Wat zijn dit voor vogels ??

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey meiden,

Wij wonen hier met onze achtertuin in het water en langs dat water staan veel bomen ( lekker rustig geen inkijk van over buren ;) )
    Dat lekker rustig tussen haakjes kan je wel weg halen want wij hebben sinds kort een zwerm vogels waar je knetter gek van word .. Ik heb er even een filmpje van gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel maar op het filmpje is nog niet een kwart van wat er normaal gesproken zit ... Ze maken zo'n herrie en alsof je in je vingers knipt ze zijn ook zo weer weg ... Miss is het op het filmpje niet echt duidelijk te zien maar er zijn er zoveel ... zet ff je geluid hard want dan hoor je wat ik iedere ochtend om een uur of zes hoor :x

Wat zijn dit in hemels naam voor vogels en wat doen ze daar zo met ze alle :(

YouTube - Vogels

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Het lijken mij spreeuwen, maar ik ben geen vogel kenner ;)

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Volgensmij zijn dat spreeuwen.....

en wat ze daar doen? Sja, de wekelijkse bingo natuurlijk :p Nee heb geen idee, maar je ziet die zwermen wel vaker.

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Maar misschien zijn ze even op doordocht joh, meeste vogels gaan nu toch zuidelijker!

5. chantal1984

De dagelijkse bingo kan je beter zeggen hahahahah... Soms word ik er zo melig van ( vraag me niet waarom )

6. chantal1984

Hopen dat ze dan snel weer verder gaan vliegen hahahah

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat zijn spreeuwen

8. geertjj

geertjj Nieuw lid

1 okt 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, spreeuwen... Kunnen erg veel lawaai maken. Blijven waarschijnlijk elke ochtend en avond terugkomen in die boom, tot het kouder wordt of warmer.

9. chantal1984

grrrrrr ;)

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup de schreeuwerds. Die zoeken elkaar op als het kouder word. Of andersom ze gaan per 2 zitten als ze gaan broeden. Dus wat ze daar doen is verzamelen. En dan waarschijnlijk voor de nacht.
    En n hoop herrie maken en alles onder scheiten natuurlijk! :p (heb 2 bomen naast mn huis gehad die elk jaar uitverkoren waren voor een enorme zwerm.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Idd spreeuwen.

En wat ze goed kunnen is je auto onder schijten

12. chantal1984

Ben ik ff blij dat die aan de voorkant staat ;)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    wij hebben precies t zelfde hier aan de overkant. t klinkt alsof ik in een vogelkooi woon soms:x hier wordt t trouwens wel minder

succes ermee

Deel Deze Pagina