morning: Dani: he was jammer zeg dat die meiden niet gekomen zijn. Stom hoor dat ze een smoes gebruiken. Ik hou van eerlijkheid, dan weet je tenminste wat je aan ze hebt. Ik ken het maar al te goed. Maar ja, nu is je veranda weer mooi schoon, t heeft een voordeel gehad. Leuk avondje gehad met je mannie? waar ga je heen dit weekend... misschien heb je het al ergens vertelt, maar ik ben net een zeef... Eclipse: 10 wk alweer...wat gaat t snel he. We lopen lekker achter elkaar aan hahaaha. Straks liggen we nog samen te puffen. Lijkt me leuk! morgen heb ik de echo... spannend. Mijn enige kans om even te kijken wat t eventueel zou kunnen worden.. ik heb de nub theory bestudeerd... zie echo's en onderzoeken en dan het nub topic. Misschien kan ik even kijken of de nub zichtbaar is, dan heb ik even een idee. Zo niet, dan zie ik het wel als de kleine op mijn buik ligt.. lekker warm, zoet ruikend, "zucht" wauwwww zal proberen iets aan mijn huiswerk te doen vandaag... maar ja. t is maar net of t jochie wil slapen. en t is zulk mooi weer!! ik wil naar buiten.. hmm ik zie t nog wel ff fijne dag allemaal!! goed veel naar buiten... vitamine D opsnuiven!
@ fontana: Ja, het gaat idd heel erg snel. Volgens mij vliegen de rest van de weken ook zo voorbij. Haha ja, dat zou wat zijn he . Lijkt me ook wel leuk! Misschien is het leuk om tegen die tijd ook Hyves uit te wisselen. Tegen die tijd krijgt zo'n site sneller een update als ZP denk ik. Tenminste.. als je dat leuk lijkt . Spannend hoor.. morgen de echo! Dat van die nub moet ik maar eens doorlezen.. is wel erg veel gepost. Je gaat dus geen aparte echo laten doen voor geslacht? Ik wil ook naar buiten, maar moet nog werken tot half 4 . Heb je nog wat aan je huiswerk kunnen doen of was je te afgeleid? Hoe gaat het verder hier met iedereen? Misschien dat ik vanavond ergens de koopavond induik. Verder geen plannen..
@fontana idd heerlijk avondje gehad (wel op tijd naar bed maar oke!!!) en idd de veranda is weer lekker opgeruimd, schoon en fris!! Ik ga morgenavond naar Ettenleur!!! Vandaag school gehad en net bezoek gehad! nu even eten en dan naar mijn ouders!! @eclipse veel plezier met de koopavond!!in heerlen?brunssum?
Caruli@ Mirena spiraal laat ik ook plaatsen! Alleen is het even wachten op me menstruatie zolang die nog niet komt kan ik even niks helaas. Doet het zetten pijn? En hoe was het bij cb met mitchell? Eclipce@ Balen van je ouders zeg! Je bent zelf al helemaal happie op de dag dat je het aan iedereen mag vertellen en dan wordt het voor jou gedaan. Maar snap jou ouders ook die zijn helemaal blij natuurlijk! Dani@ Balen joy dat die meiden middag niet door is gegaan. Toch jammer op z'n manier. Gisteren voor het eerst een dikke pil ingebracht van onder! brr voelde dat vreemd en ging jeuken niet normaal! in de bijsluiter staat dat het erbij hoort dus gaan we maar vanuit Nu vanavond weer ben erg benieuwd of het wel helpt. Gisteren met viënn naar cb geweest mevrouw was 4450 gr en 58 cm 1 kilo aangekomen in 6 weken netjes dus! Wel erg vreemd wat al die andere moeders hadden kindjes van 1 a 2 maanden en die wogen net zoveel als Viënn vreemd! Helaas heeft ze weer prikjes gehad krijsen niet normaal erg zielig altijd. Zaterdag ons nieuwe dressior ophalen heb er veel zin in want onze oude is echt op zijn eind. hier foto Marktplaats.nl > Teak houten dressoir inclusief spiegel - Huis en Inrichting - Kasten | Dressoirs Nou dames fijne avond allemaal!
hoi hoi Dani: ach vroeg op bed... doen wij elke avond.. half 10 max hahaha ben kapot dan. Maar in bed kan het ook gezellig zijn ettenleur, oke gezellie, wat ging je doen? lekker shoppen, lunchen, sightseeing? Eclipse: ja lijkt me toppie, ik heb ook hyves, hopelijk mag ik daar morgen een echo plaatsen om het openbaar te maken hihihi. Spannend. pb maar ff je hyves, zoek ik je wel op. Niets van huiswerk gedaan, heb nog steeds hoofdpijn, al 3 dgn en wil niet teveel paracetamol slikken. Dus heb half uurtje op de bank liggen pitten. Verder nergens zin in gehad. Morgen weer school, zaterdag werken, dus hopelijk zondag. lekker gegeten allemaal? wij hadden chinees hmmmmm jam jam. genoeg over voor morgen, dus 2 dagen hahaha. ach boeie. Heeft iedereen het lekker druk? Mama1979 hoe ist met jou meid? al ongi of misschien een positieve test.. ik blijf hopen.
