De ideale baan

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mijn ideale baan ziet er als volgt uit:

Variabele werktijden
    Werken als het mij uit komt
    Dus als ik zin heb midden in de nacht
    Zelf mijn uren bepalen (dat kan de ene week niks zijn en de andere week 40)
    Mogelijkheid tot werken in het weekend zodat ik door de week meer vrij ben
    Hoge bonussen
    Goed salaris
    Leuk collega's met tijd voor een lolletje
    Auto van de baas die ik ook prive mag gebuiken
    euh euh, ik denk (droom) nog even verder........................

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb de ideale baan al zeg ik het zelf. Ik heb alle vakanties vrij en werk tijdens schooltijd. Ben docent op een middelbare school. Tuurlijk moet je voorbereiden en nakijken enz, maar dat kan thuis.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha ik had tijdens het lezen eerst zoiets van damn wat voor baan heb jij dan!:D
    Zou wat zijn he;)

4. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ik heb ook de ideale baan.

ik werk 25 uur per week.. ik kan me zoontje naar school brengen,en ook weer gaan halen om kwart over 3..

wat wil je nog meer....

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had een ideale baan....Klein kantoortje, twee hele lieve collega's, dicht bij huis, ideale werktijden (9 tot 5) en voor 32 uur per week (elke woensdag vrij). Maar helaas...Ik ben door de economische crisis mijn leuke baan kwijtgeraakt. Nu ben ik dus op zoek naar weer zo'n leuke ideale baan. Hopelijk vind ik er gauw weer een!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Nou ook ik dacht, die baan moet ik hebben!! :D Ik droom lekker met je mee ;)

Mijn man gaat nu trouwens een bedrijfsplan opstellen. Vindt ie leuk om te doen en gaat kijken wanneer iets rendabel is en waar het meets vraag naar is. Ben er superblij mee :p

7. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik heb voor mij ook de ideale baan. Kan me ei er in kwijt en leer nog elke dag. Ik wil mezelf ook blijven ontwikkelen anders wordt het snel saai en dat is mijn baan zeker niet. Verder hebben wij redelijk flexibele werktijden. Dus als ik een keer iets later wil beginnen is dat geen ramp. Ideaal met het kinderdagverblijf. Het was bovendien geen probleem om een dag minder te werken.

Deel Deze Pagina