voor een duitser helemaal niet lollig ik daarin tegen had de slappe lach in de auto (zat al 8 uur in de auto en was kei melig dus dit was de druppel zeg maar Bekijk bijlage 239689
Je hebt vast niet het nieuws gevolgd? Het was deze week namelijk meerdere malen in het nieuws Hier onder het filmpje Domino's Pizza Safe Sound - Menselijk motorgeluid voor elektrische scooter - YouTube
Ik zag gisteren een busje voor ons rijden met een man in een tutu deze man Bekijk bijlage 239694 en er stond erbij iets in de trant van: Ook op zoek naar bijpassende werkkleding? Bel dan .......... (met het nummer) Vond hem ook wel humor en de kids kwamen niet meer bij
wat zielig voor die pizzabezorgers.....volgens mij horen ze dat snachts in bed nog steeds.....domino's lekker pizza...
KI staat idd voor kunstmatige inseminatie. Wij hebben een melkveebedrijf en insemineren de koeien zelf. Mijn man zn taak Maar je kan het dus ook laten doen. Er is niks geks aan, al zullen de burgerdames onder ons het wel een apart idee vinden, maar het is precies hetzelfde als bij ons vrouwen als we niet op de "normale" manier zwanger worden. Ik grap weleens(al is het helemaaaaaal niet om lollig over te zijn!!!) dat als het niet op de natuurlijke manier lukt, mijn man altijd nog kan insemineren Oja, en een thuisbevalling is ook geen probleem; we hebben alles hier bij de hand, mocht het een keizersnede worden; bellen gewoon ff de vee-arts, en de baby? die leggen we gewoon in een kalverhokje met een speenemmer... Boerenhumor...
Ik vind je reacgtie wel een beetje kort door de bocht hoor, wie weet er nou niet wat KI betekent, om nou te suggereren dan 'burgerdames' het niet snappen...vind ik beetje raar. het ging om de opmerking, meer dan insemineren... En laten we wel wezen KI...is toch geen zak an ....