieder geval een mooie echo vandaag! Wat was dat bijzonder zeg! Zo gaaf om 'm te zien bewegen en om te hartje te horen.. wow! Er zitten hier twee blije eitjes op de bank haha! Ook echt zin om t te gaan vertellen! Niemand weet t nog! Jullie ook allemaal veel succes, dit gun ik iedereen!
Nu 10+2 weken, dus zaten ongeveer goed met onze schatting! Heb maar gelijk een banner gemaakt! wanneer mogen jullie voor een echo?
Gister een echo gehad maar daar was nog niks op te zien. Waarschijnlijk ben ik minder ver zwanger, wat heel goed mogelijk is aangezien ik pas later posi testen en nog heel licht. Volgens cyclus zou ik 6wkn zijn, maar waarschijnlijk ben ik pas 5wkn. Volgende week weer n echo, spannend!
Hoi allemaal, Wat herkenbaar allemaal jullie verhalen.. Ik ben zelf nu naar schatting 8 weken en 3 dagen zwanger en we weten het vanaf week 4. Vooral in het begin was ik erg onzeker voornamelijk omdat ik heel veel verhalen had gelezen op internet waardoor het veel vaker mis leek te gaan dan goed. (terwijl ik natuurlijk weet dat dit niet zo is) Nu probeer ik wat positiever te zijn en me niet al te druk te maken. Week 6 en week 7 heb ik veel last gehad van ochtendmisselijkheid maar dit is nu een beetje weggezakt. Gisteren hadden we het intake gesprek bij de verloskundige en hebben we een afspraak gemaakt voor de eerste echo, die is op 6 Maart. Dus nog 2 weken wachten... Hopelijk gaan die 2 weken snel voorbij... Gewoon om wat meer zekerheid te hebben en te weten of alles oke is!
Mag ik ook aanhaken hier? Na mijn vier missed abortion's geloof ik nog steeds niet dat ik goed en wel zwanger ben Moest bij week 7 op controle bij mijn gyn (wegens ZS diabetes) en die heeft mij echt om moeten praten toen om toch op de echo bank te gaan liggen, want ik durfde de confrontatie niet aan. En nu eigenlijk nog steeds niet....ik heb nu inmiddels 4 echo's gehad (waarvan de derde echo uitwendig en het kindje zien bewegen en hartslag gehoord) en nog steeds heb ik echo angst, stom he? Feitelijk ziet alles er super uit maar ik raak de onzekerheid maar niet kwijt
Dat is begrijpelijk Bengeltje73 dat je onzeker bent nadat het 4x mis is gegaan Ik hoop dat je toch uiteindelijk ervan kan genieten nu het er allemaal goed uitziet!
Ben je eindelijk zwanger... Durf je nog niet blij te zijn! 18 maanden hebben we moeten wachten, maar nu het zo ver is, heb ik de grootste moeite om erin te geloven dat we er over 8 maanden een klein hummeltje bij hebben.
Oef, ben echt heel slecht bezig vandaag. Heb meer zp gezien dan mijn werk... Is wel een manier om de 12 weken door te komen, maar is natuurlijk niet waar de baas mij voor betaalt. Vanochtend afspraken gemaakt met vlos en voor termijn echo: 25 maart de echo! Iets om naar uit te kijken, ook al duurt het nog lang.
haha laat je baas het maar niet horen.. Ik keek in het begin ook heel vaak hier, alleen was het voor mij niet altijd goed. Ik ben nogal een piekeraar en trok me juist de slechte verhalen heel erg aan. Er staan natuurlijk veel meer goede verhalen op de site maar de verhalen waarin het mis ging trok ik me enorm aan. Ik heb mezelf nu op ZP dieet gezet en kijk af en toe. En alleen naar de leuke berichten. Ik heb ook nog niet het realiteitsgevoel dat er in september een baby komt..haha komt denk ik ook omdat ik me niet heel erg zwanger voel. Ik ben wel meer moe en mijn borsten zijn gevoelig, maar voor de rest valt alles heel erg mee. Misschien komt het nog of ontspring ik de misselijkheidsdans wel..
Jeetje wat heftig. Logisch dat je dan toch nog bang bent. Mag ik vragen in welke week het fout ging de voorgaande keren? Wellicht als je die weken voorbij bent, je dan minder onzeker bent?
Bengeltje ik snap je angst heel goed! Hier blijf ik ook altijd bang, tot ik de 20 weken heb bereikt! Ik heb 6 miskramen gehad helaas, dus de angst zit er altijd weer goed in!
Ja hoor dat mag, eerste keer bij 6.4 ( nooit kloppend hartje gezien?, tweede keer lege vruchtzak, derde keer begin week 6 traag kloppend hartje gezien maar liep 2 weken achter op termijn snel daarna hartje gestopt, vierde keer weer lege vruchtzak. Dus ja, ik ben nog nooit zo ver gekomen! Ik ben in het begin wel misselijk geweest maar nu vooral moe, en gevoelige borsten, en had ik al moe genoemd??
Hoe bedoek je met liep achter op termijn? Bedoel je de groei liep achter? En hoever ben je nu precies? Ow je hebt een banner ik zag het ineens. Toch al veel verder nu. Ik ga voor je duimen. Blijf je ook gezellig in dit gesprek?
Ja de groei liep achter maar het was eigenlijk al meteen een verloren zaak hoor. Klopt ben veeeel verder nu, en precies op schema ook! Ik zie dat je aanstaande vrijdag ook een echo hebt?