Hoi, Vriendin van mij gaat bijna bevallen van haar 2e kindje. Nu heeft ze aan mij gevraagd of ik een traktatie wil maken, Zodat grote zus (4,5jr) die mee naar school kan nemen om te trakteren... Ik zat eerst te denken aan cake-jes met chocoladeglazuur en roze muisjes. Iemand anders leuke ideeen??
Deze heeft mijn zoon uitgedeeld toen Karsten geboren werd : Bekijk bijlage 239598 En dan de appel op een stokje.
Of als je t lekker makkelijk wil doen, lange vingers voor de helft door de witte chocola (gesmolten). en daarna door de muisjes.....lekker makkelijk uit te delen. Ps die appel ziet er ook errug lekker uit ! jum
of soepstengels, eerst in de boter of chocopasta dan in de muisjes, maaruh die appel... jumjum!!! erg goed idee
Ik heb mijn zoontje Nijntjekoekjes laten trakteren waarvan het jasje van Nijntje met boter en muisjes was versierd. Was ook erg leuk. En zo houd je de hoeveelheid muisjes beperkt, daar waren mijn collega's op het kdv wel blij mee, want anders vind je al die muisjes die op de grond zouden vallen drie weken later nog terug
Ik had van die chocoladekoekjes (soort Sholiertjes van Lu, maar dan een eigen huismerk versie) even laten smelten in de oven. Daarna bestrooien met muisjes en weer laten stollen. Supermakkelijk en iedereen was er weg van! We hebben continu bij meoten maken......voor thuis, op het werk, KDV etc.
Vierkante eetbare softijshoorntjes,cakemix erin.. afbakken tot zd goed zijn. Af laten koelen en dan glazuur overheen met muisjes! Super leuk. Bij een speciaalzaak kun je ook gekleurde eetbare inkt kopen,als je die door het beslag doet is het helemaal feestelijk.
ik had het zo gedaan voor de juffen met muisjes en voor de kinderen met een soort van m&m's vind de muisjes wel erg hard.
Ik had koekjes bij de bakker gehaald. Dubbele vlinders uit geknipt en daar tussen een bellenblaas gedaan. Op die vlinders de naam geschreven. Kids vonden het geweldig!
Of ijsjes ?? Zie hieronder het voorbeeld .. Ipv de snoepjes kan je dan muisjes doen. Ik hoop dat je het een beetje kan zien maar het is dus gemaakt van een ijsbakje met daar in 2 spekjes daarboven op een mellowcakeje en dat gedoopt in suiker water en dan daar de snoepjes op. Bekijk bijlage 239732
Hoi Voor mijn dochter heb ik dit(zie foto) bedacht als traktaie voor op de psz. Popje komt van de Action, spekbollen van Jamin
Mijn zoontje (toen 2) heeft bij de geboorte van zijn zusje getrakteerd op een koekje in de vorm van een voetje. Koekje zelf gebakken en de roze voetprintje is gemaakt van zelfgemaakte glazuur. Weer eens wat anders dat de muisjes.