Pfff, dat wachten inderdaad! Gewoon die onzekerheid of alles wel goed zal gaan... Mag over anderhalve week voor de intake, dan ben ik volgens de berekening 7 weken (ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was, geen eigen menstruatie gehad). Maar dan krijg ik nog geen echo, die krijg ik wss ergens rond 19 maart.
Hoi meisjes, Ik was even dit topic vergeten Zwangerschapshormoontjes? Bij mijn vorige zwangerschap had ik inderdaad meteen door dat het niet goed was. Ik had zowel helderrood bloed op mijn wc papiertje als en positieve test. Ik wist toen alleen niet wat het was. Kort daarop ben ik ook nog eens gaan backpacken in Maleisie Vette actie NOT! Maar bij vlagen voel ik mij nu zeker en het andere moment niet. Daarbij ben ik zwaar bijgelovig en doe dus dingen wel/niet wat is dit slopend Morgen een dagje vrij en ga iets leuks plannen, donderdag van 10 tot 23 uur werken en dan is het VRIJDAG! Zo spannend!
Ja klopt de termijnecho. Heb 1 echo gehad bij 7 weken. We dachten 9 weken gebaseerd op laatste menstruatie alleen was net gestopt met de pil en bleek een cyclus van 6 weken te hebben gehad ipv 4. Maar toen zag alles er goed uit met een kloppend hartje. Nu dan de termijnecho. Ben erg benieuwd. Kan niet wachten. .
Ja precies. Ik wist niet wanneer mijn eisprong was. Nu wel haha. Ben best nerveus voor vrijdag. ...haha. als het maar weer goed is..
Ik vind het echt zooo spannend....Mijn man is helemaal niet nerveus. Hij weet gewoon zeker dat alles goed is...Kon ik ook maar zo denken...Zou een stuk makkelijker zijn haha..Ik denk steeds maar als alles nog steeds maar goed is enz...
Yes!!! Vrijdag gaan we kijken of het vruchtje zit waar het moet zitten! Ben met vlagen zó gespannen! Ik ben geneigd om weer een voorraad zwangerschapstesten in te slaan en elke dag te gaan kijken of mijn hcg oploopt... Ik doe het maar niet, want die onzekerheid wordt dan alleen maar groter. Ik poog hier op het forum ook zoveel mogelijk nare verhalen te omzeilen. Ik trek ze eventjes niet!
HAhaha herkenbaar. ik heb tussendoor ook nog wel eens getest, met testen die ik nog had liggen. En ook ik ontloop de negatieve gesprekken ben daar erg gevoelig voor. Ben ook al nerveus voor vrijdag. We hebben al een kloppend hartje gezien maar denk nu steeds als hij nog steeds maar klopt...wordt er gek van. Ik ga voor je duimen. Hoe laat moet je?
De echo wordt om 10:45 uur gemaakt en aansluitend een gesprek daarover met de gynaecoloog. Maar via de echoscopist achterhaal je wel hoe de vork in de steel zit... Enerzijds ben ik positief, maar dan ben ik ineens weer symptoomloos en denk dan... het zal toch niet.... Ik stel mij er op in dat het hartje nog niet klopt, al hoop ik het wel. Ik ben dan 5,6 weken, maar dat is mijn eigen berekening. ik duim met jullie mee, maar tegen jullie wil ik zeggen (en lees het zelf ook heel graag): 90% van de zwangerschappen gaan gewoon GOED! En die van ons dus ook
Kijk zo iemand als jij is handig haha idd waarom zouden die van ons bij de 10 procent horen..ik moet om half 11 dus bijna tegelijk. Vrijdag spreken we elkaar dan sowieso hier Haha
Mijn man is ook veel positiever hoor, EN de kans dat het fout gaat neemt drastisch af na een kloppend hartje hoor, en neemt nog meer af hoe verder je bent. Ik mag pas 16:45, maar dit is voor mij echo nummer 5 afgelopen vrijdag nog een prachtige echo gehad. Maar het blijft spannend
Ja mss is dat mannen eigen haha...Ik weet ook dat de kans weer kleiner is na een kloppend hartje. Alleen een kennis van mij had ook een kloppend hartje en kreeg bij 9 weken alsnog een miskraam dus blijft toch spannend... We spreken alledrie elkaar dan vrijdag..
Spannend meiden!! Ik ga voor jullie duimen. Komt vast helemaal goed! Jullie zijn al zo ver gekomen, en sommige zelfs al hartje gehoord: dan is de kans echt klein! Lijkt me leuk om elkaar - ook na deze eerste spannende weken- te blijven volgen, omdat we zo'n beetje gelijk lopen. Jullie?