De 'ik weet niet bij welke club ik hoor maar wil graag lekker kletsen club' 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door stef, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Caruli: Hopelijk gaat het gauw beter met Mitchell. Wel fijn dat hij vannacht heeft doorgeslapen in zijn eigen bedje!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Zo heb een lekker rustig dagje vandaag
    Heb vanmorgen na casey naar school brengen gelijk het hele huis al gedaan
    Straks alleen nog even dweilen en dan ben ik klaar
    Lekkerrrrrrrrrrrrr

Hoe is het met jullie?

Fontana: hoe gaat het nu met jou?

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    #83 Jenny82, 16 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
    Hallo allemaal!

Jaja, ik leef nog. Ook ik (net als Mama) wil een beetje minderen met het babysyndroom. Het kan je dagen behoorlijk beïnvloeden! En zeker als je nagaat dat ik in de laatste 2 weken van 2 vriendinnen heb vernomen dat ze hartstikke zwanger zijn... De 1e al na de eerste keer en de ander heeft er wel wat langer over gedaan. En dan komt het gevoel: en ik dan?

Daaruit komt mijn volgende vraag. Ik snap niet zo goed wanneer ik nou het meest vruchtbaar ben. De volgende gegevens:
    De 1e ronde duurde 28 dagen. Ik leg uit:

Dag 1 op 6-1 , 'pijn' op 20 t/m 22 januari en de laatste dag op 2-2.
    Tussen dag 1 en pijn 14/16 dagen, tussen pijn en laatste dag 14/12.

De 2e ronde duurde 25 dagen. Ik leg uit:
    Dag 1 op 3-2, 'pijn' op 17 t/m 19 februari en de laatste dag op 27-2.
    Tussen dag 1 en pijn 14/16 dagen, tussen pijn en laatste dag 10/8.

De 3e ronde is nu bezig. Ik leg uit:
    Dag 1 op 28-2, 'pijn' 14 t/m 16 maart en de laatste dag moet nog komen.
    Tussen dag 1 en pijn 14/16 dagen, tussen pijn en laatste dag ??.

Nu is het dus zo dat de eisprong circa 2 weken voor de 1e dag van de nieuwe ronde is. Dat snap ik allemaal. Zal ik nu dan ongesteld worden over 2 weken (dan is het dus een cyclus van opnieuw 28 dagen) of is het een innesteling bij een cyclus van 25 dagen en ben ik woensdag weer ongesteld (of niet)?

En hoezo heb ik dan steeds 2 dagen 'pijn'? Kan dat? Ik voel dus iedere keer iets. Maarrrr:
    Als deze ronde 28 dagen duurt, is het waarschijnlijk de eisprong. Maar duurt hij ook weer 25 dagen, voel ik dan vandaag soms de innesteling? Wat voel je nou 2 dagen? Jullie zijn de experts....

Moeten we nu opnieuw nog even aan het werk? Of is het volgens jullie al te laat? Veel vragen, ik weet het. Maar aangezien manlief er ook al niets van begrijpt (`t is een man, he)., vraag advies.

Ik lees trouwens nog wel steeds erg trouw mee; wat een gedoe toch bij sommige mensen... Heel vervelend! Ik lees/f met jullie mee....

4. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Caruli: Goed bezig geweest :D. Hier is verder ook alles goed. Aan het werk, maar er is weer even niets te doen haha.

@ Jenny: Daar ben je weer :D.. wel begrijpelijk hoor dat je even mindert.
    Met je cyclus hoop ik dat iemand anders je kan helpen. Ik was er ook niet zo goed in en de cyclus die ik heb gehad was ook onregelmatig. Wij hebben het maar om de dag gedaan totdat mijn NOD er was met 28 dagen.
    Ik denk dat de pijn die je voelt de eisprong is, omdat het 2 weken na je ongi is. Innesteling voelde ik rond de dagen voor mn NOD. NOD bij 28 dagen was op een woensdag en de vrijdag ervoor voelde ik de innesteling (wist ik ook pas allemaal achteraf, omdat ik eens iedere dag alles had opgeschreven om inzicht te krijgen in mn cyclus).

Hoe is het met de rest?
    Ik ben echt al aan het aftellen naar donderdag :D. Kraamzorg is inmiddels ook al geregeld. Heb vandaag een belletje gekregen met de bevestiging.

