De 'ik weet niet bij welke club ik hoor maar wil graag lekker kletsen club' 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door stef, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Druk weekend zo te zien :D.
    Spannend hoor dat trainingsweekend volgende week!

Hier verder een rustig avondje. Waarschijnlijk komt mn broertje dalijk weer even langs..

2. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Nou, ik had dus net zo goed een uurtje kunnen wachten met testen! Ik ben zo ongesteld als maar kan, net alsof ik het van de afgelopen 10 jaar in moet halen of zoiets hahahaha!
    Ik ben 3 dagen 'te vroeg volgens planning', dus we kunnen binnenkort alweer voor de derde keer gaan proberen!

Trouwens best spannend, zo`n test. Ik had Jennyman gezegd dat ik vanmorgen zou gaan testen en mijn ochtendurine zou gebruiken. Toen ik vanmorgen wakker werd, stond ik op knappen! De volgende keer zet ik even een bakje klaar om in te piesen, want iets geschikts zoeken als je zo nodig moet, is niet handig :D
    Wat past er trouwens veel in zo`n blaas! De litermaat deed uitkomst... Gelukkig kost een nieuwe bij de Action niet veel; ik ben bang dat de volgende aardappelpuree anders een bijsmaak heeft, hahahaha!

Hij sliep dus nog (logisch om 7.45 uur op zondag), maar hij was erg snel beneden toen hij de wc hoorde spoelen. Heb je het al gedaan??
    Nou, en toen knutselen (men neme een litermaat met vieze, warme pies en een test, zit half met je vingers in je eigen zeik doordat dat pipetje zo groot is), 5 minuutjes wachten en de bevestiging dat ik niet zwanger ben. Dat is natuurlijk helemaal niet erg en eigenlijk erg logisch en voorspelbaar, maar het viel toch stiekem een beetje tegen.

Nou hoefde ik echt geen sessie a lá Dokter Phil met Jennyman te voeren, maar hij zei nog niet eens iets als jammer of volgende maan beter of iets dergelijks. Hmmmm, zei hij eigenlijk wel IETS? Of was ik zelf even te veel in gedachten om me dat nog te kunnen herinneren?
    Misschien zodalijk nog maar eens even de dramaqueen uithangen, even een reactie er uit trekken hihihi!

En nu m`n handtekening maar eens even bijwerken.
    Fijne zondag!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dames@ ik ben hier ene tijdje niet geweest. beetje door drukte en omstandigheden.

zie dat het met de zwangere dames allemaal goed gaat! fijn voor jullie meiden!
    en jenny@ jammer van de negatieve test. met goede moed naar de volgenden ronde

hier ook nog niet zwanger. ben ongi en we gaan nu naar ronde 5.maar misschien moeten we even 3 maandjes time -out nemen door de omstandigheden. ik hou jullie wel in de gaten natuurlijk!

liefs plurk

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hier even snel een berichtje

gisteren voor het eerst weer eens lekker met mijn mannetje uit eten geweest
    even eruit met zijn 2en
    was wel wennen hoor, mitchell voor het eerst bij mijn schoonouders...

ben trouwens helemaal van slag
    stik van de buikpijn
    ben ongi geworden terwijl ik aan de pil zit?
    echt zwaar klote dus, weet niet goed wat ik ermee moet
    ik slik maar deze strip af en dan even kijken of ik dan overstap naar een andere pil of een spiraal..
    want wil niet ongi zijn tijdens de pilstrip, daar rekende ik niet op he ;)

zo nu ga ik even snel douchen, misschien verzacht dat de buikpijn wat..

fijne zondag nog meiden :D

5. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Jenny: Balen joh! Volgende keer beter :).

@ plurkie: Klinkt alsof er een hoop is gebeurd? Veel succes en hopelijk toch de volgende ronde goed nieuws.

@ Caruli: Was het wel leuk geweest? Waar waren jullie gaan uiteten?
    Raar dat je ongi bent geworden door de strip heen..

Hoe is het hier verder met iedereen?
    Ik ben vandaag naar de Baby-dump geweest met mn vriend. Hebben al wat spulletjes meegenomen en de gratis doos.

6. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Lekker rustig hier weer :p.
    Ik kan deze hele maand extra bijklussen met het behandelen van mails op mijn werk. Vanavond moet ik dan ook nog de normale dienst draaien. Ach ja, is weer extra geld :).

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    haai haai,

Heb koppijn!! bleehh. verder ben ik bezig met mijn essay..heb nu 3 vragen gehad, nu 4 en 5 nog maar heb echt geen zin.. stomme sociologie.

Jenny: balen meid, op naar de volgende ronde.
    Plurkie: ook shittie zeg... nou volgende ronde hopelijk een kleine plurk in de maak.
    mama1979: vet balen die onzekerheid, gatsie. Laat die ongi dan maar komen he... nou ik blijf nog gewoon hopen op een kleine spruit dus ik duim nog ff verder tot de duivels echt gekomen zijn.
    carulli:lekker hoor even wat tijd samen.. ik merk ook dat dat heeeel belangrijk is. vervelend dat de pil zo vreemd doet, misschien idd een sterkere proberen?
    eclipse: baby-dump is leuk he.. vond de doos wat tegenvallen, maar ach alles is mooi meegenomen. hoe voel je je? heb jij ook al last van zo'n trekkende baarmoeder? bandenpijn.. ikke wel.. pff

eumh ik vergeet vast mensjes nu.. maar weet niet hoe ik op de vorige pagina kom, zonder mijn berichtje weer opnieuw te moeten typen.. dus kan geen antwoord geven op vragen. Dus ik doe jullie de lieve groetjes en zal volgende keer reageren.

morgen alweer 11 weken!!! whoehoeeee vrijdag echo... vind t spannend.. hopelijk is de kleine uk nog in goede gezondheid. vriendje mee en zijn mama mag mee. ben benieuwd.

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ fontana: Vond de winkel heel leuk. De doos viel idd wat tegen, maar het is altijd weer leuk om uit te pakken en iets gratis te hebben ;).
    Ik weet niet hoe bandenpijn aanvoelt? Heb alleen afentoe steken in de lies.. ik weet niet of dat het is anders?
    Vervelend dat je koppijn hebt terwijl je nog aan je essay moet werken. Succes ermee nog!
    Jeeeeej 11 weken! Spannend hoor weer een echo vrijdag. Zal wel vast wel goed zitten daar binnen in.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmiddag dames

@eclipse de babydump is zo een leuke winkel he hahah!
    @plurkie heel veel sterkte! klinkt niet zo goed meid!!
    @caruli fijn dat je zo hebt genoten van het uit eten! tijd met elkaar is erg belangrijk soms schiet dat er hier bij in!!
    @jenny nieuwe ronde nieuwe kansen (klinkt misschien hard maar klussen enz is ook weer leuk ;))

@all hier vandaagnaar school geweest 4 uur dansen gehad en ging erg goed. leuke dansjes dus komt goed! moet veel inhalen door mijn lange afwezigheid en de musical is al eind april dus hbe nog maar paar weken!
    hier ook aan het ergeren. zaterdag was iemand gekomen om de spullen van de winkel van mijn mams over te kopen en die had gezegd ja is goed kom ik maandga alles halen (en geloof me het is veel) is ie hier met zijn dochter zegt zij ik wil er nog even over nadenken dus heb ik nog alles hier op de kop staan en ga dit weekend ook nog eens naar etten leur dus erger me dood!!!!:mad::mad:
    Hij had al ja gezegd en nu word het ingetrokken hopelijk belt ze met goed nieuws dat ze het wil hebben maar oke!
    Ga nu even atwt kijken, poetsen, hw maken en koken! vriendlief is om 19.30 thuis van het werk!

Jullie plannen???

XXX

10. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Ja idd :D.
    Leuk dat je meedoet aan een musical. Veel succes met oefenen en inhalen!
    Had je de spullen zeker op Marktplaats gezet? Daar heb je tenminste vaker van dat soort mensen..

Hier verder een rustige avond ;). Ben net klaar met werken, dus dalijk lekker op de bank zitten en weer wat lezen.

