Sinds zondagavond heb ik steeds flink harde buiken, de hele maandag een ongesteldheidspijn. Dinsdag ging het wel en gisteren begon het weer. Bij de verloskundige was alles goed gisteren, kleintje lag al vast in het bekken en ze zei dat alles nu goed aan het oefenen was. Nu heb ik vandaag weer de hele dag door harde buiken en flinke krampen. Ik doe heel weinig dus van het teveel doen kan het niet zijn. Ons eerste kindje kwam 4 dagen te laat, de 2e 8 dagen te laat. Bij beiden ook geen lastvan voorweeen gehad eigenlijk. In ieder geval niet zo heftig als nu. Wie heeft er ook zo'n last gehad van voorweeen en hoelang duurde het voor de bevalling echt opgang kwam? Bij wie zijn eerdere kindjes te laat geboren en de laatste tevroeg? Ik hoorde dat bij een 2e of 3e zwangerschap de voorweeen best lang kunnen aanhouden voor je echt gaat bevallen, was dus even benieuwd hoe het bij jullie was.
ik heb twee weken voor"krampen'gehad. Donderdag kreeg ik echt last van flinke voorweeen(ik dacht dat het zover was) en maandag ben ik bevallen. de dagen er tussen heb ik ook last gehad van voorween.
Ik had ook niet echt het idee dat ik tevroeg zou bevallen. Ik reken op een week te laat eigenlijk. Maar omdat de pijn steeds vaker kwam en steeds meer pijn gaat doen wilde ik toch wel graag weten hoelang dat kan duren. Ik hoorde inderdaad dat dat een aantal weken kan aanhouden.
Hoi, Ik heb al vanaf week 30 last van veel harde buiken en voorweeën, en het is mn eerste kindje, dus meestal duurt het dan niet zo lang. Zoals je ziet ben ik inmiddels 3 dagen over tijd, dus het zegt allemaal niks
Bij mij was de kleine ingedaald met 31 wk, met 34 weken de slijmprop verloren en sindsdien had ik echt iedere dag voorweeën en harde buiken en tenslotte ben ik bevallen met 38 weken en 4 dg. Zegt idd niet zo heel veel.
Ik heb vanaf 32 weken voorweeën gehad.. Moest het toen ook rustig aan gaan doen. Esmee is met een spoeds gehaald met 37,4.
Ik heb helemaal geen voorweeën, krampen of harde buiken gehad . Ook van het indalen van de baby heb ik helemaal niks gemerkt.
ik heb al drie dochters maar bij hun geen last van voor of indalingsweeen gehad, nou deze maakt dat dus goed heb nu ook al een dikke week last van voorweeen die best pijnlijk zijn, nu ook al weer de hele avond. de eerste kwam pas met 42 weken en van de andere twee ben ik met 38 weken ingeleid, ben dus heel benieuwd wat deze beeb gaat doen, wanneer het door gaat zetten. vanmiddag groeiecho gehad en beeb is al mooi ingedaald en met haar koppie vast in mijn bekken.
Echte voorweeen heb ik gehad in de 2 nachten voordat uiteindelijk de vliezen braken. Daarvoor wel meer harde buiken dan eerst, maar dat was minder heftig dan de voorweeen.
bij de eerste een week of 5, ze is 1 dag te vroeg geboren. nu al wat langer voorweeen, eergisteren harde buiken een paar uur lang heel regelmatig om de paar minuten. Beebje zit er nog steeds... ben benieuwd
Ben inderdaad benieuwd. Vandaag gaat het eigenlijk prima. Wel harde buiken maar gelukkig niet de hele dag van die pittige voorweeen maar af en toe. Vanmiddag wel wat slijm verloren maarja ook dat..zeg helaas niet zoveel hahahah
Ik had al met een week of 20 last van harde buiken(ik deed te veel) en ben met een week of 30 ander werk binnen het bedrijf gaan doen. Toen ik een week of 31 a 32 was begonnen de voorweeen en harde buiken echt goed te komen en heb ik vanaf week 33 ook nog maar halve dagen gewerkt. Ik heb wel tot 36 weken gewerkt maar wel rustig en op eigen tempo (dat was een voordeel van mijn werk dat dat kon) De laatste twee weken van mijn zwangerschap (ben met 38.4 bevallen) werden de voorweeen wel hevig. Heb toen ook echt wel vijf van de zeven nachten per week niet kunnen slapen. Was de maandag voor de bevalling nog bij de vk geweest en die zei al tegen mij dat ik waarschijnlijk het einde van de week niet zou halen en dat klopte. Krijg de woeensdags weer voorweeen om acht uur sochtends die de hele dag heel onregelmatig aanhielden en ook snachts. Donderdagochtend is de vk langsgekomen en heeft mijn vliezen geroken omdat het dus echte weeen waren en niet sterk genoeg om de ontsluiting op gang te brengen(had 2 a 3 cm) en kon regelrecht door naar het ziekenhuis. Al met al denk ik dus zo'n week of 7 8 voor de bevalling had ik regelmatig last van voorweeen en harde buken.
meisje 2000, maar jij had al erg vroeg lastvan harde buiken enzo. Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, ondanks 2 kindjes en een baan dus best druk. nu ik niks, maar dan ook echrt bijna niks meer doe begint het hahahahah. mijn nicht heeft vanaf het begin van haar zwangerschap harde buiken gehad en mocht al snel niet meer werken. Zij is vorige wek bevallen met 41w 4d.
bij onze eerste geen voor weeen gehad, dacht dat het voor weeen waren met 35 weken, maar bleek al 9cm ontsluiting te hebben! waren dus ontsluitings weeen! en bij dit kindje heb ik al sinds 2 weken voor weeen, de ene dag wel veel, andere dag niks, maar altijd wel wat gezeur in de buik.... voelt als menstruatie krampjes...gister-avond best pittig zelfs.... maar ja, je weet nooit wanneer het echte werk begint,....das zo lastig he
gisterenavond had ik drie uur lang weeen, op het laatste kwamen ze om de 7minuten, lijkt nu wel ofmijn buik gezakt is.kindje ligt al 6weken vast in het bekken dus dat kan het nietgeweest zijn, ben eens benieuwd...
Ik kreeg woensdagavond voorweeën, ik was toen 38,5 wk zwanger. Die nacht en heel de donderdag bleven de voorweeën doorgaan, ze waren vrij onregelmatig en niet echt pijnlijk ofzo. Ik kon tijdens een wee niet verder gaan met praten maar pijn had ik niet. Toen mijn vriend rond 18.30u uit zijn werk kwam (op donderdag dus) toen werd alles ineens heel heftig en om 23.00u heeft hij de vk gebeld want toen had ik ze om de 3 minuten en duurde ze (precies) 1 minuut. De volgende ochtend (vrijdag dus) om 10.18u ben ik bevallen van een dochter !
Bij mijn 2e kind: ruim 2 weken voorweeen gehad. Ik zat toen ook al op 2 cm ontsluiting. Daarna om de paar dagen een paar uur regelmatige voorweeen. Uiteindelijk 3 dagen na datum geboren. Hij was er door al die voorweeen wel zo uit!
he hallo... nou ik kan me bij jullie aan sluiten, van de eerste 2niks geen last van voorweeen en vanancht tot 3 uur wakker gelegen, uiteindelijk is het weg gezakt helaas.... pfff het had van mij door mogen zetten, ik kan niet wachten ons 3e spruit in de armen te nemen xxx