Nieuwe eetverslaving ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 1 week heb ik zo iets lekkers ontdekt; brie met honing of geitenkaas met honing. Heerlijk!! Op een boterham dan....

Maar nu vroeg ik me 2 dingen af: hoe lang kun je een geopende tube honing bewaren?

En is dit gezond? Kaas met honging? Niet dat ik hier elke dag van eet en 20 kilo aankom in 3 maanden tijd....

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hhi lekker he???

heb zelf ook regelmatig een stukkie brie met honing op een baquette.. jammie!!!!

maar weet geen antwoorden voor je.. sorry...

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    honing kan je heeeeel lang bewaren , als ik mij niet vergis zelfs tot het hard word en das heeeel lang .

of je er van aankomt ? eerste wat ik denk tis zoet dus ja denk dat je er van aankomt !

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Geitenkaas en brie zijn volvette kazen en in honing zit veel suikers dus elke dag lijkt me niet gezond. Hoelang je honing kunt bewaren weet ik niet, maar ik bewaar het altijd heel lang want ik gebruik het niet zoveel.

5. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brie dacht ik wel dat het niet zo gezond was maar ik dacht dat honing gezond was eerlijk gezegd....

6. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Lekker he! Geitenkaas met honing! Mijn persoonlijk favoriet is om het door de sla te mikken :D Jummie! Met beetje komkommer.. kers- of zongedroogde tomaatjes... pijnboompitjes...
    *kwijl..*

en als het dan hard wordt, kun je het ook gewoon weer even in de magnetron doen, of in een bakje heet water zetten, dan wordt het gewoon weer vloeibaar :)
    En volgens mij is honing zo'n beetje pure suiker, dus zal wel superlang houdbaar zijn.. staat er eigenlijk niet gewoon een houdbaarheidsdatum op?

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha omg dat wist ik niet eens :D nou dan is het nog veeeeeel langer houdbaar hahaha
    zal best een houdbaarheids datum opstaan (staat zelfs nog op condooms dus waarom niet op honing ?)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hé hou d'r eens mee op, ik krijg hier honger van! ;)

Deel Deze Pagina