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Jenny@ balen jou hopen nu op de volgende x!

Caruli@ Lekker weer met je mannetje weg! Hebben wij nog niet eens gedaan zo met zijn 2e. Me man wil wel graag maar ik wil niemand met onze kids opzadelen ;)

Dani@ Lekker irritant he die mensen ik kan daar ook nooit zo goed tegen!
    Leuk mucical ;) ik moet er niet aan denken heb lichte planken koorts hehe.

Hier gaat wel goed erg druk geweest het weekend alles goed schoongemaakt vissen gedaan enzo. Zondag zijn we naar vrienden in tilburg geweest en daarna met alle kids naar speelparadijs was wel weer gezellig.
    Alleen er achter gekomen dat ons meisje er niet zo goed tegen kan als ze uit dr ritme wordt gehaald! Ze gaat helemaal niet slapen veel huilen best sneu!

Manlief is zijn telefoon kwijt erg irritant want zoek me eigen ongeluk! Tot vanmorgen toen heb ik gezegt jah daag je belt tmobile maar vraag andere sim aan vind het goed met jou.
    Nou morgen wordt als het goed is de auto gekeurd brrr wil het eigenlijk niet eens weten wat voor kosten daaruit komen!

Heb ook nog eens een infectie van onderen :( nooit gehad maar waarschijnlijk komt het omdat me weerstand niet zo goed is geweest 3 weken geleden en dan krijg je zoiets. Straks ligt receptje bij de apho dus snel halen want jeukt als een gek:)

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ stef: Vervelend die infectie. Krijg je idd toch al gauw als je minder weerstand hebt.
    Vervelend dat je man zijn telefoon kwijt is.
    Succes morgen met de keuring! Is altijd weer een gedoe he :(.

Hier verder geen nieuws. Net weer gewerkt en voor vanavond verder geen plannen.

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    hallootjes

Dani: gaaf een musical met dansjes, maar kan me voorstellen dat je conditie na alle ellende nog niet helemaal goed is. Maar vind t ontzettend knap dat je alles weer zo goed wilt meedoen. Topper hoor!

Stef: hmm balen man een infectie daarzo, dat jeukt zo irritant. hopelijk snel een kuurtje en dan kun je weer hahaha. speelparadijs, gaaf! ga ik met de gedragskids ook vaak heen, dan speel ik lekker mee. blijf ik jong bij! vervelend dat vienn dan zo uit haar doen is, jakkie. Maar ja, soms moet je wel want anders kom je nergens meer. Hopelijk komt t goed met de tel van je mannie.

eclipse: dus geen bandenpijntjes? volgens mij zijn steken in je lies ook een soort bandenpijn. ik heb vooral na de grote boodschap op de wc krampjes in de baarmoeder, alsof alles dan weer opnieuw moet settelen ofzo hahaa. stomme darmen ook overal.

vandaag weer naar school geweest, lig mooi op schema met mijn opdrachten en essay. Dus voelt alweer beter. Hoop alleen dat ik de vorige periode snel kan afronden met een gesprek, dan is dat ook weer klaar. Ben er zo klaar mee met school, bleh.
    ff ATWT kijken en dan koken.
    doegieess

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo ladies

@fontana: ik vind een musical geweldig en hoop dat we hem afkrijgen. thema is the lovenoat dus veel met liefde, water maar ook echte school nummer!!LOVE IT!!!
    @ Stef:balen man een infectie daarzo, dat jeukt zo irritant. hopelijk snel een kuurtje en dan kun je weer lekker klussen :p.
    een speelparadijs is erg leuk kun je zelf ook even je energie kwijt (althans ik als ik met mijn petekindje ga!:p)
    En wat sneu van de tel van je man! hopelijk heeft hij snel een simkaartje binnen!
    @eclipse: hoe is het met jou? en hoe was je boek??

vandaag weer naar school geweest. ik moet 6 vakken goed gaan bijwerken voor volgend jaar de rest vervalt! NL, Engels, Duits, Rekenen, Burgerschap en economie moet ik bijwerken pfff.....en is echt zo een moeilijk gedeelte nu!! snap er soms niks van!!
    Hopelijk kan mijn paps me een beetje helpen!

