Jenny@ Alles goed gegaan gisteren op het werk? Viel het mee? Hehe always verhaal geweldig! Ben altijd slecht in gokken maar ik denk dat die 400ml kan opnemen. Plurkie@ Ach daarom neem ik geen avatar hou het lekker leeg scheelt irritatie Nou de oudste toen straks naar de peuterspeelzaal gebracht met de bus en opa en oma halen hem lekker op en blijft die slapen teminste als die het doet!! Meneer wil altijd heel graag maar als het slapen erop aan komt wil die naar huis toe! Dus rijden me ouders rond 22:00 weer naar zeist toe hehe. Dus nu duimen! Voordeel is wel als zwangerschappagina eruit ligt dat het huisje weer schoon is alle was weggewerkt dus ik kan op naar een rustig weekend geloof ik!
so idd. hier ook alles gepoets en de boodschappen gedaan. heel het huis ruikt lekker fris. dalijk lekker douchen en de kleine plurk ook maar meteen.
Goed, en dan nu de testresultaten. De Always plus; 3 van de 5 druppels (pamperdik) kan 2 dl opnemen. De DA Ultra Super Plus (tja, sorry...), 5 van de 6 sterren (erg comfortabel) kan 1 dl opnemen. Helaas geen Libresse in huis, dus een derde partij is niet aanwezig geweest. Een tampon kan maximaal 30 ml bloed opnemen. Das wel ff een heleboel minder, he! Oke, dan het volgende feit: Het gemiddelde bloedverlies op één dag is ongeveer 60 ml. Conclusie: als je een lange zit hebt, neem dan de DA. Ook handig als je een zwakke blaas hebt en dat weet. Feitje: Als de blaas zich gevuld heeft met circa 250 tot 400 ml urine, dan ontstaat er aandrang - het gevoel naar het toilet te moeten. `t zal er vast niet helemaal in passen, maar voor de ergste nood zal deze goed genoeg zijn. Je voelt hem namelijk pas als ie helemaal vol is. Goed, maar de prijs. De prijs is voor PLURKIE!! En dan ga ik nu wachten tot m`n vriend thuis komt. Ik ga zodalijk ballen draaien. Ik was gisteravond dus om 22.15 uur thuis, lag hij al in bed. Moet ie zelf weten, maar toen ik boven kwam, deed ie ALSOF ie sliep!! En dat terwijl ik nog heel veel moest vertellen. Ik kan dat gewoon merken aan z`n ademhaling. Dus dat was vanmorgen om 7.00 uur al gezellig. Hij heeft het al toegegeven dat ie niet echt sliep, dus dat is stap 1. Zodalijk mag ie kruipen. Ik ben benieuwd welke logica daar nou achter heeft gezeten. Ik gok op: "ik sliep al bijna en ik was écht moe. Dus ik sliep al wel een beetje." Zoiets zal `t vast zijn. Grrrrrr! Wordt vervolgd!
woehoe!! i''m the winner! wel heel informatief die test van jouw jennie!helaas zit er in de omgeving van dit boerengat geen da. wel kruidvatten, trekpleistersen dorpsdrogisten enz. en oooh van die kerel streken kan ik ook pislink om worden. die van mij bv gisteravond. wij gaan naar bed. en kleine plurk begint te huilen. en als ze dan eenmaal begint wil ze helaas niet altijd meteen terug in dr eigen kooi dus dat is liedjes zingen, heen en weer wiegen, kroelen enz. maar wie kan dat doen? altijd ik want hij draait zich om en begint me toch te snurken en te blazen altijd.:x en als ik dan zeg: joh ga jij er een keer uit dan is het zucht en kreun en steun:x dat zijn hier ook altijd wel bal af draai momenten
of ook zoiets. als plurk heeft gepoept nou geloof me... dat stinkt een uur in de wind, want ze is gek op ui, bruine bonen enzo. maar op de een of andere manier ruikt menneer dat noooit. heel toevallig. en als ik dan bv thuis kom en heel het huis is vergeven van de kaklucht dan zeg ik: had je ze niet fff kunnen verschonen/ hoeso heeft ze gepoept dan? heb niks geroken, jaja maak da de kat wijs!!
Haha ja dat ken ik! Viënn slaapt naar mijn in dr bedje en als ze begint en ik laat dr ff huilen in de hoop dat hij gaat! Nou wat denk je zelf moet ik dan echt pissig zeggen tis ook jou dochter hoor!! Mannen zijn gewoon allemaal hetzelfde! Vanacht ook schat op je zij liggen je snurkt!! 5 min later ik dommel beetje in lig meneer weer op zijn rug!! GRrr ik weer wakker viënn onrustig nou dan wordt ik pissig
Ik ben ook niet aan `t koken. Ik zeg zodadelijk gewoon: oeps, vergeten. Ik euh, ik euh, ik euh was druk. Ja, dat is een goede. Ik was druk Soh. Ik heb toch niet zo`n honger (halve snoeppot is zojuist leeg...) en dan ziet ie maar hoe hij `t doet. Maakt ie maar een tosti. Vandaag ben ik op oorlogspad. Soh. En patat kan niet, want dat heb ik gisteren al gehad op het werk. Dussss dan MAG hij koken. Wat een eer, he?
of weet je wat ook echt een super bal af draai moment is.... komt ie thuis, zakt voor die tv neer en dan moet ik bv iets vertellen van die is zwanger of die gaat scheiden en dan zit ie heel tijd naar da ding te staren en dan zeg ik luister je wel? ja ik hoor je wel is het dan. 3 dagen later komt ie thuis.... he heb je het al gehoord.... die en die gaan uit elkaar. ja schat dat heb ik een paar dagen geleden al tegen je verteld. das niet waar, ik wist dat nog helemaal niet. jij vertelt nooit niks! nee JIJ LUISTERT NOOIT ! grrrrr
precies gewoon erg druk geweest, ben je toch ook? niks van gelogen... die van mij kan trouwens ook niet klokkijken. nee ben om 7 uur thuis. en hoe laat komt ie dan aankakken, precies kwart over 8. oh is het al zo laat? grrrrrrr. so alle frustratie is er nu wel weer uit geloof ik!!!
Soms zeg ik wel eens als ie naar de tv kijkt omdat ik weet dat ie niet luistert: ...... en ik heb nog gezoend met m`n collega, je weet wel ....... En dat hoort ie dan ook echt niet. Dan moet ik dus lachen, en dan zegt ie: 'huh'. Whahahahahahaha!
wij hebben toch niet dezelfde vent hahaha die van mij is lang en heeft donkerbruin krullend haar en een ongeschoren baard, beetje woest kerel en lijkt op een crimineel. bij schiphol pikken ze hem er altijd uit! waar bent u geweest meneer? wat heb u daar gedaan meneer?
Haha geweldig!! Meneer belt net ben altijd wel fan van KFC maar zit hier niet in de buurt! Maar goed hij was vandaag dus bij klant KFC dus om iets aan te sluiten. Belt die vrolijk jah zit nu in de auto ik kreeg gewoon kip aangeboden gratis dus ik heel blij oowhh lekker!!! Maar ik heb het afgeslagen.......aaah waarom eikel!! Dus nu mag die zelf lekker koken of eten verzinnen! We kunnen nog wel uren praten over mannen ze lijken allemaal zo op elkaar hahaha
ik moet hier eigenlijk ook eten gaan koken. heel gezond hier hoor. rijst met roerbakmeuk en vlees en dat alles afgeserveerd met een heerlijk knorr sausje hahaha