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo allemaal
    Hier druk met school en voorbereiding voor de maagbandoperatie volgende week vrijdag.....pffff.......gaat zo snel!!!
    Daarna ook dingen voor stage regelen en musical opvoeren voor familie en vrienden echt leuk!!

@jenny die 2 dagen pijn kan je eisprong zijn!
    dat betekent dat op de dag dat je ongi is 13-14-15 dagen erna je eisprong is (dus vanaf dag 12 moet klussen) de fase na je eisprong is wisselend. maar altijd 12 dagen. is hij korter dan heb je waarschijnlijk geen eisprong. wat dus inhoud dat een periode altijd 25 dagen moet duren!
    In deze ronde had je op 14 t/m 16 maart pijn dus dat zou je eisprong dan zijn dan zou zou je innesteling rond de 21/22e zijn en rond de 28e je ongi dag is. dus je zou vandaag nog kunnen klussen .........als extra

hopelijk snap je het een beetje :$

Klinkt heel simpel wat ik nu zeg maar snap echt heel goed dat het moeilijker is dan gezegd maar focus je niet teveel. stress en teveel focussen kunnen ervoor zorgen dat het moeilijker gaat.
    @caruli fijn dat mitchel zo goed door heeft geslapen in zijn eigen bedje :D en wat fijn dat je woning weer lekker schoon/fris is heerlijk gevoel!!
    @eclipse fijn dat de kraamzorg al geregeld is!!
    @fontana lieverd hoe gaat en is het met jou??

Wij hebben ons voorgenomen dat ik de maagband laat zetten en erna even op me afvallen ga focussen (blijf zeker hier nog mee kletsen is te gezellig;))
    en dat we in September verder gaan met het bewust zwanger worden in de hoop dat ik dan 10-15 kilo afgevallen ben en het makkelijker gaat!
    Ik slik in die tussentijd geen pil en klussen gewoon vrolijk verder maar niet meer gefocust op eisprong en die dingen allemaal!!!

Ik ga zo even huiswerk maken en koken (vissticks met aardappelpuree en salade) jammie!!!!!

6. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey meiden,

hier gaat t redelijk.. druk met regelingen treffen..bijstand aanvragen, rekeningen omzetten, school, kindje, en dan nog die lullo vaak zien omdat hij ons ventje komt ophalen. Hij wilde naar de notaris om de omgangsregeling te regelen, nou mooi niet! ik zet niets vast. ik bepaal. hij mag hem 2dgn per week ophalen en liever geen nachten te slapen. Ik wil dat niet vanwege het ritme en regelmaat van de kleine en ik heb hem liever bij me.
    Ik ben nu in de boosheid fase, ik ben echt kwaad dat hij ons dit aandoet. En dan ook nog vragen of ik deze baby echt wil houden.. pff verstand zegt nee, gevoel zegt dubbel ja!
    dus duidelijk, maar t is zo pijnlijk allemaal.

Jenny: goed dat je je gedachten even ergens anders op richt, jullie tijd komt echt! ik denk dat die pijn ook je eisprong is. verder geen idee. succes met klussen.

dani: spannend hoor nog even en je krijgt je maagband. t gaat zeker helemaal goedkomen, afvallen en dan voor een kleintje gaan.

eclipse: voel jij je ook nog steeds zo goed. lekker genieten meis, vooral omdat jij een lieve leuke vriend hebt die er ook helemaal voor gaat.. wauw. Wat voelde dat goed.. kut dat ik dat nu moet missen..

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dani: jee knap hoor meid
    hopelijk gaat het allemaal goed met de maagband en raak je daarna zwanger :D

fontana: moeilijk zeg
    ik snap goed dat je heel boos bent

vannacht heeft mitchell weer bij mij geslapen
    meneer viel maar niet in slaap :(

hopelijk gaat het vanavond wel weer.

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Snel hoor die operatie. Goed dat jullie die beslissing hebben genomen. Gaat dan vast en zeker goed komen! Gezellig dat je ook hier blijft!

@ fontana: Kan me voorstellen dat je boos bent. Dat hij ook nog eisen durft te stellen met zn omgangsregeling. Het kwam hem ook zeker beter uit als je de 2e niet zou houden. Mannen.. bah. Goed dat je voor jezelf in ieder geval een beslissing hebt kunnen nemen.
    Ik voel me verder idd nog goed. Jij verder ook wat betreft je zwangerschap? Probeer jij toch ook maar van dat wondertje te genieten. Kan me wel voorstellen dat je nu wel een vriend mist :(. *knufff*

@ Caruli: Ah jammer met Mitchell. Hopelijk lukt het vanavond wel!

