Hey allemaal, laatst kwam er een Groupon topic voorbij omdat er wel eens wat gedoe is met het inwisselen van de vouchers. Nooit geen last gehad maar nu zijn wij ook de L*L :x Had voor mijn man en maatje 2x Snowboarden in Bottrop besteld voor de helft van de prijs. (37,50 / 2 = 17,25) Moesten ze ter plekke nog 2x 12,50 bij betalen!! Anders kwamen ze er niet in. Na twee uur rijden ga je dan ook niet even terug, en in het weekeinde in groupon onbereikbaar. Wat een domper! Maar eens een mail naar de klantenservice sturen, ik houd jullie op de hoogte.
12,50 bij betalen? Belachelijk zeg! Dan is het toch geen aanbieding meer.. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Daar ga je nooit meer wat van horen, denk ik. Ik ben er 2,5 maanden mee bezig geweest, en t is nu eindelijk opgelost, maar niet dankzij de klantenservice van Groupon zelf!!
Ik heb echt nog nooit problemen met Groupon gehad. En ik maak er echt wel veel gebruik van. Ik heb zelfs mijn geld teruggekregen nadat er zoveel klachten waren geweest over een restaurant dat zo slecht was dat er mensen ziek van werden. En daar hoefde ik niet achteraan, ik werd netjes gebeld door de mensen van Groupon. Je moet voor elke aanbieding de voorwaarden heel goed lezen. Stond er niks over die 12,50 in de voorwaarden?
ik zit ook nog steeds te wachten op een product dat ik met hun kortingscode heb besteld!!!! grrrr heb ook al eerder een failissement gehad echter dit wel teruggekregen.
Ik gebruik vaker Groupons en eigenlijk nog niet eerder wat raars gehad. In de voorwaarden stond dat de Groupon ALLE dagen geldig is en INCL eten en drinken. Het was een all in entreeticket. Heb ik juist op gelet. de twee Groupons waren verjaardagskadootjes dus dan wil je ze niet nog op kosten jagen... Ik heb een mail gezonden, ik wacht de reactie van Groupon af en komt die niet snel dan ga ik bellen. Wilde een groupon PDF uploaden maar dat gaat dus niet met PDF. Hoop dat ik snel reactie heb
Mijn man zit op fb gaan straks even kijken. Ik ken Groupon van naam. Gelukkig heb ik er niks afgenomen dan.
Update! Ik heb Mail van Dide van Groupon NL. Ik mag de 12,50 bij de sneeuwhal in Bottrop gaan terugvragen. Juistem, dat mag Groupon voor mij gaan doen. Zij verkopen mij de Groupon, dan vind ik ook dat zij me bij problemen moeten helpen. Wordt vervolgt!
Zat net te denken om 2 kaartjes te bestellen, want hij word vandaag weer aangeboden. Stuit ik toevallig op dit topic..... Gelukkig nog niks besteld Succes met het terugkrijgen van je geld.