Net ook fotos van alle spullen gemaakt van mijn mams haar winkel ga het maar eens proberen op marktplaats ofzo liefst alles in 1 koop!!

Morgen heb ik maar 1 les (van 45 min) dus denk niet dat ik ga kan ik mooi mijn vakken bijwerken! en om 13uur komen 4 meiden van de klas gaan we een heerlijke meidenmiddag houden! cakjes maken, film kijken, maskertje op samen eten heerlijk!!!!

ik ga nu ff laatste gedeelte van ATWT kijken, huiswerk maken en dan koken.

Alvast een fijen avond dames!

15. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ fontana: Dat heb ik wel als ik plassen ben geweest ;)! Voelt dan net aan alsof mijn blaas weer terug in positie moet gaan zeg maar. Dus misschien toch wel al last van..
    Fijn dat je op schema ligt met school en je essay!

@ dani: Hier is alles goed hoor! Ben nu wat tijdschriften aan het lezen. Heb nog veel over van de negen maanden beurs en wat glossy's gekregen van de vriendin van mn broertje.
    Dan moet je idd nog veel bijwerken. Succes en hopelijk kan je vader je wat helpen.
    Leuk.. een meidenmiddag morgen! Veel plezier!

Ik ben me hier aan het ergeren om de familie. Mn ouders hebben het al aan zowat iedereen verteld. Ik had het voor de rest van familie/vrienden tot de 12e week stil willen houden. Nu zijn ze aan het roddelen dat het vast een ongelukje is geweest en dat ik er niet blij mee ben, omdat ik het nog niet op Hyves heb gezet.. bah, en vinden ze het dan raar dat ik er weinig tot geen contact meer mee heb.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wij zijn hier bij een steakhouse gaan eten
    miste mijn biefstukkie :D

heb nu een afspraak staan voor vrijdag bij de gyn
    laat een mirena spiraal zetten
    hoef ik ook niet meer aan de pil te denken en word ik niet meer ongi....
    wat wil een mens nog meer ;)
    mochten we ooit nog voor een 3e gaan dan moesten we toch van te voren bij de gyn komen voor gesprek dus kan hij ook gelijk het spiraal er weer uit halen
    maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren...:(
    maar goed heb jaaaaren geleden ook een keer het spiraal gehad en dat is toen goed bevallen dus.

morgen eerst met mitchell naar het cb
    ben benieuwd of hij dan weer zo flink gegroeid is.
    hij word echt een flinke beer al zeg :D
    hij heeft zijn achterstand goed in gehaald

straks casey van school halen en dan door naar de stad
    even voor luiers en een badjasje kijken voor mitchell
    hij pas niet goed meer in de omslagdoeken en op het cb moet je vaak zo lang wachten...

fijne dag nog meiden

dani: veel plezier vandaag met cakejes bakken enzo

stef: balen zeg een infectie..

eclips: hoe gaat het met jou?

17. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    eclipse: jasses meid, wat naar zeg.Dat is niet leuk van je ouders, misschien hadden ze het goed bedoelt, maar dat er nu mensen aan het roddelen zijn vind ik echt heel erg. Ik zet het vrijdag pas op mijn hyves, als de echo goed is. Dat is toch normaal, waarom denken sommige mensen niet na. Nou laat ze maar hoor, je weet zelf het beste wat je voelt en denkt.

caruli: oohh jammie biefstuk..altijd als ik iets niet mag, wil ik het juist zo graag. belachelijk eigenlijk. makkelijk die mirena, word je dan niet meer ongi? is dat wel goed dan? moet je die lang inhouden? ik wil na deze bevalling ook niet meer aan de pil, maar we weten dat het niet handig is om condooms te gebruiken, daar houden wij ons niet zo aan... hihihi.

dani: gezellig hoor een meidendaggie, hartstikke leuk dat ze bij jou komen. kun je de musical opnemen kunnen wij ook meekijken. hihi.

zonet naar CB geweest, meneer is nu 79cm en weegt 11.665 gram. hij is een beetje stil blijven staan met t gewicht, komt omdat hij flink aan de diaree is geweest toen hij zo verkouden was. ach hij heeft genoeg over dus kon wel wat missen. verder doet ie het super. hij moest eigenlijk de 11mnd prik, maar hij is net 10mnd, ik zei dat doen we dus mooi niet. nu voor april een prik afspraak. ik vind deze 11mnd prik erg eng... zijn vorig jaar 3 kindertjes/baby's aan overleden. brrr ik wil dat niet!!

