Spannend is het inderdaad! Ik heb net deze week een stiekeme eerste echo gehad. Ben nu ruim zes weken, maar maakte mij zorgen over laag ijzer. Voor de zekerheid bloed geprikt en toen als bonus een snelle echo raar om zo'n klein stipje te zien....
Ja leuk!!! Ik heb ook een update, heb mezelf een luxe dopler kado gedaan, en vandaag het harte gehoord ❤️❤️ Klonk als een prachtig renpaardje ❤️❤️
Goed zeg...gaaf. kon je hem een beetje snel vinden? Ik hoop dat we morgen bij de echo het hartje kunnen horen..
Nou het duurde wel even, veel baby olie en een volle blaas...... Maar duidelijk genoeg ❤️
Succes morgen lieve dames!!! Nog géén 12 uur meer voor mij Mijn tepels zouden er bijna melk van gaan schieten Have fun!
Joepie! Tis nog pril, maar het zit goed en het hartje heb ik zien kloppen ♥ Het vruchtje was 4 mm en aan de grote van het vruchtzakje was te zien dat ik 6 weken en 1 dag zwanger ben
Goed zeg Zwangnie, Hier ook alles helemaal top. De kleine was erg gegroeid en leek wel een kickboxer zo druk aan het bewegen. ZO leuk om te zien. Ook voor het eerst het hartje gehoord. Wat een bijzonder geluid. Ben 20 september uitgerekend...Helemaal in de wolken..
Wow meid wat een geweldig nieuws! Ik vond het al bijzonder om het te zien knipperen, het horen is vast nog veel mooier Mijn gyn wilde een termijnecho plannen voor over 3/4 weken en toen keek ik ineens heel sip en zei; maar zolang kan ik niet wachten.... Nou hij ging direct over stag en over 2 weken mag ik weer Whoeoeoeoeoeoeoe
Kijk dat scheelt dan toch weer even. Maar je bent dus 2 dagen vooruit gezet nu? van einde 5 weken naar begin 6? Begin is er in ieder geval. En leuk he om te zien dat het hartje klopt. Horen is inderdaad erg leuk. Maar het zien dat de baby beweegt is ook echt super...
O meid dat geloof ik graag! Ach ja wat scheelt het, 2 dagen, maar goed des te sneller zijn we bij de twaalf weken. Dat was overigens wat de echoscopist zei. Ik denk dat een duidelijk termijn nog niet is te geven. De gynaecoloog had het zelfs over 6 weken en 3 dagen, maar dat is niet zo Vanaf nu ga ik uit kijken naar 10 maart en dan twee weekjes later als alles goed is de termijnecho! Ik ben nu al verlieft op mijn vuurvliegje (op de echo leek het net een vuurvliegje )
Haha ja mooi he...jij 10 maart een echo dus..ik 11 maart naar de vk. Ben dan 12,5 week... De kans dat het nu nog mis gaat was nihil werd me vandaag verteld. Dus ga er alles aan doen om nu met volle teugen te gaan genieten...