Sinds 1 week heb ik zo iets lekkers ontdekt; brie met honing of geitenkaas met honing. Heerlijk!! Op een boterham dan.... Maar nu vroeg ik me 2 dingen af: hoe lang kun je een geopende tube honing bewaren? En is dit gezond? Kaas met honging? Niet dat ik hier elke dag van eet en 20 kilo aankom in 3 maanden tijd....
hhi lekker he??? heb zelf ook regelmatig een stukkie brie met honing op een baquette.. jammie!!!! maar weet geen antwoorden voor je.. sorry...
honing kan je heeeeel lang bewaren , als ik mij niet vergis zelfs tot het hard word en das heeeel lang . of je er van aankomt ? eerste wat ik denk tis zoet dus ja denk dat je er van aankomt !
Geitenkaas en brie zijn volvette kazen en in honing zit veel suikers dus elke dag lijkt me niet gezond. Hoelang je honing kunt bewaren weet ik niet, maar ik bewaar het altijd heel lang want ik gebruik het niet zoveel.
Lekker he! Geitenkaas met honing! Mijn persoonlijk favoriet is om het door de sla te mikken Jummie! Met beetje komkommer.. kers- of zongedroogde tomaatjes... pijnboompitjes... *kwijl..* en als het dan hard wordt, kun je het ook gewoon weer even in de magnetron doen, of in een bakje heet water zetten, dan wordt het gewoon weer vloeibaar En volgens mij is honing zo'n beetje pure suiker, dus zal wel superlang houdbaar zijn.. staat er eigenlijk niet gewoon een houdbaarheidsdatum op?
hahahaha omg dat wist ik niet eens nou dan is het nog veeeeeel langer houdbaar hahaha zal best een houdbaarheids datum opstaan (staat zelfs nog op condooms dus waarom niet op honing ?)