Hey meiden, Wij wonen hier met onze achtertuin in het water en langs dat water staan veel bomen ( lekker rustig geen inkijk van over buren ) Dat lekker rustig tussen haakjes kan je wel weg halen want wij hebben sinds kort een zwerm vogels waar je knetter gek van word .. Ik heb er even een filmpje van gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel maar op het filmpje is nog niet een kwart van wat er normaal gesproken zit ... Ze maken zo'n herrie en alsof je in je vingers knipt ze zijn ook zo weer weg ... Miss is het op het filmpje niet echt duidelijk te zien maar er zijn er zoveel ... zet ff je geluid hard want dan hoor je wat ik iedere ochtend om een uur of zes hoor :x Wat zijn dit in hemels naam voor vogels en wat doen ze daar zo met ze alle YouTube - Vogels
Volgensmij zijn dat spreeuwen..... en wat ze daar doen? Sja, de wekelijkse bingo natuurlijk Nee heb geen idee, maar je ziet die zwermen wel vaker.
De dagelijkse bingo kan je beter zeggen hahahahah... Soms word ik er zo melig van ( vraag me niet waarom )
Jep, spreeuwen... Kunnen erg veel lawaai maken. Blijven waarschijnlijk elke ochtend en avond terugkomen in die boom, tot het kouder wordt of warmer.
Yup de schreeuwerds. Die zoeken elkaar op als het kouder word. Of andersom ze gaan per 2 zitten als ze gaan broeden. Dus wat ze daar doen is verzamelen. En dan waarschijnlijk voor de nacht. En n hoop herrie maken en alles onder scheiten natuurlijk! (heb 2 bomen naast mn huis gehad die elk jaar uitverkoren waren voor een enorme zwerm.
wij hebben precies t zelfde hier aan de overkant. t klinkt alsof ik in een vogelkooi woon soms:x hier wordt t trouwens wel minder succes ermee