hey meiden. ten eerste thx voor jullie lieve woorden en steun! doet me goed. Ik weet niet wat hem allemaal mankeerd, maar ik leef momenteel van dag tot dag. vandaag de frummel wezen erkennen op het gemeentehuis, vreemd hoor. We voeren de hele tijd een toneelspel op lijkt t wel. bah! ik haat deze onzekerheid en de relatietherapeut belt maar niet terug voor een afspraak, bel morgen een ander. Stef: super dat t bij jullie weer allemaal goed gaat, zo hoort t ook. dus 19 maart, spannend meis, zal aan je denken. Vind je t eng? Eclipse': groeit je buikje al? hier wel zeg.. pff t gaat ineens hard. Dani: gefeliciteerd dat je aangenomen bent! 8 wk op verschillende parken..ben jaloers!! wauw wat vond ik dat ook leuk om te doen zeg.. tja vakantie..hmm wie weet. Plannen voor dit weekend..euhmmm.. overleven? ach het weekend kom ik ook wel weer door.. ik moet voor mijn kleine ventje en de beep. xxx en thx voor jullie knuffels!
dani: gefeliciteerd meid fontana: jeetje zeg, zo ga je idd ook niet leuk het weekend in hoop echt dat jullie eruit komen samen want zo is het ook niks..
@ dani: Haha, nee hoor . Gefeliciteerd dat je aangenomen bent! Leuk hoor, 8 weken stage lopen in vakantieparken. Verder nog geen plannen voor het weekend. Zaterdag even 4 uurtjes werken en zondag misschien met mn moeder naar het Gaiapark. Heb een jaarkaart en ben dit jaar nog niet geweest . @ fontana: Vervelend hoor meid . Heb je al iets gehoord van die relatietherapeut of heb je een ander gebeld? Kan me wel voorstellen dat het met erkennen allemaal vreemd was. Ik heb wel een iets dikkere buik, maar denk dat dat meer van de darmen is. Bij jou zal het wel komen doordat je al eens zwanger bent geweest. Vandaag weer 11 weken jeeeeeeej . Nog 1 week en 1 dag afwachten tot de volgende echo! Verder geen nieuws voor vandaag.. alleen weer werken . Maar het is erg rustig vandaag, dus zit meer op internet te kijken dan wat anders haha.
Hoe is het hier verder met iedereen? Hoefde vandaag maar tot 11 uur mails te doen. Heb deze week zo hard gewerkt dat er nu niks meer is . Nu maar hopen dat er maandag weer genoeg is, want is toch jammer dat ik nu 4 uurtjes misloop. Nu moet ik vanavond weer een normale dienst doen en vanmiddag maar even kijken hoe ik de dag om ga krijgen! Verder geen nieuws .
hey meiden, ben nu officieel alleenstaande moeder met 1 zoon en in "blijde" verwachting van nr 2. Heb hem er gisteravond uitgezet. Meneer heeft maanden geleden zijn "soulmate"gevonden op t werk. De eikel, had ie eerder eerlijk geweest was ik nu niet zwanger. Ik voel me verraden en alleen. ben zo bang voor wat komen gaat. Ben nog nooit helemaal alleen geweest, op mezelf wonen enz. Wat moet ik allemaal regelen? iemand een idee? prioriteit is school, nog een paar maanden dan kan ik klaar zijn. een eigen huisje met 3 slaapkamers is wel fijn. en dan..hoe moet ik het financieel hebben.. ik werk af en toe een zaterdag. Hij was kostwinner momenteel. Nu moet ie allimentatie betalen voor beide kids geloof ik, maar we hebben geen samenlevingscontract ofzo dus hij hoeft mij wettelijk niet te onderhouden. Ik voel me zo kut.. kan alleen maar huilen..
jeetje meid maar wel goed dat je hem hebt buiten gezet hoor wat een z*k is het ook zeg, idd als hij eerder was geweest maar goed dan had je ook dit wondertje niet in je buik heel veel sterkte meid!
jemig fontana! Wat een eikel maar jah aan deze woorden heb je helemaal niks! Met andere woorden hij is vreemd gegaan? Heb je niet je ouders of vrienden die je kunnen helpen met alles op de rails te zetten? Het huisje waar je nu woont kun je niet blijven dan? Om nu nog te gaan verhuizen is ook wel heel wat! Heeft hij jullie nieuwe kindje erkend bij de gemeente? Want als die dat niet doet hoeft die volgens mijn over 2e kindje geen almitatie te betalen. En school moet je inderdaad afmaken want daar krijg je straks mooie baan/goed inkomen voor terug. Teminste is wel de bedoeling! En voor de rest is het even moeilijk je moet als je er aan toe bent goed aan de tafel gaan zitten met hem om alles door te nemen! En een baan gaan zoeken en eventueel oppas voor de kleine. Tis jammer dat je niet in de buurt woont want dan zou ik zeggen zet je kleine maar lekker hier neer! Meid als je hulp nodig heb kun je altijd pb sturen! Veel sterkte ermee!
