Of deze. Afgelopen zondag de kerstboom opgeruimd. Dat ding moet dan dus meteen naar de zolder zodat ik kan stofzuigen. Moet dat nu? Ja. Goed, dat ding ging naar boven. Kom ik boven, staat ie op de overloop (in megadoos samen met alle dozen vol met andere spullen). Je zou dat ding opruimen. Ja, ga ik doen. Kom ik maandag op een van de andere kamers en wat denk je dat daar staat???? Juist.... Oh ja, moest ik nog doen, maar `t was koud op de zolder. Aha. Oke. En nu is het vrijdag en waar denk je dat alles staat?? Schrik niet: nog steeds niet op zolder
Haha jah heb ik ook! Vraag ik het dan zie ik het al in zijn ogen van moet dat nu??? Vaak zeg ik LAAT MAAR DOE HET ZELF WEL!! Nee schat ik doe het wel jah daaaag te laat!
Of: morgenvroeg komt de vraag: dan moeten we zo nog boodschappen doen, of niet? Denk je dat écht? Zouden we ook vandaag net zoals allllllllll die afgelopen zaterdagen ook vandaag boodschappen gaan doen? Zou het?
whahahahahhwhahwhahhhhahahahwhahhahahahwhaha -sla heel hard op tafel - tranen rollen van gezicht - whahahahwhahahhawwhahhahaa!!!
ook zoiets, de vuinisbak is bv vol. dan wacht ik weleens om te kijken wat ie doet. maar ipv dat hij hem dan gewoon ververst en een nieuwe zak erin doet nee hoor hij propt gewoon net zolang door tot er een kop opzit of hij legt lege verpakkingen enzo gewoon op de aanrecht. lamlul!
Nee of deze. Hoe vol kan een vuilniszak. Is dat een of andere wedstrijd waar ze een miljoen mee kunnen winnen ofzo?!??!?!
shit kan zo gewoon nog 1000000den voorbeelden verzinnen nu ik er over nadenk. wat doen we eignlijk met die kerels. tja op de een of andere manier wil je er toch niet vanaf...... meiden ga nu echt even eten koken en plurk en mezelf douchen want er hangt een luchtje om me heen vind ik zelf... komt van dat harde poetsen vanmiddag hahahah
En dan zeggen ze dat vrouwen slecht in navigeren zijn maar heb vanmiddag 45 min aan de telefoon gezeten om hem door den haag te leiden naar zijn bestemming !!
Ik ga ook verder. Even de oorlogsstrepen op m`n gezicht smeren. Jullie horen wel hoe het afloopt. Voor nu: succes met koken, douchen, mannen, kids en andere bezigheden, fijne avond en tot later!!
ik heb weleens met een vriendin hoe vol kan een condoom gedaan. dat ding aan de kraan in de badkamer en hoppa. nou daar gaat dus echt heel veel in. maar er komt een moment dat ie knapt en PANG! heel die badkamer zeik en zeikes nat hahahaha
Den Haag is trouwens ook wel echt MEGA hahahaha! Ik moest een keer bij een vriend in Delft zijn (kom uit Achterhoek) en miste de afslag. Slik; DEN HAAG CENTRAAL. En druk!! En al die tram en stoplichten en weet ik veel wat voor rariteiten nog meer. Dat kennen we hier niet, he! Ik heb vast bij de theorie van de auto geleerd wanneer een tram voorrang heeft, maar ik wist het niet meer hoor! Nou, dan krijg je het wel heet. Dus toen toch maar die vriend gebeld en gevraagd of ie me wilde komen redden. Hij een andere vriend opgehaald en toen hebben ze me gered
Wij denken niet alleen zo over mannen maar genoeg vrouwen in lounge grrr mannen topic! Nog meer dingen die ik herken!
nou ik hoop niet dat jou man zoveel spuit dat ie er ""maar 7 x mee kan doen. 70 x komt meer in de buurt hoor hahahahahah. kan misschien wel 3 liter in !!!!
Ja maar wil juist verkomen dat die grote ballon kapot gaat al die zooi! En die pijn op zijn ballen lijkt me ook niet fijn Dus vind 7x wel genoeg dan mats ik hem
ok op die fiets hahaha nee daar heb je gelijk in idd. wel heel lief van jou hoor en idd al die troep die het geeft. smurrie tegen het plafond en al hahah bah. ( echt weer domme praat dit hahaha)