Wij hebben een Renault Laguna station, super auto! Nog nooit problemen mee gehad. We hebben echt alles erop en eraan zitten. En we hebben ook een Chevrolet Matiz, 5 deurs kleine auto. Echt super met kids, omdat die 5 deuren heeft. En er past een kinderwagen in de kofferbak. De auto is ook lekker zuinig.
wij zijn aan het kijken voor een chevrolet tacuma of een chevrolet nubiria. maar vor 9000 euro zou ik kijken voor een mazda 5.
Ja ik ook idd. Z,n goede en fijne auto,s maar helaas iets boven me buget haha aangezien de baby ook nog zoveel spullen nodig heeft hihi
Wij rijden een Seat leon uit 2001, super auto, heb dan zelf geen gezin maar heb regelmatig een kinderwagen van een vriendin achterin en 2 kids op de achterbank. Past allemaal prima!
wij rijden een audi a4 sation, eerder altijd golf 4 gereden maar dit is een wereld van verschil qua ruimte
Wij hebben ook een Opel Astra Station van 1998 Bevalt goed, hoewel de kleine er nog niet is Maar leuke auto voor niet al teveel geld.
Ik vind 9000 euro nog een vrij ruim budget Ons budget was 2000 euro en dat is precies gelukt Onze voorkeur ging uit naar een Skoda Octavia Station maar die zijn wat duurder. Nu wil manlief hierna weer en Opel geloof ik Overigens is ie van ons lekker zuinig, 1:17,5 (diesel)
Dacia Logan MCV, nieuw heel goed betaalbaar in verhouding tot andere nieuwe auto's. Onze is een 7 zitter, ideaal met vriendjes die na school bij ons komen spelen etc.
Opel Omega station uit 1999/2000 ( ongeveer dacht ik ) Super groot lomp ding, maar rijd ontzettend fijn. Erg veel ruimte, wij zijn aan het verhuizen en ik verbaas mij er elke keer weer over hoeveel er in dat ding kan!
Wij hebben heel burgerlijk 2 stationauto's voor de deur staan. Een peugeot 306 en een 308. Heel fijn, lekker veel ruimte. Altijd wat ik vroeger vervloekt heb, haha!
hier een opel familie ik in een Meriva 2004 en vent in een Vectra Station 2002. Als we nú een andere auto zouden moeten, gaan we voor de Dacia Logan. Voor weinig geld (ok, het blijft duur een auto) een nieuwe auto met alles er op en er aan. Zoals Skoda van Volkswagen is, is Dacia van Renault.
opel astra station...sinds 3 mnd super ding... de hond in de kofferbak...geen haren aan je kleding en ooit geen zeiknat gelikte kids haha
skoda is ook zeker geen lelijke auto meer. wij hebben nu een mercedes station... een c-klasse hoewel mannetje liever voor een e-klasse was gegaan.
wij hebben een renault scenic uit 1999 lekker ruim erg veel kofferbak ruimte wat hoger ideaal hij rijd ook super lekker we willen niks anders meer
wij hebben ook net 2 maanden geleden een nieuwe gezinsauto aangeschaft. Een Toyota Corola Verso. Super ruim en hoger op de wielen waardoor je meer ziet. Hij komt uit 2003 en had slechts 54000 km op de teller en we kregen een jaar garantie van de toyota dealer. Hij was 11000 euro maar met de sloopregeling hebben we 10000 betaald. Ik vind het het zeker waard!
Ik vind die Dacia Logan ook heel voordelig, maar helaas wil mijn man er nog niet dood in gevonden worden. Hij heeft wel gelijk dat heel veel mensen hem lelijk vinden, maar ik vind dat een beetje een belachelijk argument...
Dat zeg je goed! Met de nadruk op meer. Vind je? Ik zou zelf nóóit een auto nemen die ik niet mooi, of zelfs maar lelijk zou vinden. Ik moet er niet aan denken! Met mijn eigen auto heb ik nog steeds regelmatig dat ik denk: Wat heb ik toch een fijne, mooie auto. Vooral als ik mijn man er in aan zie komen rijden, als ie me ergens op komt halen. Want meestal zie je hem van binnen.