De huizenmarkt, hoe staat het ervoor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem85, 4 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.107
    17.112
    113
    Wachten jullie niet eerst de animo af? ;)

2. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hebben wij ook niet gedaan hoor. Staan drie blokken alvast gepland bij de makelaar en in onze agenda’s. We zien het wel, maar met kids in huis en opruimen + weg zijn op de juiste momenten juist lekker al ingepland.

3. MissXray

Haha inderdaad. Maar de meeste huizen lopen hier echt niet meer zo hard hoor. Unieke huizen met prachtige ligging jammer genoeg wel. Want ja die zoeken we ook allemaal.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.107
    17.112
    113
    Ah, het had hier echt zinloos geweest. De eerste week was er 1 bezichtiging, had ik dan gezeten met m’n ingeplande blokken ;)
    De week erna kwam het “pas” goed op gang.

Maar ik heb het opgeruimd houden ook niet als lastig ervaren, eigenlijk. Dus het was voor ons helemaal prima zo. :thumup:

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit idd @Sado.
    Niet per se met opruimen maar meer omdat we gewoon bomvolle agenda’s hebben met werk en kind gerelateerde afspraken. We verwachten wel animo. Zo niet dan verschuiven we het gewoon.

6. MissXray

Ik ben gewoon niet zo’n huisvrouw denk ik :roflmao: . Ik heb echt geen flauw idee of er animo gaat zijn voor onze woning. Zo niet dan blijven we volgende week dus lekker thuis. Nou ja lekker, hoop eigenlijk dat er wat bezichtigingen komen.

Sado vindt dit leuk.
  7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Aaah hij staat op funda sinds vanochtend. Was al heel vroeg wakker hihi. Ben benieuwd qua bezichtigingen. Blij dat ik moet werken vandaag :p

zeilbootje, Beausecret, MMW en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit heel erg ligt aan je huis en hoelang het al te koop staat? De mensen waar wij het van kopen gaan emigreren, willen van hun huis af maar hebben verder geen biedingen, dus dan accepteer je wat je kan krijgen?
    Wij gaan bij de verkoop van ons huis zoiets ook niet gelijk accepteren, maar uiteindelijk wil je het wel kwijt natuurlijk:)

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.110
    12.090
    113
    Spannend! Volgens mij is het een ontzettend leuk en mooi huis. Zou je het linkje willen delen?

10. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Wel in een pb :)

11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.110
    12.090
    113
    Graag! Altijd leuk om huizen te kijken en volgens mij wonen we in een totaal andere regio? (En zou je huis hier onbetaalbaar zijn)

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.110
    12.090
    113
    Volgens mij bleef ik trouwens snachts wakker, net zo lang tot het huis op funda stond:roflmao:

13. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.188
    113
    Vrouw
    Jullie woning is prachtig! En niets mis met de foto's.

Doordat ik de provincie waar je woont onthouden had, had ik de woning snel gevonden.

Maar het zou mij verbazen als jullie niet veel bezichtigen krijgen en hem snel verkopen.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag komt het bord in de tuin! De foto’s zijn prachtig geworden.
    Morgen komt de preview online op de socials en YouTube en zaterdag dan toch echt op Funda!
    Heb er zin in (en vind het spannend!)

Luna86 en Ysabella vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    In dat geval kan ik het begrijpen. Maar bijv bij ons verwachten we wel animo en ons nieuwe huis zit weer in een hoger segment. Als er dan meerdere geïnteresseerden zijn die zouden bieden dan zou ik het specifieke voorbehoud van verkoop eigen woning direct eruit filteren.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat doen jullie trouwens om het huis lekker te laten ruiken tijdens de bezichtigingen? Ik ruik geurstokjes zelf nooit meer en ik kan moeilijk overal met J’adore gaan sprayen ;). ik zet sowieso een dag van tevoren een mooie bos tulpen op tafel.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.107
    17.112
    113
    Ik heb 2 Rituals Genie’s (boven en beneden) die ik vlak voor bezichtigingen een keertje extra aan liet gaan.

Bloemen heb ik sowieso elke dag staan (2 boeketten), maar die geven (gelukkig) niet veel geur af.

18. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.188
    113
    Vrouw
    Uh het liefst geen geur.

Roanna vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou liever wel. Als ik zelf ergens kijk dan wil ik ook gewoon een frisse lucht ruiken. Dus dat er net is gelucht via de ramen en dat er geen muffe lucht heerst. Niet dat ons huis muf is, integendeel, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Ik zal bijv niet de avond van te voren een vis in de oven doen met veel kruiden en knoflook.

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.107
    17.112
    113
    Daar hield ik inderdaad ook rekening mee ;)

Deel Deze Pagina