De huizenmarkt, hoe staat het ervoor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem85, 4 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Kan niet wachten tot wij in die fase zijn! Het leukste, maar niet minder stressvolle deel:D

Sado vindt dit leuk.
  2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Leuk! Wij gaan ook voor kleur als we de badkamer kunnen verbouwen in het nieuwe huis(moet er wel geld overblijven:D)

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    785
    113
    Kleur in de badkamer is leuk! Wij hebben onze badkamer afgelopen zomer vervangen, en hebben nu een groene visgraat tegel op de twee muren, en de andere muren marmer grijs. Zijn er onwijs blij mee nog steeds! (Ook wij hebben onze hypotheek opgehoogd om te kunnen verbouwen, nog geen moment spijt gehad).

4. MissXray

MissXray Niet meer actief

Ja! Ik heb zelf het gevoel dat we vandaag misschien wel gaan verkopen. Echt ik tel de minuten af tot de derde partij weer langs geweest is.

Daantje3, consider en zeilbootje vinden dit leuk.
  5. MissXray

Feest, wij tekenen morgen of maandag het voorlopig koopcontract. Echt ik ga nu keihard hopen dat ze in de bedenktijd niet terugkomen op hun plan.

Daantje3, OliJul, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou hier verlies ik langzaam hoop..

Het is een klein dorpje en die mensen krijgen tot dinsdag kijkers, ook uit het dorp en die willen ze niet afbellen. Ze vinden ons bod goed maar ze willen mensen uit het dorp de kans geven (ofzoiets). Dus ik denk dat ze ons niet gaan kiezen omdat wij niet uit dat dorp komen maar een dorp ernaast :confused:

Misschien heb ik het mis maar als je meteen over de vraagprijs een bod krijgt, 5 dagen nadat je huis te koop staat dan doe je dat toch lijkt me? :o:

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Jeetje, jullie hebben toch zelfs een bod gedaan zonder voorbehoud financiering?

Die had ik graag aangegrepen als ik de verkoper was. Wat maf dat ze mensen uit hun eigen woonplaats voorrang willen geven…

8. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Misschien proberen ze het onderste uit de kan te halen en kijken of iemand nog meer gaat bieden?

Zara75 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    Misschien nog een bod doen en iets hoger en dan een deadline erbij dat jullie bod tot het eind van de dag geldt. Succes

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Joeeee teken van leven hier. Mega druk. Deze week 6 bezichtigingen gehad en volgende week nog 4.
    Positieve reacties vooral maar nog geen bod. Spannend!

Daantje3, OliJul en femkes vinden dit leuk.
  11. MissXray

Hier deden de 2 partijen pas na 4 dagen een bod. Ik ken dat helemaal niet, wij gooien er altijd meteen een bod uit. Derde partij wilde ook mee doen, maar kon dan morgen of maandag met zn bod komen. Euhm…oke zou ik niet doen als er al twee biedingen liggen.

Anyway wat ik wil zeggen, geen paniek mensen moeten kennelijk eerst lang denken.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

toen wij een pand verkochten kregen we een heel mooi bod zonder voorbehoud maar met de medeling dat elke dag dat we wachten (dus andere mensen de kans gaven) er €2500 van de prijs af zou gaan. Misschien kan je nog zoiets doen als een soort drukmiddel ze eerder te laten beslissen.

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij deden zelf ook pas na 1,5 en een bod. Puur omdat wij het echt serieus wilden overwegen en ook onze financiën goed in kaart wilden brengen.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Na anderhalve week dus! :o: Maargoed. Op zich ook niet heel gek. Ik word er zelf alleen wel onrustig van. In totaal nu 10 bezichtigingen dus dan zou je denken dat er wel íets uit voort komt.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo zeg. Dat vind ik ook wel erg dwingend. Dan zouden ze bij mij wel echt meteen met een goed bod moeten komen.

Sado vindt dit leuk.
  16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jep, geen ovb van financiering inderdaad.

17. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze willen wachten tot dinsdag dan moet er zoveel vanaf dan willen ze het niet meer verkopen.

Wij gaan er eigenlijk vanuit dat wij het niet gaan krijgen en kijken rustig verder. Maar pfff...

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Wij ook na 1,5 week inderdaad. Iets als een (nieuw) huis kopen is dusdanig groot, daar wilden we wel een extra nachtje over slapen ;)

19. MissXray

Oh ja wij hebben onze financiën dus al goed in kaart gebracht, zodat we snel kunnen schakelen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Kwamen ze ook maar was best spannend dat was in de periode dat mensen bizar aan het overbieden waren. De makelaar adviseerde nog te wachten en wij hebben toch die dag akkoord gegeven.

Deel Deze Pagina