https://www.ad.nl/binnenland/ongeloof-om-filmende-vrouw-bij-reanimatie-a58-ze-keek-me-arrogant-aan-en-filmde-door~aece2cff/ Ik sta hier echt met mijn mond vol tanden van, een ongeluk filmen en /of foto’s maken van slachtoffers. Wauw die boete mag van mij de 1000 wel aantikken
Bizar!!! En triest ook dat stukje van waarom doen mensen dit. Nou een dagje uit om naar een ophanging te kijken, bah zou voor mij een nachtmerrie zijn om dat te zien en vroeger vonden ze dit leuk? Kun je zien hoe ziek mensen zijn om andere mensen te zien lijden. Hoop ook dat er iets mee gedaan word. Helaas lopen er heel veel gekken rond in deze wereld. Wat je allemaal wel niet leest of hoort
Haha ja en als je er wat van zegt worden ze boos want ze hebben toch recht om daar te staan en ogen om te kijken.
Ik denk dat die boete niet voor filmende mensen is, maar voor automobilisten die toch over de baan met het rode kruis gingen rijden. Daarvan hebben ze de kentekens genoteerd. Het lijkt me redelijk onmogelijk om van toevallige voorbijgangers die filmen de identiteit te achterhalen. Helaas.
Nou er mag van mij er een nieuwe wet doorkomen 1000 euro boete en een aantekening ofzo. Jeetje, het zal je naaste maar zijn die in die gewond is en wordt gefilmd voor leedvermaak. Ik vraag me serieus af of de mensen die filmen wel helemaal tof zijn...
Ik heb weleens het verhaal van nabestaanden gelezen die via foto's op social media erachter moesten komen dat een geliefde overleden was , het schijnt echt geen uitzondering meer te zijn. Lijkt me heel naar.
Nee boetes zijn ook voor filmende bestuurders. Niet zo moeilijk om hun indentiteit te achterhalen hoor Er stond een agent in de berm die alle kentekens noteerde van passerende automobilisten die een telefoon in hun hand hadden.