Jeetje Stef wat een ellende allemaal. Gelukkig ben je weer lekker in je eigen omgeving met je kindjes om je heen! Echt superlief van Stefman dat hij ons op de hoogte heeft gehouden! Balen dat je nu nog een operatie in het vooruitzicht hebt. Sterkte meid! En ja ik weet het ik moet volhouden, ga met proberen te richten op de sollicitatie en op de Carnaval... Maar stiekum blijf ik nog een klein beetje hopen........
@ dani: Ja idd . Wat voor vakantie wordt het trouwens? @ fontana: Ouders van Nu krijg ik binnenkort 3 proefnummers van. Moet er alleen aan denken dat ik het na het 1e nummer gelijk opzeg. Aan zo'n jaarabo wil ik nooit vastzitten. @ mama1979: Met CB kun je pas geloof ik de dag na je NOD testen. Is moeilijk om je rustig te houden die laatste dagen he? Hopelijk heb je wat afleiding aan de Carnaval. @ stef: Wat erg allemaal zeg stef. Doe maar rustig aan meid en sterk maar goed aan. Ik heb 24-2 de intake en 1e echo.. Spannend!! Ik plof zo op de bank om lekker verder te lezen in Wij Jonge Ouders.
Hoi allemaal! Heeeeyyy Stef! Welkom back! Mama; probeer er niets zoveel moeite mee te hebben dat je er mee bezig bent, dat is volgens mij hartstikke normaal. En hoe meer je denkt 'ik mag het nog niet', hoe meer je het wilt. En als jij graag zaterdag wilt testen, moet je dat gewoon doen. soms moet je je gevoel boven je verstand laten spreken. Alleen de Clearblue is veel te duur en niet betrouwbaar genoeg... Hier is er definitief geen weg meer terug, vanmorgen voor het eerst geklust!! Hihihihi hahahahaha hoohohohohoho!
Hé Jenny, Ja je hebt helemaal gelijk. Als ik tijd heb om voor zaterdag nog naar het kruitvat te gaan rij ik nog ff maar zo niet dan geniet ik nog van de Carnaval en wacht ik volgende week even af. Dus voor jullie is de klus begonnen? Ik ga voor je duimen dat het snel raak is! Groetjes!
Oh ja wanneer vertrek je trouwens? Als we je niet meer spreken/lezen een hele fijne vakantie! Enne daar ook lekker klussen hè!
goedenmiddag dames hier de hele dag al in de weer! sleutels bij maken, boodschappen doen, spullen inpakken, bij de buren geweest nu nog even poetsen/opruimen/strijken en daarna koken. wij vertrekken morgen t/m woensdag naar Landal in Apeldoorn dus dat is 2 uurtjes rijden maar met die sneeuw wel iets langer! vertrekken morgen rond 11.30 ik moet donderdag ongi worden dus kan nog lekker zwemmen en genieten van het ligbad in het huisje (hebben zelf een douche) @jenny veel klusplezier en een fijne vakantie @eclipse geniet van de middag rust @stef hoe gaat het vandaag met je? 2 de rest hoe gaat het en weekend plannen!! Dames mocht ik jullie niet meer spreken wens ik iedereen een fijne week en ik ben er donderdagochtend weer! (neem wel laptop mee maar weet niet fo we internet hebben daar!!!!) en klets niet teveel XXXXX
@ Dani: fijne vakantie! Wij vertrekken zondag en komen de zondag erna terug (eigenlijk maandag want we landen om 3.00 uur) en moet dan om 8.00 weer op `t werk zijn Ach, zal wel goed komen hahaha! Vanmiddag m`n allereerste zwangerschapstest gekocht. Het was superrustig bij Kruidvat en we hadden een heleboel meer spullen ivm de vakantie. Dus die ligt maar vast in de kast. En dan zien we wel wanneer we hem nodig hebben. Zo, ik ga vast eens kijken of m`n zomerkleren nog een strijkbeurt nodig hebben voor ze de koffer in kunnen! @ mama: hoe ga je verkleed? Groetjes!
