1200x bekeken gisteren. Ben benieuwd of de makelaar dan gaat bellen vandaag. Ik vind het veel maar weet niet of dat ook echt zo is. Zijn ook best veel nieuwsgierige bekenden gok ik ook
Ik vind het heel veel! Ons huis werd de eerste dag 700x bekeken en nu in totaal iets van 1400 (in 6 dagen). Wij zijn gisteren akkoord gegaan met een bod, onder voorwaarde van financiering. Maandag gaan we het voorlopig koopcontract tekenen .
Duim voor je! De eerste dagen had ons oude huis ook wel een grote piek van bekenden en funda kijkers. Ik kijk ook naar elk huis dat op funda komt in mijn woonplaats.
Ja, boven verwachting. Maar heel fijn! Zelfs de makelaar was verbaasd over het tempo. Hij had al wel aangegeven dat hij verwachtte het voor 8 december verkocht te hebben (dan krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis), maar dit is nog beter!
De kopers van ons huis wilden graag vandaag al digitaal tekenen, dus dat hebben we zojuist gedaan. Ik denk dat ze bang waren dat we toch nog met iemand anders in zee zouden gaan. Wel raar hoor, twee maanden geleden hadden we nog geen concrete verhuisplannen en nu hebben we een huis verkocht en gekocht.
Nog even een vraag voor degenen die de overdracht al hebben gehad. Is het gangbaar om iets mee te nemen voor de verkopers van ons nieuwe huis / kopers van ons huidige huis als we naar de notaris gaan?
Wij hebben voor de verkopers van ons nieuwe huis een grote bos bloemen en een fles wijn meegenomen. Voor de kopers van ons oude huis hebben we niks meegenomen naar de notaris Wel hebben ze we 2x op bezoek gehad voor de overdracht en toen beide keren wat lekkers bij de bakker gehaald. Ik denk dat er niet echt ‘regels’ voor zijn, dus doe wat goed voelt!
50/50 gevoel. Ik had deze mensen echt totaaaaaal niet verwacht (hun waren vroeg, makelaar laat). Huizenruil had ook nog een optie geweest met bijbetaling voor ons dan. Maar nu is het waar gaat de weegschaal doorslaan, op de positieve dingen of de negatieve.