thx Stef en Caluli. Ik probeer ook zoveel mogelijk te genieten van het wondertje in mijn buik, maar vind t zo erg dat hij/zij dit moet meemaken, ter wereld komen in een nare situatie. Hij is niet echt vreemdgegaan, hij heeft wel zijn gevoelens voor haar uitgesproken en zij heeft ze beantwoordt. Hij zegt dat er verder niets gebeurt is.. tja ik weet t niet, ik ken hem niet meer als de man van wie ik zo gehouden heb. en nog steeds doe... ik kan nog wel in dit huisje blijven, maar de schimmel staat overal en ik heb een kamer te kort. mijn ouders en vriendinnen willen allemaal helpen, dus idd helemaal alleen ben ik niet. Dat voelt heel goed. Maar toch is er een gevoel van eenzaamheid aanwezig en dat doet pijn. Mijn kleine mannetje is helemaal uit zijn hum, die stakker zal t allemaal wel merken, ik vind t zo zielig voor hem en zijn aanstaande broertje/zusje. straks met een koffertje heen en weer tussen papa en mama, mijn hart breekt van die gedachte. dinsdag hebben dit kleine wonder samen erkend, dus dat zit goed met betalen van allimentatie. Ik wil school afmaken dan heb ik een diploma, baan zoeken word nu nog niets, eerst bevallen lijkt mij, niemand neemt een zwangere aan. Daarna maar zien hoe en wat. wil 3 dagen werken, misschien 4, de kinderen 4 dagen bij mij en 3 dagen bij hem. Misschien een dagje opa en oma erbij, maar hij heeft een vaste baan dus ik wil niet dat zijn moeder onze kinderen opvoed straks. Ow ik vind t zo erg, ik wil dit helemaal niet, kinderen en dagen verdelen. Ik wil ze ook bij me hebben elke dag, ik vind t oneerlijk. ik zal mijn hele leven aan hem vastzitten, wat een hel! En dan maar leuk blijven doen omwille van de kinderen..toneelspel spelen pff. nee ik word hier niet vrolijk van, ik blijf stiekem hopen dat ie nog tot bezinning komt, maar t zal niet gebeuren..
Bah krijg kippenvel op me lijf als ik jou verhaal zo lees! Dit gun je niemand en snap van hem niet dat die jou zo laat gaan met de 2 kids?? Maar als je nu geen baan heb hoe wil in rond komen dan? Weet je waar die nu slaapt dan? Wel goed dat je genoeg mensen om je heen hebt voor steun dat zul je echt wel nodig hebben want er komt straks heel veel over je heen. Op wie zijn naam staat het huis nu dan? Misschien kun je urrgentie aanvragen omdat hij jullie uit huis zet? Gewoon met hem mooi verhalen maken en dan naar de woningbouw stappen! Je kun natuurlijk proberen misschien lukt het wel.
hey hey we hebben geen koophuis maar een huurhuis, dus ik zit daar nu in en hij is bij zijn moeder. ik heb idd alleen maar een baantje op zaterdag maar daar kan ik niet van rondkomen, hij zegt dat hij mij nog gaat onderhouden, nou t zal mij benieuwen, we hebben een gezamelijke rekening en daar zit ook genoeg van mijn geld bij. dat moet ook nog allemaal verdeeld worden pff..
Ach jeetje meid.. nee he . Wat een eikel. Waarom is hij er idd niet eerder eerlijk over geweest. Het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar waarom zegt hij het pas als je al zwanger bent van de 2e. Kun je wel in het huis blijven wonen? Misschien toch eens langs de wbv gaan en de situatie uitleggen? Probeer je idd maar goed te concentreren op school, zodat je straks ook zelf voor je kindjes kan zorgen. Kun je niet evt bij het UWV ofzoiets informeren of je niet recht hebt op een aanvulling op je stufi of iets dergelijks? Fijn dat je vrienden en je ouders hebt om je heen. Dat gevoel van eenzaamheid zal helaas wel even zo blijven, maar blijf je gewoon omringen met die mensen! Kan me voorstellen dat dat arme ventje van alles meekrijgt . En idd het verdelen van alles en straks het bezoeken regelen.. jeetje meis.. ik vind het echt zo erg voor je . Je kan me altijd een berichtje op Hyves sturen als je wat kwijt wilt. Dikke knuffel en veel sterkte lieverd xxx
@fontana meid wat een eikel! dat hij je dit NU aan dpoet! heel veel sterkte! fijn dat je zoveel familie en vrienden om je heen hebt. En goed dat je ej op de studie richt dat is idd erg belangrijk zo kun je uiteindleijk voor jezelf zorgen! ik raad je aan om naar cwi/uwv te gaan, naar de gemeente voor een bijstand en bij studiefinanciering krijg je als alleenstaande moeder extra geld (zoek dat goed uit want je krijgt nu ook veel kwijtscheldingen bij je gemeente enz) kijk bij de woningbouw vereniging voor een andere (goedekopere) woning evt met hulp van vrienden/familie is dit te doen (ga je zelf niet overwerken) zoek mensen op om je geveoelens en gedachte ook kwijt te kunnen en niet binnen gaan hokken! Ik zou zo even geen dingen meer weten wat je kan/moet doen! Ik wens je ehct heeeeeel veel succes en sterkte maar meid jij kan dit!!!!!!!!!Ik geloof in je!!! Dikke kus!!!
