Whahaha, hier ook niet enorm romantisch. Wel op een top locatie, kado van onze ceremoniemeesters. Was een soort bed and breakfast in een heel mooie kleine boerderij waar we helemaal in de watten werden gelegd. Allereerst moest ik uit die jurk 'klimmen'. Daar is iets gescheurd, ergens, we weten nogsteeds niet waar, want we hoorden het wel, maar zagen het niet Daarna heerlijk gedoucht en gebaad, en in badjassen op de bank tegen elkaar gezakt met thee en fruit/chocolade (er stond allerlei lekkers). Om gewoon al in slaap te vallen want WAT een dag hee! Ik kon niet slapen. Voelde toen mijn kindje (onze oudste was toen 17 wk woonachtig in mijn buik ) ook steeds wat bewegen, en was helemaal hoteldebotel van dat gevoel, die dag. En mijn man lag zeer romantisch KEI hard te snurken De volgende dag zijn er nog foto's van ons genomen, we waren krijtwit en hadden enorme wallen, haha!
Haha wat grappig om te lezen! Hier was het ook ongeveer zo! Wij hebben ons feest in onze eigen achtertuin gehouden en konden dus heerlijk ons eigen bed in!! Om half 4 lagen we in bed, we hebben tot 4 uur kaartjes geopend en geld geteld . Toen besloten dat we er te moe voor waren en (zelfs zonder elkaar een kus te geven omdat we zo moe waren) omgedraaid en heerlijk geslapen!!
Haha, wij waren ook bek-af! Om +- 2 uur snachts naar centerpar s gereden (ik! In mijn trouwjurk!!! Wel even de hoepel eruit gehaald haha) Manlief was heerlijk aangeschoten! Toen we eenmaal aankwamen in ons huisje, was er geen beddengoed!! Dus bellen bellen bellen.. uiteindelijk om +- 3 uur snachts nog ons bed staan opmaken romantischer kub je het niet hebben toch? En jullie kunnen het vast wel raden, we sliepen direct! Volgende ochtend natuurlijk wel even het bed getest
Mijn kersverse man heeft mij over de drempel van de hotelkamer getild. We hebben het bad aangezet en ons uitgekleed. Heerlijk in de jacuzzi met champagne en kaarsjes aan. Vervolgens in bed nog aardbeien gegeten en zijn daarna niet gaan slapen De volgende morgen roomservice en weer in de jacuzzi. We hadden tot 17.00uur de kamer gereserveerd en privé gebruik van het zwembad en de sauna. Hier hebben we heerlijk de tijd voor genomen. Daarna zijn we naar huis gegaan en onze cadeaus bekeken en pas geld geteld. Eerst genoten, we wouden terug kunnen kijken op een heerlijke dag en nacht, dat is gelukt
Hier niet anders hoor. We waren allebei blij dat we allebei het bed nog hebben weten te raken. We waren allebei verrot. Ik lag al te snurken in de limo die ons ophaalde
Hier zijn we samen heerlijk in bad gegaan met een fles champange en heeft mijn man alle schuifspeldjes uit mijn haar gehaald. Heerlijk gekletst over de dag! Daarna zijn wij niet gaan slapen.. (gelukkig) En ik ben blij dat ik terug kan kijken of een bijzondere dag en nacht!
we hebben een prachtige trouwdag gehad, maar wel heel vermoeiend. 's nachts thuisgekomen heb ik ongeveer 500 speldjes uit mijn haar moeten halen met de liefdevolle assistentie van mijn nieuwbakken echtgenoot. daarna heeft hij me uit mijn enorme jurk geholpen en uiteraard uit mijn lingerie . we keken elkaar aan, ik trok mijn uiterst sexy pyama aan. we hebben op de bank geld zitten tellen haha. en daarna zijn we heerlijk lepeltje lepeltje als een blok in slaap gevallen. heel gezellig dus, maar totaal niet sexy
Ik zou het echt niet meer weten! Volgens mij zijn we thuis gebracht door mn man zijn oom en tante en heeft hij me daarna uit mijn jurk geholpen. En daarna zullen we wel op de bank zijn geploft en uit eindelijk lekker gaan slapen. De dag er na is hij lekker gaan vissen (hoe romantisch kan het zijn) en de dag daarna zijn we met zn 2e naar Phantasialand gegaan en hebben we een heerlijke gezellige dag met zn tweeën gehad.
Wij zijn gratis getrouwd op dinsdag ochtend, Daarna gebak bj ons thuis, foto's in het bos, en toen een lekker lunch buffet gedaan met 15 man. Ik was 7 maanden zwanger en het was 33 graden in de tuin. Dus toen om half 4 iedereen weg was, met de voetjes omhoog gezeten op de bank, daarna lekker samen gedoucht en gesext. De rest van de dag niets meer gedaan.
Had toen een babytje van drie weken oud dus een huwelijks nacht zonder poes pas. Was nog herstellende van de ks. Wel gezellig geld geteld. Dat blijft toch klinkt heel gek het spannendste haha.
