De huizenmarkt, hoe staat het ervoor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem85, 4 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier morgen de fotograaf. Ik vind het zo stressvol allemaal. Huis klaar maken terwilljl er kinderen rond lopen. Hopen dat er mensen komen bezichtigen. Hier gaat hij volgende week op funda, moeten vrijdag ons energielabel eerst nog krijgen.

“Gelukkig” nog niks anders gekocht dus daar geen stress over. Oh nee wacht toch stress, straks vinden we niets nieuws…

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Wat lijkt het me spannend zeg, je huis verkopen nu en iets nieuws vinden. Je kan wel alle kanten nog op natuurlijk. Ik duim voor jullie. De markt is ook gewoon best onvoorspelbaar op het moment geloof ik.

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    succes!!

4. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Haha, zo herkenbaar. Ook wij hebben nog niks nieuws. Lijkt steeds aantrekkelijker om tochmaar te verbouwen. Zeker nu de foto's zo slecht zijn, echt zo balen. Maar no way dat we die opnieuw gaan doen

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Jij betaald die foto's, als je ze niet goed vind zou ik ze toch opnieuw laten maken. De foto's op funda doen veel voor een huis

6. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Wat vinden jullie van deze foto? Het is tich raar dat de bovenkant van de deur en het plankje er half op staan??

Bijgevoegde bestanden:

7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    En deze heb ik net zelf gemaakt met mijn telefoon

Bijgevoegde bestanden:

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel mis mee…
    De foto die je zelf gemaakt heb vind ik, hoewel je meer van ‘t plankje ziet, de ruimte kleiner laten lijken.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    #269 Ysabella, 8 feb 2023
    Laatst bewerkt: 8 feb 2023
    Als ik tussen de 2 foto’s zou moeten kiezen, zou ik voor foto 1 gaan, op jou foto zie je net niks. :| Je ziet duidelijk aan jou foto’s dat je geen fotograaf bent, jij hebt vooral je vloer op de foto gezet. :p

Sado vindt dit leuk.
  10. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Haha oke! Bedankt voor jullie feedback

11. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Hier ook fan van foto 1. Prachtige badkamer zeg!

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Exact dit. Ons huis komt dit weekend in de verkoop en ik zou dit ook weigeren. Wij hebben ons nieuwe huis gekocht onder voorbehoud van financiering maar niet onder voorbehoud van verkoop eigen woning.

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niks mis met die foto. Je eigen foto maakt de ruimte kleiner idd.

hier ontvangen we hopelijk vandaag de foto’s! Ben mega benieuwd. Makelaar en het mediateam waren super tevreden over hoe we het hadden opgeruimd etc en ze vonden het zelf helemaal geweldig binnen haha. hoop dat de foto’s ook zo geweldig worden want dat doet natuurlijk veel op Funda!

14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Leuk! Hopelijk veel reacties!

Wij hebben inmiddels 26 bezichtigingen gepland en als er nog meer interesse is komt er een wachtlijst. Echt níet verwacht in deze tijden.

Daantje3, Nina Sanders, Dubbelgeluk en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Ik vind deze foto prima. Weergeeft een goede sfeer en dat is precies wat je wil zien in een huis/badkamer: sfeer. Het gaat er minder om dat alles precies op de foto staat. De foto die jij hebt gemaakt laat de ruimte kleiner lijken. Vertrouw een beetje op de kennis van de fotograaf! Leuke badkamer trouwens, en ook met aandacht voor styling. Succes met de verkoop, en zoektocht of keuze!

16. MissXray

Ik zou dus blij zijn met deze foto hoor. Hier ook foto’s gemaakt. Vrijdag gaat het huis op funda als alles goed gaat.

zeilbootje vindt dit leuk.
  17. MissXray

Wow! Dit is echt een droom. Wij zijn mee aan het bieden op een woning en daar wordt wederom gewoon over de vraagprijs heen geboden, ben echt een beetje in shock.

zeilbootje vindt dit leuk.
  18. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    De makelaar gaf hier ook aan dat de woningmarkt weer wat zijn balans terug gevonden heeft. Voor het nieuwe jaar was het onrustig en nu in het nieuwe jaar lijkt het weer aan te trekken. Ook lijkt de hypotheekrente wat gestabiliseerd en mogelijk heeft prijzenplafond ook wat rust gegeven.
    Morgen komt die van ons op funda. Ben heeeeel benieuwd

Nina Sanders en zeilbootje vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuk zeg! Nee dat zou ik ook niet verwachten. Ben heel benieuwd wat het bij ons gaat zijn. 26 is wel erg veel trouwens.
    wij starten met 2 kijkmiddagen!

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt waar? Wordt er dus nog steeds over geboden? Ik had het gevoel dat dat nu een beetje was geweest. Maar hier in de buurt zie ik het toch ook wel meer idd..
    Mogen ze bij ons ook wel doen :p

Deel Deze Pagina