welke test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joytje, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    wat is de beste en de gevoeligste test?

ik wil graag nu al testen maar weet niet welke test ik het beste kan gebruiken, welke is het meest gevoelig?

Ik weet het ben een beetje ongeduldig..... :rolleyes:

2. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik vond die van clearblue heel fijn, die geeft digitaal aan "zwanger" of "niet zwanger". Maar deze is wel best duur. Misschien kan je beginnen met een goedkope test en daarna alsnog de clearblue gebruiken als het onduidelijk is.

3. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    hoe duur is die test dan?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Clear blue digitaal is best duur.
    De apothekerstest is goedkoop (iets meer dan 6 euro) en is lekker gevoelig.

5. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Clearblue digitaal kost ongeveer 20-25 euro voor 3 testen. Ik vond hem ideaal, je hoeft niet te twijfelen over onduidelijke streeptjes enzo maar hebt direct antwoord.

6. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik ga zo een test halen bij de apotheker.
    ik heb ook geen idee welke test goed is.
    vriendin van mij was zwanger 9 weken maar eerste 2 waren toch negatief

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik had op marktplaats.nl heel gevoelige supergoedkope tests gevonden. testen al vanaf 10 (... eenheid vergeten) hCG ipv 25 wat bijv. matcare doet.
    mijn tests zijn dezelfde als die in ziekenhuizen gebruikt worden en ik had er 10 voor nog geen 8e!

heb na een aantal positieve daarvan gistermiddag ook een CB digi gedaan en zie album voor resultaat! :)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    CB digitaal moet je nu nog niet gebruiken hoor, die heeft meer HCG nodig als een andere test dus dat is zonde van je geld.

Ik zal gewoon een goedkope eigen merk test kopen:)

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb eerder een flink gedoe gehad met valse positieve testen van de Romed dus die raad ik heel erg af! Nu vond ik van alle testen die ik gedaan heb de testen van het kruidvat, (2 voor € 5,-) het duidelijkste! Op de digitale test na dan ;)

10. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik heb ook de CB digi test gedaan. deze koste bij mijn apotheek 19,95 voor 3 testen. Dus valt wel mee vind ik....

11. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik moet zeggen dat ik de testen van Etos eigenmerk niet echt duidelijk vind!
    Daar in tegen de goedkopen van de supermarkt wel! (plus markt)

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik vond de clearblue altijd toch echt het beste. Ik heb gewoon die 'normale' gehaald en niet de digitale. Vorige week een test negatief, afgelopen week 3 testen positief. Tenminste duidelijk kruis of streepje en niet meerdere streepjes en moeilijk gedoe.

13. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik de testen van kruidvat eigenmerk per stuk verpakt voor 6.99 ofzo en die van de apotheek zijn ook fijn zijn ook per 2 verpakt, voordeliger. Ik had er maar 1 nodig, direct dik positief. Veel succes met testen.

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb getest met sensitest en krijg een heeel licht streepje. Dus ga nog ff een digi halen na het werk ;)

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vind de digitale het duidelijkst, geen gezeur met staat er nou wel of geen lijntje. Ze zijn 19,95 voor 3 testen, valt dus hartstikke mee!

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik had er 2 van de kruidvat die licht positief aangaven.
    Daarna voor de zekerheid een clearblue digitaal en deze gaf niet zwanger.
    Pas 2 dagen na de kruidvat gaf de digitale zwanger aan.
    Dus hier goed tevreden over kruidvat.

17. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik heb afgelopen vrijdag op zaterdag gestest helaas negatief heel duidelijk aangegeven :( maar ik ben ook nog steeds niet ongi :( .
    ik heb even het gevoel dat me lichaam me in de maling neemt heb veel last van hoofdpijn en veel vermoeid zijn .
    het ene moment kan ik eten wat ik wil en het andere moment word ik van alles wat ik ruik misselijk.
    nouja nog maar een paar daagjes wachten denk ik?

18. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik zou vandaag willen testen met een test van de gb,zou dat lukken deze avond of zou ik het beter morgenvroeg doen ,

19. patrizia1704

patrizia1704 Nieuw lid

31 jul 2008
    2
    0
    0
    Hallo,

wij hebben een vraagje over wanneer een zwangerschapstest nu een betrouwbaar antwoord geeft. We zijn bezig om zwanger te worden via KI.
    Inseminatie heeft zaterdag plaatsgevonden en zwangerschapstest geeft vandaag 2x posiitief aan (digitale van clear blue). Kan dit wel?
    En kan het zo zijn dat je lichaam bij meerlingenzwangerschap meer HcG produceert? (We zijn met clomid behandelt)

Groetjes patrizia 1704

20. Everin

Everin Lid

3 aug 2006
    22
    0
    0
    Ikzelf had de test van de kruidvat, deze was wel pas positief toen ik al 5 weken zwanger was, maar ik maak waarschijnlijk minder HCG aan in het begin.

@ patrizia1704
    Als het afgelopen zaterdag was is dit (normaal gesproken) wel erg snel, Ik neem aan dat de KI heeft plaatsgevonden net voor of tijdens je ovulatie, stel dat het ei gelijk bevrucht is dan zou je nu 5 dagen zwanger zijn. Het ei nestelt zich pas in na 4/5 dagen na de bevruchting dat lijkt me dus erg vroeg voor een positieve test.
    Bij een tweeling/meerling is het niet wetenschappelijk aangetoond dat je dan meer HCG produceerd.

Aan de andere kant de digitale cb test is wel zeer betrouwbaar en juist niet erg gevoelig dus heb je blijkbaar wel een redelijk hoog HCG-gehalte in je lichaam (en als t 2 x positief is lijkt het me geen foutje :D )

Is het mogelijk dat je eerder zwanger bent geworden?

Deel Deze Pagina