hahahaha ja vreselijk he. Hoop voor je dat t niet gaat doorzetten. Duim duim!! maar wat als het niet doorzet... kun je het dan als innesteling zien? Die is dan wel laat, of is dat normaal.. ik heb er echt heel weinig verstand van helaas..
Die van mijn gaan zo lekker naar bed rust in huis De peuterspeelzaal van onze zoon heeft een eigen website super leuk ga ik kijken allemaal foto's van hem op de site met zijn beste vriendje echt super leuk om te zien!! Ben helemaal verast! Peuterspeelzaal Oud Zandbergen hij staat helemaal onderaan aan de linkerkant en naast hem is zijn vriendje!
ik heb er ook de ballen verstand van hoor. bij de eerste was ik er allemaal veel nuchterder in. het enige wat ik weet is dat ik normaal als ik ongi wordt het meteen doorzet vanaf de allereerste ''veeg'' zeg maar. das nu niet. nou ik ga gewoon maar starks fff naar kruidvat en testje halen. voor 2,50 ( hoef er waarschijnlijk toch maar 1 te doen) kan ik het toch niet laten en die andere testen leggen we gewoon weg tot volgende maand. mocht ik ze toch niet nodig hebben verkoop ik ze gewoon op marktplaats hahahahahha
stef@ aaaah wat een scheetje!! dames ga me eigen een giga schop onder mn kont geven en gauw een en ander doen. spreek jullie straks allemaal weer! fijne middag
Hey meiden, ik meld me hier ook even op uitnodiging van mama1979. Ik kan nog niet veel persoonlijke details geven, omdat niemand in mijn omgeving weet waar wij "mee bezig zijn". Ik zal maar geGoogled worden.. . Ik ben eind november gestopt met de pil. 31 Dagen na de ontrekkingsbloeding had ik weer een menstruatie. Had een paar dagen ervoor heel veel last van zwangerschapssymptomen.. wat kan je lichaam je toch afentoe voor de gek houden. Nu zijn we weer bezig met een nieuwe ronde.. we proberen het om de dag te doen omdat ik nog niet echt weet hoe mijn cyclus verloopt. Heb wel al een aantal dagen last van steekjes en lichte krampjes. Vandaag zijn de steken wat heviger (lopen door tot in mijn rug) en als ik ter hoogte van mijn baarmoeder duw, doet het behoorlijk pijn. Ook voel me ik nogal opgeblazen. Misschien een teken voor mijn eisprong? Oh ja, we zijn trouwens bezig voor ons eerste wondertje . @Fontana: Hier ook een eeuwige student. Ben ook nog bezig met studeren.. hoop dit te kunnen combineren straks, maar als dat niet lukt is het ook niet erg. Verdien namelijk ook genoeg met mijn bijbaan wat thuiswerk is .
van hier ook een goedemiddag. Kom ook gezellig meelezen. plurrrrkie POWERRRR ik ben benieuwd zeg, ben je al geweest? Voor alle dames die proberen, succes en op naar een zwangerschap!
Hey Plurkie, al een kv testje gehaald? en misschien al gedaan.... Eclipse: dus ook druk met studeren, goed hoor. Ik werd zwanger tijdens het derde jaar, stageperiode. Prima te doen en al met al maar een half jaartje vertraging gehad op school. Mijn studiefinanciering was wel op, maar ik krijg van school nu een half jaar betaald vanuit de zwangerschapspot voor studenten. Beterrr. Daarnaast vonden mijn klasgenoten het erg gezellig zo'n bewegende buik tijdens college. Ik ben uiteindelijk tot mijn 38ste week op school geweest. kon prima.
Dan hoop ik maar dat het bij mij ook zo goed zal gaan lopen! Zal tegen die tijd eens informeren of dat bij mijn studie ook is met dat speciale potje.. geloof wel dat ik daarover iets gelezen heb.
Nieuwe meiden welkom!!! Spannend he dat zwanger worden... Ik was bij ons eerste kindje erzo mee bezig dat ik het idee had dat ik helemaal geen kinderen kon krijgen.. Nou en nu zie je binnen het jaar 2 kids... Jeetje als ik het zo zie sta pfff Druk maar wel gezellig denk...
super toch? heerlijk hoor zo vlak achter elkaar.. overal zitten voor- en nadelen aan. Hoe was het bij de verloskundige? je had een afspraak vandaag toch?
Hé Meiden! Ik meld me ook weer! Super dat het zo gezellig druk is hier! Moest weer ff bijlezen na een dagje werken. @plurkie, nou die afkickverschijnselen had ik ook idd. maar gelukkig nu hierdoor wel veel gedaan in huis! Weet je al wat meer? Balen zeg dat die testen tocht niet op tijd waren! Je ongi al doorgebroken of ben je nog naar kv gegaan en heb je al getest? @stef, wat een lekker ventje zeg dat mannetje van jou! @eclipse leuk dat je ons clubje gevonden hebt. Welkom! Ik snap dat je niet te veel details geeft. Ik denk ook weleens vertel ik nou niet teveel? Wat als ik 'ontmaskerd' word? In mijn omgeving weet ook bijna niemand het. Maar ja in een land met 16 miljoen mensen... zou wel knap zijn als iemand me herkent. @fontana, welkom @eclipse en fontana, knap hoor dat je nog zoveel kan studeren, moet er niet aan denken nog terug in de schoolbanken te moeten! En dat met een kindje! @mamabeer en @missmom, Welkom!!!! Hier gewoon lekker gewerkt vandaag. Ik zit inmiddels op dag 24. In de vorige ronde begonnen op dag 14 de klachten en die hebben tot dag 40 aangehouden. Vanaf de ongi tot dag 40 werd het wat minder.Had buikpijn, misselijk, opgeblazen erg moe en zere borsten. Echt niet normaal. De ene dag was wat erger dan de ander maar echt al die dagen last gehad. Nu op dag 24 nog nergens last van, wel lekker natuurlijk maar ook geen idee hoe ver ik nu in mijn cyclus ben. Had het idee dat ik gister en eergister wat steekjes onder in mijn buik gevoeld heb. Nou dames, tot straks misschien nog, ff eten!