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Caruli: Oh lekker, uiteten bij een steakhouse :D.
    Na de bevalling ga ik ook voor een Mirena-spiraal. Heb er al goede dingen zo over gehoord en zelf ben ik een beetje pil-moe.
    Hoe is het bij het CB gegaan?
    Hier gaat het verder goed hoor! Veel bij aan het klussen zodat ik straks goed kan shoppen voor de baby ;). En verder gelukkig ook geen last van kwaaltjes.

@ fontana: Ik snap ook het enthousiasme van mn ouders wel, maar daardoor krijg je idd dus wel weer van die domme roddels. Erg jammer.. Ach ja, laat ze maar denken wat ze willen. Is idd net alsof ze er niet over na denken. Maar mn moeder zei gisteren al dat zij zich daar nooit druk om heeft gemaakt en bij mij en mn broertje gelijk na het testen het al aan iedereen vertelde. Ik wacht nou eenmaal gewoon liever die echo van 18 maart af.
    Wilde het gisteren al met een kwade kop erop zetten, maar ja.. zo geef je ze ook hun gelijk dus ik wacht gewoon zoals ik me het al had voorgenomen.
    Fijn dat het goed is gegaan bij het CB. Kan me wel voorstellen dat je je nu zorgen maakt om die prik.

Vandaag 10 weken jeeeej :D.
    Verder gaat het hier ook wel goed. Vandaag weer 2x werken en verder rustig aan doen.
    Mijn eigen wbv had me nog gebeld. Die consulente wil me wel gaan helpen, maar ze kan niet beloven dat het dan binnen 2 maanden lukt. Had al gezegd dat dat niet persee hoefde en dat ik nog wel ff heb. Maar ondertussen kijk ik ook nog wel verder bij die andere wbv. Heb die brief terug gestuurd met daarin mijn afwijzing en de redenen waarom. Heb er verder niets meer van gehoord.

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmiddag dames

@caruli mirena spiraal ken ik niet.....vond de pil altijd fijn en vergat hem nooit!! wel fijn dat je niet meer ongi daarna word!!
    shop ze!!
    @eclipse jammer van je ouders!! moeten oiok respecteren wat jij wilt vind ik maar oke!!fijn dat je zoveel kan werken kun je je daarna los laten op de babyafdeling :p@
    @fontana klinkt toch goed.....11 kilo nice!!

@ all hier is de meiden middag niet door gegaan :( hadden een of andere smoes (naja weet ik toch genoeg he)
    heb vanmorgen dus de veranda weer op orde gebracht (wat fijn om weer te kunnen lopen daar)
    daarna boodschappen gedaan en mijn nicht met petekindje zijn nog geweest die zijn net weg!
    nu aan mijn huiswerk moet het huiswerk van maandag ook al maken omdat ik het weekend weg ben dus drukdrukdruk na atwt ga ik koken en hebben we een avondje voor ons gepland!! heerlijk!!!!

@roeltje en plurkie hoe is het met jullie?
    @stef hoe gaat het met jou nu en je infectie hopelijk al minder!!!

Dikke knuf

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Ja, ik denk dat ze iets te enthousiast zijn geweest. Haha ja, daarvoor vind ik het ook niet erg om zoveel te werken :p. Kan ik het daarna allemaal weer uitgeven aan spulletjes.
    Jammer dat de meidenmiddag niet is doorgegaan. Rot dat ze met een smoes zijn gekomen. Ik ken het wel.. jammer is dat gewoon. Gelukkig heb je ander leuk bezoek gehad!
    Succes met je huiswerk!

Deel Deze Pagina