hey dames, kayro heeft erg last van een loopoor weet iemand of er wat aan te doen is??? en wat je kan doen??? komt echt een hoop vocht uit
Volgens mij kan je daar niks aan doen, is juist goed dat het eruit loopt. Als het achter de trommelvlies blijft zitten, veroorzaakt het veel pijn en oorontsteking. Teminste dit is mij verteld
Jayden heeft heel vaak een loopoor en het ziet er dan smerig uit maar het oor maakt zich dan gewoon schoon. Als er kiezen doorkomen dan wordt het loopoor nog erger.
NEE! niet zwemmen hoor! In de gaten houden, en als het langer dan 3 dagen duurt zou ik toch even de HA bellen.
Nee met een loopoor moet je niet gaan zwemmen er kan dan een infectie in komen of de infectie die er nu in zit wordt verergerd.
Niet gaan zwemmen. Als zijn trommelvlies echt kapot is, en er komt zwembadwater achter, kan de ontsteking erger worden. Opzich is het fijn als het open is, want dan kan de rommel eruit. Maar het wordt wel gevoeliger voor infecties. Heeft de huisarts al gekeken?
ben vanmiddag toch ff langs de huisarts gegaan er is nu weinig aan het oor te doen,ja goed de douchekop erop om het schoon te spoelen en hij zei dat zwemmen geen kwaad kon over een maandje terug om te kijken of het gaatje dicht is
Gek, mijn zusje kreeg op haar kop van de huisarts omdat ze was gaan zwemmen toen haar jochie een loopoor had gehad, en deze net over was. Ze had eerst even moeten laten controleren dat het echt dicht was. Hij heeft daarna ook nog een hele erge oorontsteking gehad. Geloof 2 of 3 kuren nodig gehad..