De huwelijksnacht

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    geweldige verhalen om te lezen, heb vooral heeel hard moeten lachen om de kat die ging bevallen!!

Wij zijn om half 2 thuis gebracht door mijn beste vriendin en goede vriend van manlief, met elkaar afzakkertje genomen thuis.
    Toen ik in de badkamer kwam om te plassen en mezelf van jurk te verlossen ontdekte ik grote vieze goudvissen in het bad.... ieuw en dat midden in de nacht als je doodmoe bent! Dus visjes gevangen,en midden in de nacht met emmer op schoot in de trouwauto, om ze in een vijver van een bekende achter te laten.
    Daarna kaartjes gelezen, centjes geteld en heerlijk in slaap gevallen tegen elkaar aan, wat was ik moe! Maar geweldig genoten van onze trouwdag, zou het zo weer overdoen!!

2. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hahaha grappig te lezen..

Ik heb echt een heeel andere huwelijksnacht gehad.
    Wij gingen bij ons feest lekker naar boven...heb mn schoenen uit gedaan...Owwww deed pijnnnn..
    Relaxed samen gaan zitten, praten over de dag, cadeaus bekeken..
    Toen liet man-lief lekker het bad vollopen met water, zette de bubbels aan en heeft mij ontdaan van mijn jurk en lingerie...lekker samen in bad gaan zitten..Champagne laten ploppen...lekker begonnen met zoenen en in bed verder gegaan.
    Zo zacht mogelijk (de daggasten sliepen in hetzelfde hotel)
    De volgende ochtend zaten wij straaalend aan het ontbijt met familie..vervolgens lekker samen weggegaan..
    Wat een geweldige dag was dat!!

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Wij sliepen gewoon heerlijk thuis, maar waren wel doodmoe, dus eerst uitgebreid gedoucht, gezellig nog wat gekletst en toen lekker tegen elkaar aan in slaap gevallen. De volgende ochtend hebben we het wel uitgebreid 'gevierd' trouwens ;).

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik was 36 weken zwanger... Kan me de huwelijksnacht niet eens herinneren....

Zegt genoeg denk ik ;):D;)

5. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Kwamen heel vroeg in de ochtend thuis, man heeft mijn jurk losgemaakt en zijn op bed gaan liggen.
    We waren gelijk vertrokken. Lekker genoten van de dag erna konden we ook niet, want man moest om 9 uur alweer gasten naar Groningen brengen.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Sommige verhalen zijn echt hilarisch om te lezen zeg!
    Leuk al die verschillende verhalen!!!

En volgens mij slaapt het merendeel meteen ;)

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik was 39 weken zwanger haha dinsdag 8 feb. getrouwd en dinsdag 15 feb. mijn meisje geboren. Tel uit wat er is gebeurd :D ik was uitgeteld.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    We hadden bruidssuite van onze seremoniemeester gekregen, zijn we 's nachts na het feest en afterparty heen gegaan samen met vrienden van ons.
    Eerst nog drankje op, daarna geld geteld.
    Kwartier samen in de jacuzzi gezeten en vervolgens in slaap gevallen..
    Volgende ochtend werden we gewekt voor ons ontbijt, maar we hadden alle twee iets te veel gedronken, dus hebben hert ontbijt laten staan en zijn naar huis gegaan om verder te slapen :-D

9. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Haha hier ook!!! Wachtend op de taxi heeft hij zijn maaginhoud aan de perkjes geschonken!!!

Terwijl hij KO lag ik al de haren uit mijn hoofd getrokken met de spelden erbij en er naast gaan liggen (wel omgedraaid want man man man wat een lucht kwam er uit die snurkerd!).

Dag erop beiden met een kater (in verschillende maten uiteraard, met name hij had echt last hahaha:D) op een korte huwelijksreis vertrokken. Aangekomen in het hotel kreeg ik een voetmassage met uiteraard meer bedoelingen dan dan maar ik was reeds in slaap gevallen! Man ik wist niet dat dat zo vreselijk ontspannend kon zijn! En hemel wat heeft manlief zitten balen!

De de daad die op de huwelijksnacht hoort is er 3 dagen later pas van gekomen hahaaha!

Deel Deze Pagina