@Dani, veel plezier dit weekend!!! Geniet ervan je heb het verdient na deze rotperiode. @Jenny ook in het kader van het anoniem zijn zal ik niet te veel los laten over mijn carnavalskostuum Het is iig een kleurige gezellige jurk en ben er helemaal klaar voor!
hey hey, Heerlijk die vakanties, daar ben ik ook wel weer aan toe. Pff mijn opdracht is gelukkig nu goedgekeurd maar nu is mijn casus weer afgekeurd. Voor mijn essay en de casus analyse, tja stomme termen i know. Ik moet nu binnen 5 maanden alles af hebben maar hoe red ik dat. Ik heb een kleine en geen creche. Wel her en der een oppas maar die werken ook natuurlijk, mannetje werkt ook. Wat een stress bah. Ik moet t halen. Gatsie, hier dus een stress weekend en ik zal proberen in elke vrije uurtje wat aan school te kunnen doen. Verder probeer ik bij te slapen want ik ben zo moe. heb gewoon beetje medelijden met mezelf terwijl ik t zelf heb gedaan. grrr. Sorry moest ff mekkeren. Fijne carnaval mama1979 gewoon genieten hoor. Leuk dat je dan ff helemaal gek mag doen en kostuums aan mag.
@ dani: Alvast een fijne vakantie gewenst! Zo'n park als Landal of Center Parcs is altijd wel leuk. @ Jenny: Nog moeten strijken ? @ fontana: Vervelend dat nu je casus weer is afgekeurd. Heel veel succes! Zal voor je duimen dat het je lukt en het de volgende keer wel goed is. Ik ben net klaar met een paar uurtjes werken. Verder wel een lekker rustig dagje gehad. Ga zo een lekkere warme douche nemen en dan weer lezen . Moest trouwens vannacht voor de eerste keer opstaan om te plassen.. hoop maar dat het eenmalig was haha.
Alweer lekker rustig hier . Hoe gaat het met jullie? Nog plannen voor vandaag? Ik ben net klaar hier met opruimen. Straks nog even boodschappen doen en vanavond weer een paar uurtjes werken.
Hallo dames, Tis wel erg rustig hier! Hier gaat het opzich wel redelijk voel me erg raar en wazig op me benen heel zweferig moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar de rede daarvan is omdat me hb nog steeds erg laag is maar jah we komen er wel! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
@ stef: Vervelend dat je je zo voelt. Komt denk ik wel allemaal weer goed als je hb op peil is. Vanmiddag moet ik nog even een paar uurtjes werken en voor de rest van het weekend zien we het wel. Jij nog plannen?
Zo echt stil hier. Lekker gewerkt? Uiteindelijke zouden we alleen naar me ouders gaan maar me buurvrouw in het ziekenhuis waar ik 13 dagen mee heb gelegen mocht woensdag ook naar huis en kreeg vanmorgen smsje dat die weer was opgenomen met hoge koorts en buikpijn. Dus op naar het ziekenhuis voor klein bezoekje erg sneu helaas. En daarna de kinderen weer ophalen bij opa en oma die hadden een verjaardag bij de buren erg druk voor me werd helemaal gek! Al met al behoorlijk druk geweest was blij dat ik thuis was morgen helemaal niks doen!
Hallo, hallo! Vraag me niet hoe, maar ik heb het voor elkaar gekregen dat manlief de laatste vakantiekleren staat te strijken Over 24 uur staan wij in ca 30 graden. Toevallig iemand in de buurt die jaloers is?? 8) Goed, fijn om te lezen dat iedereen druk is en dat Stef weer thuis is. Ik groet jullie en tot over 9 dagen! Wie weet komen we met z`n drieën terug; maar dat horen jullie rond 3 maart. Ik zat zelf te denken aan een test op de zondag ervoor. Veel succes met de kou en de sneeuw. Daaaag!! 8)
Laat het trouwens vooral even weten als je jaloers bent, hoor. Voel je beslist niet bezwaard. 8) Ik zal morgenvroeg nog snel even kijken (denk ik)! 8)8)
@ Jenny: Fijne vakantie en veel klusplezier! @ stef: Werken ging wel goed. Heb nu ook weer weekend eindelijk . Dan had je idd weer een drukke dag vandaag. Doe maar lekker rustig aan vanavond!
Alles ingepakt, helemaal klaar, alvast tanken en wat denk je? Auto doet `t niet. Hij doet het ALTIJD, maar als ik op vakantie ga natuurlijk niet. Hij is nu aan het kijken of hij hem maken kan, en anders heb ik stresssss. Niet leuk!!