Ik kan geen afspraken zien in mijn move account. Heb nog gevraagd aan de makelaar. Maar wij zitten vol donderdag en vrijdag Ben heel benieuwd
Wij hebben er deze week een aantal staan. Mocht er iemand nu al met een bod komen die acceptabel is dan verkoop ik hoor. Ik vind het stressvol en zie echt op tegen wekenlang mn huis bijhouden. Maar goed hier verkopen huizen pas na een aantal weken op het moment dus ik denk niet dat we tegen dit probleem aan gaan lopen.
Ik merk dat het me ook onrustig maakt. Want ja, de verkoop van ons huidige huis speelt ook mee in wat we willen doen in het nieuwe huis. Feitelijk is het instapklaar en eigenlijk heb ik ook met man besproken geen geld te willen ‘verspillen’ aan kleine opfrisbeurten omdat het niet helemaal mijn smaak is. De badkamer, keuken en toiletten zijn nl gewoon gloednieuw en luxe en het is doodzonde om het eruit te halen. Die quooker vind ik serieus wel een ding (kan eigenlijk niet zonder) maar wellicht gewoon om de aantal jaren weer een leuk project ervan maken. Dus over bijv 3/4 jaar compleet nieuwe keuken, later badkamer etc. Al ga ik wel de toiletten compleet aanpakken als we dit huis voor een goeie prijs verkopen Het enige wat dus wel echt zeker is, is schilder- en behangwerk. Wat ik in mijn hoofd heb zitten is zó tof! Ik kijk echt uit naar de zomer. Lekker relaxen en ‘s avonds in het weekend van een goed glas wijn genieten aan het water ❤️, uitkijkend op een boomgaard. Ik denk dat ik een permanent vakantiegevoel heb. Maar het allerbelangrijkste: elk kind een eigen kamer!
@Nina Sanders Je kunt heel goed in een keukenkastje een cooker laten plaatsen. Wij hebben er nu eentje 2 jaar en bevalt goed.
Heb je alles met een hypotheekadviseur en makelaar uitgezocht? Weet je wat realistisch is? Hier precies dezelfde stress, maar door bevestiging van meerdere kanten, en een no risk clausule in de koopovereenkomst gaan wij morgen iets relaxter onze handtekening zetten. Ons huis komt deze week online, dus we kunnen alleen maar hopen dat alles goed verloopt.
Hoe gaat het bij iedereen? Hier sluit vandaag de mogelijkheid om te bieden om 17:00 uur. Ik hoor morgenochtend of er wat is binnengekomen. Zó benieuwd!
Hier eerste bezichtiging gehad. Morgen en vrijdag de rest. Ben benieuwd of er iemand bij zit die een bod gaat doen.
Hier as maandag en dinsdag 3 bezichtigen in totaal en de week erop nog 2. In totaal 5 dus. ben mega benieuwd. Verder vandaag de financiering rond gemaakt voor het nieuwe huis. De papieren worden nu opgemaakt en komen met maximaal een week binnen. Dan is het rond. . Ook weer blij! We komen telkens een stapje dichterbij.
Hier toch 7 bezichtigingen tot nu toe gepland. Is al meer dan waar wij op gehoopt hadden in deze markt.
Gisteren op funda gekomen en vandaag dus eerste kijker gehad. Heb scherp gepland in de hoop dat ik het geen maanden volledig clean hoef te houden. Zie dit zo niet zitten. Dus duimen dat er een bod uit komt.
Wij hebben vanavond de koopcontracten van ons nieuwe huis ondertekend, en vanmiddag is ons huis online gegaan. Nu duimen draaien dus
Wij hebben net de biedingen besproken. Er zijn er tien (!) binnengekomen, de helft onder de vraagprijs en een paar erop. Maar ook 2 er net boven. We zijn er zo blij mee!