Ongelofelijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door genaio22, 5 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
  2. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Echt belachelijk en onbeschoft gewoon!!
    Hoop ook dat ze allemaal een fikse boete krijgen

3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Bizar!!! En triest ook dat stukje van waarom doen mensen dit. Nou een dagje uit om naar een ophanging te kijken, bah zou voor mij een nachtmerrie zijn om dat te zien en vroeger vonden ze dit leuk? Kun je zien hoe ziek mensen zijn om andere mensen te zien lijden.

Hoop ook dat er iets mee gedaan word. Helaas lopen er heel veel gekken rond in deze wereld. Wat je allemaal wel niet leest of hoort

4. Tienn

Tienn Niet meer actief

Haha ja en als je er wat van zegt worden ze boos:roflmao: want ze hebben toch recht om daar te staan:rolleyes: en ogen om te kijken:thumup:.

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.660
    8.404
    113
    Vrouw
    Nou als dit normaal is ben ik een alien. Wat onbeschoft, ik snap t echt niet.

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik denk dat die boete niet voor filmende mensen is, maar voor automobilisten die toch over de baan met het rode kruis gingen rijden. Daarvan hebben ze de kentekens genoteerd. Het lijkt me redelijk onmogelijk om van toevallige voorbijgangers die filmen de identiteit te achterhalen. Helaas.

genaio22 vindt dit leuk.
  7. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Nou er mag van mij er een nieuwe wet doorkomen 1000 euro boete en een aantekening ofzo. Jeetje, het zal je naaste maar zijn die in die gewond is en wordt gefilmd voor leedvermaak. Ik vraag me serieus af of de mensen die filmen wel helemaal tof zijn...

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb weleens het verhaal van nabestaanden gelezen die via foto's op social media erachter moesten komen dat een geliefde overleden was :(, het schijnt echt geen uitzondering meer te zijn.

Lijkt me heel naar.

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bizar, wat een vage mensen bestaan er toch. Welke kortsluiting heb je dan in je hoofd.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Nee boetes zijn ook voor filmende bestuurders. Niet zo moeilijk om hun indentiteit te achterhalen hoor
    Er stond een agent in de berm die alle kentekens noteerde van passerende automobilisten die een telefoon in hun hand hadden.

Deel Deze Pagina