@ dani: Ben toch niet gegaan. Had niet zoveel zin.. ga zaterdag wel even Heerlen in . @ stef: Ja, het is me nu idd wel uit handen genomen. Ik snap mn ouders zeker ook wel, dus ben verder ook niet boos ofzo.. Fijn dat het bij het CB goed gegaan was. Denk dat ze er anders wel iets over hadden gezegd als het niet goed was of niet? Zielig hoor met die prikjes. Oh ja bah.. dat kuurtje ken ik wel. Mn moeder heeft die ook eens gehad en heeft ze die capsules laten zien.. Leuk dat jullie zaterdag de dressoir kunnen gaan ophalen. Ziet er leuk uit! @ fontana: Ik zal je zo even PB'en. Hopelijk zie ik daar dan morgen een goede echo, maar dat komt vast en zeker wel goed! Vervelend die hoofdpijn. Dan kun je idd beter je rust nemen. Ik heb vandaag gezonde "Hollandse" kost gegeten. Had gisteren namelijk ook al frieten gehad . Mmmm.. Chinees, daar heb ik ook wel weer eens trek in. Wij houden dan ook altijd het een en ander over. Verder een rustige avond hier. Dalijk nog wat magazines van de negen maanden beurs lezen. Op Hyves stromen al de felicitaties binnen. Had vandaag een WWW geplaatst met "Nog 2 weken..." en kreeg gelijk reacties "oh spannend, zeker de 12 weken echo". Heb zo het gevoel dat ik het net zo goed op Hyves kan gaan zetten, want iedereen weet het toch al *hmpf*..
fontana: Mirenaspiraal kun je voor 5 jaar inhouden die zorgt ervoor dat je geen baarmoederslijmvlies meer opbouwt dus dan krijg je ook geen menstruatie meer of soms wat spotting er zit maar heel weinig hormonen in dus hopelijk heb ik dan niet zo veel last meer van "buien" Het zetten kun je een beetje voelen Maar goed een wee doet zeerder Ben benieuwd morgen We zijn vandaag met Mitchell naar het cb geweest Hij is weer goed gegroeid Hij weegt nu 6160gram 61cm en hoofdomtrek 41.2cm Wel wil de arts de volgende keer nog even luisteren naar zijn hartje Maandag gaan we ook foto's laten maken van zijn heupjes, voor de zekerheid Hopelijk is er niks aan de hand Pfff heb weer een lange dag gehad vandaag, ga zo lekker met mijn kleine en grote man in bed liggen Fijne avond nog meiden P.s Ik dacht was is het toch stil hier, heb ik nog een abonnement op het oude topic
hallootjes!!! super mooie echo gehad. de beep was ontzettend druk, springen, duiken, schoppen en slaan helemaal leuk. alles leek top, handjes met vingers, voetjes met tenen, neus botje enz. ben 1 dag teruggezet maar ik laat me banner mooi staan hoor. 22 sep is uitgerekende datum nu. ben helemaal happy, heb toch ff foto in het nub topic gezet, ik gok namelijk meisje maar vk gokt jongen. zal mij benieuwen. hier een fotootje:
@ Caruli: Heb je vandaag de spiraal laten zetten? Hopelijk gaan de foto's maandag goed met Mitchell. @ fontana: Jeeeeeej!!! Wat een mooie echo! Leuk hoor dat ie zo druk was. Ik was volgens die echo van vorige week ook 1 dag korter, maar ja.. die dag zal ook niet zoveel uitmaken he . Ik heb me nog niet verdiept in dat NUB, dus ik kan je er niet bij helpen. Ben wel benieuwd wat ze in dat topic zeggen! Hebben jullie verder nog plannen voor vandaag? Hier het gebruikelijke: boodschappen doen .
Wat is het maar rustig hier . Hoe gaat het met iedereen? Nog leuke plannen in het weekend? Ben vanmiddag even de stad in geweest. Vanavond verder een rustige avond en morgen maar eens even kijken .
