Oke, uitslag! Hij kwam dus thuis en zei: Hij: Hoi. Ik: Zwijg Hij: Sorry van gisteren en vanmorgen Ik: Zwijg Hij: Ik sliep echt wel hoor Ik: Niet en verder zwijg Hij: Oke, ik heb je wel gehoord, maar was al wel beetje aan het slapen. Ik: Oh, maar hoe kun je me nou gehoord hebben als je sliep? Hij: Oke, ik had best even beneden kunnen komen of wat kunnen zeggen vanmorgen. Ik: Ach... Zwijg Hij: Sorrieieieieieie Inhoudloos verder gezwam over welles nietes, terwijl hij weet dat ie aan het verliezen is. Nou ja, enzovoorts; jullie kennen het vast wel! En toen zei ie dus: wat eten we? Ik: oeps, vergeten! En toen moest hij heel hard lachen en kon ik m`n gezicht niet meer in de plooi houden. Shit!! Dat komt doordat ik nog een beetje na moest lachen van die onzinpraat hier over vuilniszakken en condooms. Toen gingen we ff snel taco`s maken; ik had alles klaar (lees: taco`s in oven, paprika`s gesneden, mais uit laten lekken, saus klaar, kaas geraspt) en hij heeft 1 tomaat gesneden. Een echte hulp hihihi! Nou ja, hoe dan ook. Zodadelijk gaan we even naar het centrum; even voor een nieuwe mobiel kijken want ik mag weer verlengen.
Maarrrrrrrr, morgen gaat ie planken in de kelder ophangen, hij gaat de kerstboom opruimen, hij gaat de schuur even opruimen etc. Dus dat is wel weer even fijn. Hebben we morgen in ieder geval weer iets nieuws om ruzie over te maken als ie dat allemaal weer niet heeft gedaan.
Ik lijk soms trouwens wel een monster! Zo erg ben ik niet hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker zwart-wit te klagen! Meestal is ie superlief; hij brengt heeeeeeeeeel af en toe zelfs zomaar een bloemetje voor me mee. En ik kook voor hem. En doe z`n was. En .... Ach ja, jullie kennen het wel!
hahahaha wat kan jij vertellen zeg!!! nou ga nu maar lekker samen romantisch naar de stad een nieuwe mobiel uitzoeken. die van mij is nog nie gearriveerd. zei net dat ie er 7 uur was dus wordt wel 8 uur...
ik kan ook weleens lekker monsteren hoor en hier oook af en toe bloemen, of een lekkere reep chocola, of een patatje speciaal, hij verschoont het konijnen hok etc
We zijn lekker aant lullen met zijn 3e zo! De rest moet straks al ons lulverhalen doorlezen lol!!! Maar veel plezier in de stad tis koud niet normaal!! Ik blijf lekker binnen. Maar hier nooit een bloem gezien
Zullen we eens een lijst met positieve dingen gaan maken? Wat doet ie wel goed/waarom is ie soms wel lief? 1. Hij ziet wanneer de afwasmachine aan moet en vertelt mij dat. 2. Hij vervangt mijn kapotte lampjes van de auto al nadat ik het 3 keer heb gevraagd. 3. Hij zorgt dat er chips en chocolade in het winkelkarretje komen zodat ik weer lekker aankom. 4. Hij zet de droger voor mij uit als ik al 7 keer heb gezegd: irritant he, dat gepiep? 5.
ja idd de anderen zullen wel denken, wat zijn dat nou voor idioten haha. en tis idd megakoud ja, hmmm geen romantische vent stef? die van mij verder ook niet hoor. op die begonia af en toe na
hij zegt de aardappels koken over maar zet het fornuis niet lager hij zegt tis koud in huis maar vertikt het om even de verwarming hoger te zetten
Op mijn huis-tuin-en-keuken-thermometer is het nu -3,0 graden. En hij is klaar met douchen. Doeidoeidoeidoeidoei! 5. Hij vraagt altijd netjes of de tv uit moet. Gelukkig maar.
Hahahaah jullie zijn echt erg hoor! Heb alles lachend door zitten lezen en wat zijn jullie een bepnichten zeg met z'n 3! Vanmiddag lekker boodschappen gedaan en toen kwamen zus, haar man en kids hier en bleven eten, dochterlief heeft het altijd zo naar der zin met haar nichtjes. Vanmiddag in de supermarkt was ook 1 nichtje mee en wie staat er daar te huilen? ja ik haha. Dochter kan zo heerlijk schateren om de gekke bekkies die haar nichtje trekt. Ga nog even ZP doorspitten en dan leker zo in bed tv kijken. veel liefs allemaal
We gingen voor een telefoon en hadden verder niks nodig. Winst van vanavond: Geen telefoon, want als je niet bij T-mobile zelf verlengt, maar bij een andere tussenpersoon, moet je een maand langer wachten. Maar goed, de telefoon (T707 Spring Rose, kijk maar eens op Google), ligt te wachten tot de 25e. Even verder rondsnuffelen. Bij Kruidvat een spuitbus voor het toilet boven, thee voor 0,50 en hartige Sultana`s (voor as donderdag; dan ga ik langlaufen... pffff ik heb er GEEN zin in, maar ik moet mee = werk). Toen bij een of ander leuk winkeltje 3 geurkaarsen. Heeeeeeeeeel lekker. 3 x 1,85. Dus weer ca een tientje lichter. En nu gaan we beetje tv kijken. Morgenvroeg op tijd uit bed om de boodschappen te doen; we willen de ergste sneeuw toch echt voor zijn! Soh. Doeg doeg!
ik ga fff de afwas doen... bleeeeeh en dan kijken voor een weekendje weg in april want manlief kwam vanavond thuis met de verassing dat we in april een weekend je weg gaan met zijn drieen liehief!!!!! dat maakt dan al die ergernissen weer helemaal goed he??? dus hier worden vanavond geen ballen gedraaid!!!! leuk gescoord jenny! kan ook nooit naar de stad zonder ergens mee thuis te komen!
jullie zijn echt een stelletje kletskousen! ik moest echt ff alles lezen vandaag hier een drukke dag! Heb er een logee vanaf vanmorgen bij en morgen gaat ze weer naar huis. 4 kids in the house...mijn eigen persoonlijke peuterspeelzaal heb ze net een uur in bed liggen dus ga ff wasjes doen en dan weer verder op het forum lezen
hier ligt plurk op bed. al vanaf 8 uur eigenlijk maar begon om half 9 even te huilen. 5 minutjes mee naar beneden en toen terug en ze ging weer lekker snurken. hopelijk blijft ze als wij naar bed gaan ook slapen want als ze dan wakker wordt wil ze perse bij ons in bed. manlief heeft dr daar dus al mee verpest. is allemaal nie zo erg, eer ze 12 is zal ze echt wel alleen slapen maar wij hebben maar een bed van 140 en ze rolt altijd heel de tijd tegen mij aan inc getrappel van voetjes in mn ribben en haren die uit me kop worden getrokken. van mn man blijft ze altijd af. snap er niks van. maar goed eer ik ze dan in dr eigen bedje weer heb zijn we zo weer een uur verder. vcannacht was het zelfs tot half drie feest. ja ga nu echt even afwassen
Jemig dat is ook wel een gedoe!! Dan mag ik in me handen knijpen met onze kids!! Vooral viënn want die krijgt om 23:00 dr laaste voeding en komt rond de wekker 07:30 pas om de volgende voeding! Bij ons hebben ze nooit in bed gelegen want hebben een waterbed dus dat rollen ze helemaal alle kanten uit. Nou zal duimen voor je dat ze lekker doorslaapt!