@de rest hoe gaat en is het bij jullie?? En voor de zwangeren hoe zit het met jullie beebjes en de kwaaltjes? @ stef hoe is het met jou?? @fontana in gedachte ben ik bij je!!! Ik ben niet veel online geweest helaas maar hbe wel mee gelezen! beetje druk hier......pfffff....veel voor school, problemen met mijn broertje (heel lang compliceerd verhaal)! nu huishouden doen, huiswerk maken, koken, tv kijken met mijn lieverd morgen moet hij werken dan ga ik huisje poetsen, naar mijn ouders en boodschappen doen en morgenavond een filmavond hier met wat vrienden en klasgenootjes! zondag eten bij schoonouders en nog naar de oma van mijn vriend en maandag weer naar school! Vandaag nog 2 weken tot aan de maagband......pfffff.......gaat zo snel!!
Dani@ Pff klinkt ook allemaal lekker druk in jou levendje! Hier gaat het wel goed gisteren avond lekker naar de kapper geweest! Ze zijn gewoon 2 uur bezig geweest ( ik heb vreselijk dik haar) Ze heeft het echt prima gedaan en wat doet die doos op laaste 5 min?? Gewoon in me nek knippen met dr schaar precies in het midden gelukkig niet bloeden maar lichte schaaf plek in me nek! Ik wil de hele week lekker eens de stad in om te shoppen maar krijg helaas de kans niet! Morgen moeten ze naar de camping toe want onze tent is rond de kerst ingestort! Zo zag die eruit maar dan nog met allemaal sneeuw erop half zak niet normaal! maar goed ons hele ijzere frame was dus kapot en moest vervangen worden dat hebben we woensdag gedaan en morgen moeten we kleine dingen afmaken zoals tent strak zetten enzo kl*te werk dus! Zondag naar familie toe en daarna in de middag naar me schoonouders. Geen weekend voor me zelf met me vent
@ dani: Hier is alles goed hoor! Gelukkig niet meer kwaaltjes erbij gekregen. Wel wordt mijn buik al wat dikker, maar dat komt vooral door de darmen denk ik. Je hebt het lekker druk zo te zien! Heb je al zenuwen voor de ingreep (maagband) of laat je het rustig op je af komen? @ stef: Ai.. die kapper van jou . Heeft ze het verder wel leuk geknipt? Vervelend zeg met jullie tent, maar is ook logisch met dat rare weer wat we gehad hebben. Hopelijk volgend weekend weer een weekend voor jezelf! Ik moet zometeen werken. Daarna een rustige avond thuis op de bank en morgen zien we wel .
@eclipse ik ben wel zenuwachtig voor de maagband begin ook beetje bang te worden! Maar oke....wil het wel nog steeds graag! Maarja denk dat het erbij hoort!haha fijn dat je het al begint zien!!(fotofoto!) @stef is het gelukt met de tent?hopelijk wel!succes! Hier een rustig dagje! huiswerk maken naar de oma en schoonouders en daar mee eten! Fijne dag allemaal
@ dani: Ik denk ook wel dat dat erbij hoort. Belangrijk is dat je het zelf ook wilt. Ik zal van de week eens kijken of ik een foto maak. Hier verder ook een rustige dag. Straks naar mn ouders en daar mee eten.
zo meiden zo te lezen is het hier ook rustig geweest hier hebben we niks gedaan vandaag.... ach is af en toe ook wel fijn hoor morgen begint het gerace naar school en terug weer dus
@ Caruli: Heb je idd gelijk in . Ben alleen blij als het weer eens wat beter weer wordt en je er weer op uit kan. Hoe is het verder hier? Hier weer werken.. ach ja, is het tenminste snel donderdag!
ja idd beter weer zou fijn zijn maar ik denk dat iedereen dit weer nu wel beu is... heb vanmorgen de kinderarts weer gebeld voor Mitchell hij heeft nu verhoging van de medicijnen en nu maar kijken of dat helpt. ben benieuwd ging net weer zo goed met hem het lijkt wel of dat steeds maar voor korte duur is wel heb ik een nieuwtje: Mitchell heeft vannacht voor het eerst een hele nacht in zijn eigen bed geslapen ben super trots, hopelijk doet hij dat vannacht weer