nou dames ben terug van de kapper en de kruidvat hahaha. om met het goede nieuws te beginnen. was naar een nieuwe kapper gegaan en onwijs goed bevallen. heel klein zaakje onwijs leuke homo en hij heeft het super geknipt! ga zeker terug de volgende keer en dan het slechte nieuws.... negatief getest helaas. nog geen ongi verder. als ik vrijdag nog niet ben probeer ik nog wel een keer. ben altijd nl erg op tijd. maar denk dat het nega is. vorige keer testte ik 2 dagen voor nod positief dus... missmom@ hahaha plurkiepower ja hahahahaha aan alle nieuwe dames en welbekende dames welkom!!!! futuremama@ hoe was de vk?
nou plurkie, jij hebt wel een lekkere korte cyclus. Balen dat de test negatief was, ook nog geen duivels te bekennen? Ik ga voor je duimen!!
@ futuremama: Dat kun je wel zeggen. Had me zo voorgenomen er niet te veel mee bezig te zijn, maar het lukt me echt niet. Vind het allemaal zo spannend . @ mama1979: Ja, dat is wel weer zo maar ben toch liever even voorzichtig.. je weet maar nooit haha . Met school denk ik ook soms waar ben ik nou nog mee bezig, maar ja.. toch maar even doorzetten, zodat ik in ieder geval wel een papiertje heb. Ik heb nog steeds last van steken in mn buik. Ga straks mn vriend maar eens het bed insleuren voor wat klustijd . Hoe zit het bij jullie trouwens met de sneeuw? Had gehoord dat het al in veel delen van NL chaotisch was.
@ plurkie: Jammer van die nega test. Hopelijk blijft de ongi uit en test je over een paar dagen wel positief.
Goedemorgen allemaal, Beetje goed geslapen? wij niet zo goed, de kleine is aantal keer wakker geweest. Komt misschien omdat we de wandelwagen andersom hebben gezet, zodat hij nu naar voren kijkt ipv naar ons. Plurkie: Jammer meis dat je negatief getest hebt, hopelijk zet die nare ongi niet door, ik duim nog steeds. mama1979: T is wel te doen hoor studeren met een kleine erbij. Vooral omdat mijn vriend een flexibele baan heeft. Wat heb jij een lange cyclus dan van 40 dagen begrijp ik dat goed? Mijn cyclus is volgens mij 28 dgn. tenminste ik ben altijd optijd met de ongi. Maar ik voel mijn ei niet, dus wij klussen er maar wat in om haha. Zit weleens te denken, goh stel nou dat ik weer zwanger ben, dan wordt t wel pittig. Ik kan dan wel mijn studie afmaken, maar t wordt wel druk dan met 2 kleintjes. Ons zoontje is nu 8 maand en begint nu te staan in de box, maar ja ze lopen ergens rond het jaar toch? Vindt t wel spannend elke maand. Maar ja we zien t wel. Mijn nod is op 16 dec en ik heb nu constant een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Verder niets geen zere boobs ofzo. afwachten maar weer.. Future mama: Hoe red jij dat? zwanger en nog een kleine erbij? Is het te doen met tillen, en je eventuele kwaaltjes?
goedemorgen. nou hier nu echt officieel ongi. aan de ene kant gelukkig, kunnen we weer verder klussen. maar erg balen natuurlijk hoop wel dat het nu binnen 2 maanden raak is want daarna wordt het kindje geboren in dec, jan, feb en dat zijn de maanden dat mijn vriend heel veel ( lees bijna elke dag) van huis is door zijn werk. zijn voor hem de allerdrukste manden van het jaar waarin hij het moet verdienen dus kan niet anders) en 2 kleintjes helemaal alleen zeker in het begin lijkt me wel zwaar. maar goed zover is het nog niet en mag niet mopperen natuurlijk. vandaag hebben we lekker geen verplichtigen. dalijk eerts fff gtst kijken. heb gister veel gemist. vanmiddag fff naar de markt en vanavond hopelijk een heerlijk rustig avondje. man is werken en hopelijk slaapt kleintje weer net zo goed als de afgelopen 2 nachten...... ga es fff kijken wat er op tv komt vanavond. gaat het nog sneeuwen vandaag???
Balen plurk van je ongie!! @fontana: Wel knap van je studie en een kleine! Maar als je zoontje straks gaat kruipen en echt ondernemend gaan doen dan wordt het wel zwaarder! Alle draden in huis zijn onveilig En met een babytje tjsa nadat viënn geboren is was is weer even vergeten het krampjes verhaal. Wij zitten standaard na 21:30 op de bank met een huilend kind op onze arm omdat ze zo last heel heel erg zielig maar neemt ook veel tijd in als je ook nog een moet leren natuurlijk zoals jij. Ik vind op school zitten helemaal niks dus dat had ik nooit lang vol gehouden! Nou vandaag weer een normale rustige dagje. Kids zijn net een uurtje wakker en lekker aan het spelen! Ik verveel me een beetje maar goed overleef ik ook wel weer Sneeuw was gisteren inderdaad een ramp rond amsterdam! Een vriend van ons is hier de avond gebleven want die woont iets boven amsterdam. Hoop even dat nu niks meer valt want moet morgen met de dubbele wagen Kaye naar de peuterspeel brengen en met veel sneeuw kom ik er echt niet doorheen!!