12 weken jeeeeeeeej :D.
    Morgen heb ik de echo.. heb toch best zenuwen als ik eraan denk. Mn vriend en mn moeder gaan gezellig mee! Daarna moet ik nog bloedprikken bah :(.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    eclips: spannend morgen
    hopelijk is alles goed ;)

10. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar dat zal vast wel :D

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @fontana ik snap echt dat je boos bent! en dan heeft die ook nog lef om eisen te stellen! lieverd je moet doen waar jij je goed bij voelt!
    En geniet toch een beetje van je zwangerschap. kindje kan nergens iets aan doen en fijn dat je toch voor hem/haar kiest!
    Je komt er wel ehct waar!!!!!!
    @caruli wat jammer dat hij weer niet kon slapen!!hopelijk vanavond wel weer!
    @eclipse spannend!!!!!!

@all ik moet morgen naar de narcotiseur voor de maagband.
    Ik heb ook te horen gekregen dat ik niet perse stage hoeft te lopen omdat ik zoveel gemist hebt op school (door dat ik niet kon lopen enz) en vanwege mijn vooropleiding (spw4) is het mogelijk in de 2e in te stromen. dus kan bij animatiecompagnie vakantie werk doen of kijken voor een fulltime baan in de tijd dat de rest stage loopt. dus eens even kijken hoe en wat nu!!

voor de rest niet echt plannen nu! wat huiswerk maken, koken en tv kijken!!!

Wat zijn jullie plannen nog??

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Spannend morgen. Wordt dan de operatie besproken?
    Wel fijn dat je niet perse stage hoeft te lopen. Dan kun je toch even op je gemakje kijken hoe je het nu gaat invullen.
    Hier verder geen plannen. Vanavond weer een shift draaien. Ach ja, gaat de tijd snel :p.

Hier is de stemming helaas ook even omgeslagen :(.
    Ik heb net even mijn irritaties uitgesproken tegenover mijn vriend. Hij zit financieel wat minder op dit moment, omdat hij in een stage-traject terecht is gekomen. Het is nu even de komende maanden rustig aan doen totdat hij een vast contract krijgt bij zn nieuwe werk. Ik heb daar alle begrip voor en heb gezegd dat hij dan pas weer hoefde mee te betalen aan huur en stroom totdat hij zn zaakjes weer op orde heeft als hij maar wel mee betaald aan spulletjes voor de baby. Maar ja.. tot nu toe heeft hij maar voor 50 euro meebetaald en ik al aan 200 euro. Meneer kan wel wel 150 euro aan Xbox-spellen uitgeven! Dat werd me natuurlijk even te veel. Hij hoeft al aan niks mee te betalen en nu is hij ook nog eens te belabberd om mee te betalen aan de baby.. Enige antwoord wat ik kreeg, was dat ik niet zo moest zeiken :(. Alsof ik zn hond ben die hij af kan snauwen..

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden, kwam dit topic tegen en leek mee gezellig mee te kletsen met jullie. Even kort voorstellen: ik ben butterfly, 26 jaar, mama van een dochtertje van 9 maanden en de tweede is op komst, 1.5 getrouwd, wat jullie weten willen vraag je maar.

@Eclipse, ik las je verhaal, wat balen meid! Ik snap ook echt dat je boos bent en dat mag hij best weten. Zo'n reactie vind ik niet zo acceptabel en daar zou ik zeker nog eens met hem over hebben.
    En ook over het feit van de spelletjes, want dat is natuurlijk wel een lullige streek.

@Fontana, schrok van jou verhaal ook wel, je zit in een lastig pakket zo te lezen. Sterkte meid, geniet van de zwangerschap. Laat dat niet ten koste van alles gaan. Dat verdien je niet.

Ik ken niemand verder nog hier, dus heb verder geen reacties op dit moment.

Lekker weer is het he :).
    Ga zo lekker erop uit met mijn dochter, op kraambezoek, want mijn zusje is eergister bevallen. Fijne dag!

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Fontana@ Wat een sukkel ook! ik zou het inderdaad gewoon mondeling houden met hem en niks op papier!
    En meid geniet nou lekker van je zwangerschap! Je wilde dit kindje zo graag. En dan heeft je zoontje ook een ''maatje''
    Sterkte ermee!

