Ik leef hier zo met jullie mee en ben zo benieuwd naar hoe alle bezichtigingen zijn gegaan en of iedereen snel van zijn spanning verlost wordt. De duimen draaien hier voor iedereen in elk geval!
Andere kant op ook hoor! Gisterochtend ons bod doorgebeld (geen inschrijving) en horen vanmiddag of mogelijk zelfs morgenochtend wat terug. Kost uren slaap!
Ik leef ook mee, ik zat 3 jaar geleden in hetzelfde schuitje, was toen enorm spannend omdat Covid net was uitgebroken. Dat heeft wel wat slapeloze nachten bezorgt, wat achteraf helemaal niet nodig was. Ik duim voor mooie biedingen en ook acceptaties van het geboden bod.
Wij hebben dus 2 jaar geleden ook verkocht en gekocht, maar dat was zoooo anders dan nu. Toen had ik geen enkele angst dat het niet zou verkopen, en zijn ook zwaar overboden(op een al flink hoge vraagprijs). Maar nu is dat zo anders, merk echt verschil op gebied van zenuwen
Eerste bod ligt sinds vandaag, nog 3 stellen die op tweede bezichtiging zijn geweest dus makelaar gaat bellen of ze mee willen of afhaken. Ben zo opgelucht en het is nog niet eens de vraagprijs. Toch fijn binnen een week.
Ja, ik stond er ook relaxed in, maar toen de pandemie net uitbrak wist niemand dat de huisprijzen alleen maar gingen stijgen. Er werd 3x uitstel van financiering gevraagd, dat was wel zenuwslopend!
Oh hemel, dan zou ik echt gek worden. Kan me voorstellen dat begin pandemie echt een hele rare tijd is om je huis te verkopen, of zelfs dus om iets te kopen ook.
Nou het was het huis!! We hebben een bod boven de vraagprijs gedaan, zonder voorbehoud van financiering.. dus we hopen echt dat we het gaan krijgen. Toen wij aankwamen was er nog een koppel die net had bezichtigd en toen wij vertrokken stonden de volgende er alweer.. en zodra we buiten stonden keken we elkaar aan en zeiden: dit huis willen we! Onze aankoopmakelaar verklaard ons voor gek want we bieden meer dan het huis waard is maar we willen dit huis!
Een jaren 30 woning, goed onderhouden met een redelijk grote tuin (bijna 400m2) maar we hebben nu 800m2 . En 4 slaapkamers Ben heel benieuwd naar wat ons huis gaat doen als het te koop staat.
Jaaa, ons bod is geaccepteerd! Onder voorbehoud bouwkundige keuring en financiering, maar de grootste stap is gezet! Komende dagen keuring regelen en de accountant aan het werk zetten om met spoed mijn jaarcijfers te maken en dan even ontstressen op vakantie!
Eigenlijk hoor ik niet meer thuis, het nieuwe huis is al even terug gekocht (nog 63 nachtjes tot passeren, jeej!) en het huidige huis is verkocht (nog 97 nachtjes tot bezoek aan de notaris nummer twee). Maar ik zit nog lekker in die vibe, dus ik doe nog even gezellig met jullie mee
Ik ben al bijna 8 jaar niet meer zwanger en ik hang, tot ergernis van de man, ook nog steeds hier rond...
@Nina Sanders, hoe zijn de bezichtigingen bij jullie gedaan? Die stonden aan het begin van deze week gepland, toch?
Zo grappig zijn als de verkoper én koper van een bepaald huis in dit topic schrijven zonder dat van elkaar te beseffen
Haha ik heb dat een keer gehad op een ander forum. Verkoper had daar ook van alles en nog wat gedeeld over dat ze er snel vanaf wilden, wat de minimale prijs was die ze graag wilden, hoeveel kijkers er kwamen, etc. Uiteindelijk het huis niet door ons gekocht omdat het niet naar onze wens was.
Hier twee biedingen op onze woning nu en morgen komt er nog iemand op 2e bezichtiging. Hopen het morgen af te wikkelen, zou ik echt een feestje vinden met een week verkooptijd.
Wat een mooie ontwikkelingen allemaal! Leuke vooruitzichten en hopen op veel feestjes inderdaad komende tijd. Misschien wat off topic, maar wij gaan hoogstwaarschijnlijk onze hypotheek verhogen om de badkamer te gaan verbouwen. Gisteren een gesprek gehad en met 15 jaar looptijd vallen de extra kosten van de rente ons erg mee. En aangezien de badkamer echt binnen een jaar vervangen moet worden (is jaren 70 en slechte voegen) en wij niet ineens 20.000 gespaard krijgen, gaan we er denk toch wel voor. iemand tips qua winkels om te kijken (regio zuid-holland). Ik wil graag kleur in de badkamer, maar mijn man denkt dat het snel te druk wordt.