Goedenmiddag dames Ik ben weer terug uit Hoeven bij ettenleur! Was erg leuk, gezellig, vermoeiend! veel dans, voor de rest knutselen, sport/spel, presenteren, poster maken, quiz, karaoke en typetje spelen! eten was wel minder maar oke! Met 9 meiden op 1 kamer (hadden de grootste kamer) in leger stapelbedden!!! alle 8 meiden uit het zuiden van het land!Echt lachen!! Blij dat ik thuis was gister 2 nachten slecht geslapen in totaal 4uur op 2 nachten! Dus vanacht geslapen als een engeltje! Vanmorgen om 9uur weer school maar had zo een last van mijn keel (na dat weekend schreeuwen, gek doen enz) dat ik nu thuis zit aan de thee! Ga zo even wat opruimen, poetsen, huiswerk maken ennaar mijn ouders daar zijn wat prive probleempjes met mijn broertje!Dus vandaar dta ik niet hier ben geweest de laatste dagen! Hoe gaat het hier met iedereen? @eclipse hoe gaat het met jou? en geslaagd zaterdag in heerlen? @caruli hoe gaat het nu met jou? @mama hoe is het met jou?al iets meer te weten gekomen?? @ de rest sorry heb nhet bijgelezen maar weet het niet meer allemaal ........vergeef me........!! Alvast een fijne dag (K) Dani
@ dani: Fijn dat het weekend zo gezellig was . Vervelend dat er problemen zijn met je broertje. Hopelijk is het gauw opgelost. Hier gaat het verder goed. Was wel geslaagd zaterdag in Heerlen. Had wat spulletjes voor de verzorging enzo nodig . Net weer een paar uurtjes mails gedaan van mijn werk. Zometeen weer op voor de normale dienst.
hey hey, dani top dat t weekend zo leuk was, minder van die nachten, maar goed kun je nu lekker inhalen. hier gaat t niet goed, vriendje vind mij na 7 jaar niet leuk meer en ziet zichzelf niet gelukkig worden met mij. en dat terwijl er nu een tweede aan zit te komen. leef nu in onzekere en angstige tijd. we gaan nog wel in relatietherapie maar ben bang dat t niets gaat worden...ben zo verdrietig,boos en bang tegelijk. ik moet school ook nog halen en ik ben zwanger, zit met mijn kleine ventje.. wat moet ik nou..voel me zo klote.
@Fontana wat erg.................ben helemaal stil.........7jaar en dat wil hij even vergooien en dat terwijl jullie 2e uk op komst is........! Pffffffff............Enige wat ik kan zeggen is heel veel succes bij/met die relatie therapie en heel veel kracht toegewenst voor de komende tijd! Je kan hier ALTIJD je verhaal kwijt!!! Ben er helemaal stil van!!! xxx
@ fontana: Ach meissie toch.. Hoe komt dat nou zo ineens . Hoe kan hij daar nou ineens mee aankomen nu jullie een 2e op komst hebben. Kan me voorstellen dat je je nu zo voelt. Ik hoop echt dat de relatietherapie gaat helpen voor jullie! Bah.. die mannen altijd ook weer he.. *knufff* xxx
Hai dames, Eclipse@ Mooie echo! klein ienimie mensje lachen! Dani@ Mooi van je weekend! Jammer van de nachten maar goed dat is geen ramp natuurlijk Fontana@ Wat zeg je nu? Zo dat is heffie zeg hopelijk komen jullie er uit! Want met de 2e op komt hoe kan dit nou waarom? Nou ja dat zal je zelf ook wel afvragen waarschijnlijk! Heel veel kracht toegewenst meid! Hier gaat het wel goed! Ik heb vandaag beetje baal dagje wil eigenlijk een lekker dagje voor me zelf even naar de kapper( jaar niet geweest) ff lekker shoppen enzo. Maar goed ik heb nu 3 kids en dan gaat dat beetje moeilijk 19 maart gaat me galblaas eruit dus spanning gaat nu wel beetje komen hoor. Helemaal voor de complicaties maar goed laat het allemaal maar over me heen komen!
@ stef: Bedankt . Zo'n dagje voor jezelf is idd moeilijk als je 3 kids hebt. Dat lijkt me straks ook wel moeilijk, want je kan je kind niet overal mee naar toe slepen en om ze nou te "dumpen" bij een oppas voor zoiets . Spannend hoor.. zo snel al de operatie. Kan me wel voorstellen dat je er wat gespannen voor bent. Je kan het idd beter over je heen laten komen. Vandaag gewoon weer werken tot half 4. Daarna een lekker rustige avond .
fontana: jeetje meid hopelijk komen jullie er samen nog uit, nu er een 2e op komst is heel veel succes en sterkte meid!
hey dames @stef dat is wel al snel die operatie!Succes alvast! en ja tijd voor jezelf is moeilijk vooral met 3 kids!hopelijk kom je er wel snel aan toe! @eclipse werk niet te hard @all hier gaat het goed.Vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij de animatie compagnie dus ga in de zomer 8 weken stage lopen daar op verschillende parken (dus als jullie in NL op vakantie gaan kun je me tegenkomen ) Voor de rest wel stress o.a veel huiswerk en nog best moe van dat weekend maar dat komt wel goed! Jullie plannen dit weekend?