Bestellen amerikaanse/buitenlandse site's tips en ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door ilona85, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Sinds kort hebben wij een creditkaart ja ja we worden nog eens hip ;) en nu is er natuurlijk ook een mogelijkheid om in het buitenland makkelijk te bestellen. Ik heb het als eens gedaan met scrapbook spullen uit amerika via mijn zus haar creditkaart maar nu wil ik graag voor mijn zoontje spulletjes halen uit het buitenland wat dat of goedkoper is of gewoon veel orgineler etc.

Al via Amazon.com gekeken alleen vind dat nog lastig omdat je dan meerder keren verzendkosten betaald als ik dat goed begreep (omdat zij het van meerdere winkels vandaan halen, dus wil graag weten van jullie wat zijn leuke site's om kleren en schoenen of ander spul vandaan te halen?

Kortom ik zie door de bomen het bos niet meer en zou het leuk vinden om wat tips te krijgen en misschien met elkaar te delen zodat iedereen er wat aan heeft.

(ik weet trouwens dat we met de creditkaart moeten uitkijken etc ga bewust met mijn geld om ik was eerst fel anti kaart maar goed tegenwoordig handig en soms zelf verplicht ;) )

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik koop wel eens wat via de amerikaanse ebay.
    Overigens alleen nieuwe kleding en van kopers met goede feedback.
    Ik koop het niet met een creditcard maar via paypal.

Ik ben las hier laatst dat mensen soms online in honkkong kleding kopen...ben benieuwd bij welke site dat is.

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0

Deel Deze Pagina