Aanstaande zaterdag kun je de uitslagen zien van kassa die heeft verschillende zwangerschapstesten getest. Velen van jullie zullen zeker benieuwd zijn naar de uitslag. Dus zaterdag 14 maart om 18.55 bij kassa nederland 1, de uitslag van de zwangerschapstesten
Thanks voor de tip! Dat zal een veel bekeken aflevering worden denk ik. Ik ben benieuwd welke er als beste uit komt.
Ik gok op de kruidvat van de goedkope testen en natuurlijk is de digitale van clearbleu ook echt top!
toch koop ik de testen liever anoniem, vorige keer gekocht via dit forum, denk dat ik dat nou ook weer ga doen.
Ik heb nu voor de eerste keer ovu testen en zw testen van Mat Care via de link op deze site gekocht. Deze zijn iig een stuk goedkoper en idd anoniem. Ik ben benieuwd hoe deze bevallen.
ja ik denk zowel bij vrouwen die zwanger zijn wat ze daar bij verschillende testen aangeven en bij vrouwen die het niet zijn of overtijd om te kijken of ze ook valse uitslagen geven of hoe vroeg enz
Hey Lucia, zie dat je kleine meid morgen 1 jaar word. Wat een mijlpaal. Alvast gefeliciteerd. on topic: Ik ga ook zeker kijken. Ben heel erg benieuwd welke test ik moet hebben als ik over 12 dagen misschien mag gaan testen.
lijkt me zeeer interessant. Heb vorige keer ovutesten van sensitest gehad, zwangerschapstesten van wehkamp en die dipsticks van sensitest! Lucia Gefeliciteerd met je meisje! Jewe... het is vandaag de 12e
wel vroeg, mn schoonmoeder eet hier vanavond en die weet natuurlijk niet dat wij weer voor een 2e gaan. dus voor 7en haar de deur uit werken