Hier op een maandagochtend getrouwd, was 32 weken zwanger toen. Wij hadden een grote tent in de tuin staan, en alles versierd. Wij zagen dat niet zitten om alleen op te ruimen de volgende dag dus mijn ouders en broer hebben hier geslapen om te helpen de day after =) Dus veel romantiek was er niet hahaha. Moet ook zeggen dat ik rond 23 uur uitgeteld mijn bed in ben gerold na de hele avond harde buiken gehad te hebben en het feestje in de tuin nog eventjes verder is gegaan zonder mij. Als mensen het aan ons vragen zegt mijn man ook , heel romantisch( met mijn schoonmoeder op zolder )
Wij zijn op maandagochtend getrouwd. Daarna met de familie bij ons thuis gebak gegeten.. s middags niks. Dus ik heb s middags heerlijk geslapen, aangezien ik zo'n 34 weken zwanger was.. s avonds met ee groter clubje uit eten geweest en snachts heerlijk geslapen.. dinsdagmiddag zijn we naar de kooperen hoogte gegaan, man had de bruidssuite gereserveerd maar die was maandag al gereserveerd, vandaar een dagje later.. Bed wel getest uiteraard maar voornamelijk in bad gezeten, heerlijk gegeten en genoten.. maar heel wild is het niet geweest.. mn dikke buik zat aardig in de weg
in het hotel heb ik als eerste mijn jurk uitgegooit, om te plassen! had ik op de dag maar 1x gedaan omdat ik hulp nodig had. toen ben ik onder de douche gedoken en heb de 100 schuifspeltjes uit mijn haar gevist. na het douchen zijn we samen in een groot bubbelbad gegaan met uitzicht op de sterrenhemel. op bed hebben we geld geteld zijn wel van bil gegaan haha, en daarna lekker slapen. smorgens kregen we een ontbijt op de slaapkamer, daarna hebben hebben we ons aangekleed, en zijn we naar huis gegaan
Sjonge jonge, ongelofelijk hoeveel mensen er tijdens de huwelijksnacht geld aan het tellen zijn, hahaha!! Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd, mochten we het ooit gaan doen dan weet ik nu al dat ie ladderzat gaat zijn.
Hihi, vind dat geld tellen direct ook wel grappig . Wij hebben het pas halverwege de huwelijksreis erbij gepakt
We kwam in ons hotelkamer, we hadden het express niet laat gemaakt want familie moest ver reizen en onze zoon moest ook gewoon naar bed, dus 8 uur savonds was alles klaar. Op het gemakkie in jurk e.d. naar hotel gereden daar jurk uitgeworsteld, ons hartvormig bad gevuld, we kregen nog bloemen en lekkers e.d. die hebben we in en na het bad opgepeuzeld, toen hebben we alle kaarten gelezen en geteld toen zijn we lepeltje lepeltje in slaap gevallen, volgende ochtend om half 9 zaten we beneden aan ons ontbijtje want we wilden snel naar huis naar ons mannetje toe die bij oma sliep en een paar uur zonder hem vonden we al te lang hihi De volgende dag dachten we te moeten opruimen maar dat hadden ze van mij thuis uit al gedaan, dus lekker bijgekomen, nagekletst erover e.d. foto's van ons zelf gekeken alvast (die van de fotograaf duurde nog wel even...) alhoewel ik wel dacht dat ie meteen dezelfde dag een foto had gestuurd als voorproefje van de sfeer, vonden we erg attent en leuk!
Bij mij ging het niet perse om geld maar ook wat voor gelukwensen er waren geschreven e.d. want er stonden soms leuke teksten / gedichten e.d. in, geld was niet zoveel dus ook niet zo belangrijk....
hier op een dinsdagochtend getrouwd met de ouders en getuige offcourse.. Daarna nog naar huis gegaan voor een kop koffie met gebak. Ouders weg en nog ff met getuige gezeten.. Om half 2 ging iedereen weg en hadden we de middag voor onszelf. chinees gegeten en s'avonds geld geteld en heerlijk tegen elkaar aangekropen op de bank,. en van de bank naar bed verhuisd niet gelijk gaan slapen Zaterdag feest gehad was erg gezellig :d
Wij hebben best een leuke huwelijksnacht gehad, enige nadeel was dat toen ik mijn jurk uitdeed en mijn kousen (van die zelfophoudbare) dat ik zag dat mijn hele benen rood en dik waren. Waar die plakrand had gezeten, zat een enorme rode en dikke rand En JEUKEN! Pfff, dus dat was niet echt charmant. Ik was er dus allergisch voor, kwam er later achter dat er latex inzat. En daar kan ik niet tegen Ik merkte wel tijdens de feestavond dat ze jeukte, alleen negeerde het. Daarna heeft mijn man me geholpen alle speldjes uit mijn dreads te halen. Ik had toen nog echte dreads van mijn eigen haar, en mijn zus had die gefabriceerd in een enorm ingewikkeld kapsel met veel haarlak en een enorme berg speldjes haha. Daarna lekker met ze 2e in de jacuzzi gezeten, gedoucht en toen hebben we onze cadeautjes open gemaakt. Daarna heeeeeeerlijk in ons enorme kingsize bed in slaap gevallen Nog een leuk dingetje, ik was zo verzot op onze jacuzzi dat ik expres de wekker had gezet om er nog een keer in te kunnen haha De dag erna kregen we ontbijt op bed en moesten we rond 13:00 uit de kamer zijn. We zijn toen opgehaald door mijn oom (die woonde daar in de buurt) en thuisgebracht. Thuis hebben we eigenlijk niet veel gedaan, mijn schoonmoeder had ons huis wel leuk versierd enzo. Savonds zijn we nog uit eten gegaan bij de Chinees en de dag erna gingen we op huwelijksreis. We kijken er beiden nog graag op terug, was echt leuk