Dit systeem gebruik ik al weer wat jaartjes. En na hiervoor zo ongeveer alles geprobeerd te hebben wil ik echt niets anders meer. Wat een supersysteem.. Daar kan geen leifheit tegenop..
Hoezo is bewezen schoner dan het vuil alleen verplaatsen met giftige stoffen gemengd (wat je doet met dweilen)
Gebruikt gewoon een ouderwetse mop. Beetje schoonmaakazijn of wat allesreiniger ik mop een keer per week. Vegen doe ik wel elke dag. Geen huisdieren en schoenen uit bij de deur. Scheelt wel hwaha. Ook laminaat.
Je kan je hand boven op de houder houden zonder dat het heethoofd hoor, ze laat ze hopelijk ook niet in gif rondlopen?
Water is niet giftig hoor net zo min als schoonmaakazijn. En met een microvezeldoek neem je vuil wel degelijk op. Bovendien als je eerst zuigt blijft er weinig over als het goed is. Ik zou nooit hete stoom loslaten op mijn laminaat.
Ik heb deze emmer: Leifheit Profi Compact uitwringpers | Blokker en deze steel: Leifheit Hausrein vloerwisser Profi Micro Duo | Blokker En dan heb ik deze nog om even snel de vloer te vegen, maar die gebruik ik zelden: Leifheit Hausrein wisserovertrek droog | Blokker
WOW! Heb ik daar totaal 80 euro voor uitgegeven? Kan me niet voorstellen ... Ik vind deze combi ideaal! Je kunt heet water pakken en je hoeft niet met de hand te wringen.