Eclipse@ Ohhw echt weer zo mannen actie! Die xbox van jullie wordt teminste nog gebruikt hier staat die te verstoffen :$ gek he??
    Maar doen jullie geldzaken niet samen? Toen ik ging samen wonen hebben we gelijk gezamelijke rekening geopend en alles bij elkaar gegooit.

Dani@ Spannend die maagband en de voorbereiding ervan.
    En school jah afwachten dus tis wel lekker om nu door te stromen toch?

Caruli@ Waarom wil je zoontje niet in zijn eigen bedje slapen dan?
    Wordt je zelf niet moe van dat die naast je ligt? Ik zou namelijk heel slecht slapen

butterfly24@ Welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk 2 kinderen snel op elkaar! Hier precies zo wel super druk maar ook zo leuk :)
    En natuurlijk feli met je zusje! Eerste kindje?

Nou morgen is de grote dag! Me galblaas gaat eruit. Ben net gebelt moet om 07:15 aanwezig zijn :$
    Dus me vader zal blij zijn want die moet op de kids passen hehe
    Vind wel spannend en zie vreselijk op tegen die stomme infusnaald:(
    Tsja 5 weken geleden had ik er 1 in elke hand maar moet er nu niet aan denken! Maar heb helaas geen keuzen want moet gewoon gebeuren.

Moet zo naar het ziekenhuis toe voor bloed te prikken en daarna is het aftellen.
    Dus dames jullie horen hopelijk snel van me en duimen he dat er geen complicaties optreden!!! Me grootste angst:)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    butterfly: welkom hier meid
    gefeliciteerd met je zwangerschap :D :D

stef: jee spannend hoor, hopelijk gaat alles goed
    en mag je snel weer naar huis!

Mitchell sliep vanaf dat we thuis zijn bij ons in bed
    hij had heel veel pijn en wat onrustig, volgens de ha en kraamzorg had hij dan op dat moment behoefte aan genegenheid, en daar werd hij idd wat rustiger van
    dus dat is hij aangewend... maar nu het een stuk beter met hem gaat wilde we hem weer in zijn eigen bed leggen
    zondagavond voor het eerst en hij heeft toen gelijk geslapen
    maandagavond ging ook goed
    dinsdagavond niet, hij was klaarwakker
    vannacht heeft hij wel weer lekker in zijn bedje geslapen
    maar goed meneer was ook gewend dat hij bij ons lag en begon na zijn laatste fles altijd te kwebbelen enzo, tja en dat gaat nu niet meer he als hij in zijn eigen bed ligt.
    dus hij zal ook gewoon even moeten omschakelen

16. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ butterfly: Welkom erbij :D. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Het is idd mooi weer. Gefeliciteerd ook met je zusje! Heeft ze een jongetje of meisje gekregen?
    Dat gesprek ga ik zeker van de week nog even voortzetten.

@ stef: Hier wordt ie juist teveel gebruikt :p. Is idd wel verstandig om dat straks te doen als hij weer een vast contract heeft. Dan kan hierover geen discussie meer ontstaan.
    Spannend hoor.. morgen al zo vroeg die operatie! Zal voor je duimen dat alles goed gaat en dat je gauw weer thuis bent!

@ Caruli: Zal vast wel goed komen met Mitchell. Zal idd wel wennen voor hem zijn.

Echo vandaag was supergoed :D. Zo superleuk om de baby alweer zo groot te zien. Was ook volop aan het springen en bewegen. Echt geweldig :D.
    Heb de foto's op USB meegekregen, maar krijg ze hier niet geupload. Moet ik straks maar even uitzoeken hoe en wat.
    Bloedprikken viel ook reuzemee..

17. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Foto's staan nu in het album :D!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mooie echo's meid
    Het blijft mooi om te zien he
    Ik was ook superblij dat ik veel echo's gekregen heb bij de zwangerschap van Mitchell
    Toch een leuk aandenken ;)

19. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Dank je :D. Het blijft idd steeds weer mooi om te zien.

Hoe gaat het verder hier met iedereen? Leuk weekend tot zo ver?
    Was vandaag weer even wat gaan kijken bij de Prenatal en Babydump. Vanavond naar de bios.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hier is het ook rustig
    manlief komt vanmiddag weer thuis van een dagje conventie...
    gaan verder niet veel meer doen vandaag denk ik

hier nog even een spam van ons ventje ( kan het niet laten hihi)

Deel Deze Pagina