Noodplan 'zus-taxi' treedt in werking We komen er wel! Fijne week en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Tot volgende week!
Goedemiddag! Ben schandalig lang niet geweest solly!! had per ongeluk op abb.verwijderen gedrukt, daarna me een ongeluk gezocht maar nooit weer kunnen vinden... Misschien handig als ik in het vervolg kijk in het subforum algemene clubs mwa, gaat goed hoor haha.. Zie dat Stef inmiddels uit ziekenhuis is? Hoe gaat het met je? Oei, balen van je buurvrouw zeg @Jenny: Ja!! Ik=jaloers! Wil ook naar de 30-graden zon!!! helaas, hier nog even in de sneeuwprut @hier: druk weekje achter de rug.. vanmiddag schoonmoeders en schoonoma op bezoek.. Manlief was afgelopen woensdag jarig, maar omdat die vieze sneeuwbende naar beneden kwam vallen was de hele snelweg bedekt met wit errug fijn.. Zal de kleine beeb nog fles geven, dan de koffie maar aanzetten.. Kom vanavond nog wel even buurten!
@ Roeltje: Nog gefeliciteerd met je man! Vervelend he die sneeuw.. mag van mij nu ook wel eens ophouden bah .
@Eclipse: bah, ben helemaal klaar met die prut! Blegh, kan hier niet eens fatsoenlijk de straat uit! Complete ijsbaan op de straat
Ja, is hier ook. Was even bij mijn ouders geweest, maar was blij dat ik weer heelhuids thuis was. Zag net ook ene hier in de straat zowat de stoep op rijden. Ze strooien hier niet, omdat ze het tekort aan zout nu willen bewaren voor de optochten. Trouwens een vraagje aan de mama's.. Hebben jullie al eens nekplooimeting laten doen? Ik was me erin aan het verdiepen, omdat ze het kunnen vragen bij de intake bij de vk. Ik denk zelf dat het voor ons niet veel nut heeft, omdat het om een kansberekening gaat. Die zou bij ons toch lager uitslaan, omdat we onder de 35 zijn en het syndroom van Down niet in de familie voorkomt. Ik weet niet wat hier de ervaringen ermee zijn?
@Eclipse: Hier de meting niet laten doen.. Wij zijn ook onder de 35 en Down komt niet voor in de familie.. Als we een verhoogde kans zouden hebben hadden we het wel gedaan.. Goedemorgen trouwens
eclipse@ Goeiemorgen! Nee wij hebben het niet laten doen omdat we inderdaad onder de 35 zitten dus de kans erg klein is. En ik vind je maakt je zelfs er best gek mee als die wel dikker is dan normaal. Je laat het kindje toch niet weghalen daardoor denk ik persoonlijk. Hier is het ook super glad helaas! Ben inderdaad blij als het klaar is kan ik weer normaal naar buiten toe. Alles gaat zijn gangetje weer vandaag moet ik het alleen doen(eigen keuze geweest) vonden me moeder en me man niet goed maar ik moet wel! Ik moet wel zeggen dat het me gezin/leven heeft veranderd 2 weken flink ziek zijn of weg van huis zijn. Want ineens beseft je wat je allemaal hebt en dat je daar lekker gelukkig mee moet zijn. En voorheen had ik het idee dat beetje sleur erin zat. Dus ik ga er nu weer lekker voor en lekker veel dingen met me kids doen want heb ze super gemist! Hoe is die vandaag bij jullie?
morning allemaal. Sorry druk weekendje gehad, dus ik was ff afwezig. Stef: hey meis daar ben je weer, wat fijn! Ja jeetje zeg na 2wk zo ziek zijn dat je dan ineens beseft wat je hebt. lekker genieten hoor. hoe voel je je nu? Eclipse: whats with the banner.. kaput? of heb je een nieuwe ofzo. ik ziet em niet. Hoe voel jij je? Ik heb het allemaal vertelt nu, de vorige echo was zo duidelijk en de kleine bewoog en het hartje was zo duidelijk. Dus ik heb t de wereld vertelt haha. leuke reacties gelukkig. mocht t nu nog mis gaan, dan vind ik mijn weg daar wel weer in. Hoop dat t blijft plakken natuurlijk. Hier ook geen nekplooimeting. deze keer ook niet. Bij de 20wk hebben ze vorige keer ook uitgelegt dat de kleine 3 vingerkootjes had, downers hebben er maar 2. en er ontbreekt bij hen vaak een neusbotje en dat zat er bij muis ook gewoon in. Dus t was wel goed. Roeltje: hey haai, ook ff terug van weggeweest. Alles goed daarzo? Gezellig een verlaat verjaardagsfeestje. Waar is de rest eigenlijk... debby, plurkie. mama1979 heeft nog een kater van carnaval hihihi nee vast niet.. maar heb je t leuk gehad??? al een testje gewaagd? Dani: hoe was je weekendje weg? beter dan die van mij hahahaha. hier niet veel nieuws. heb nu eindelijk zere tieten en ze worden weer groter. Hoera!! na muis waren t theezakjes..bleh. Verder groeikrampjes in de baarmoeder, ook goed gelukkig. Alleen die vermoeidheid pff..
Goedemiddag! @ Roeltje: Dat hebben wij ook, dus daarom.. @ stef: Ja precies.. ik denk ook niet dat ik het nog weg zou kunnen halen. Had ook net op een site gelezen dat in 70% van de gevallen dat ze een verdikte nekplooi zien er geen kindje met Down wordt geboren maar gewoon een gezond kindje. Het is vervelend om van anderen afhankelijk te zijn he? Raar dat zo'n momenten je ook pas laten inzien wat je hebt he? @ fontana: Heb ik ook soms met de banners.. dan laden ze niet gelijk in. Fijn dat je leuke reacties hebt gekregen op het nieuws. Ik wacht ook nog even af tot volgende week. Zal vast wel goed komen met het blijven plakken . Verder voel ik me ook wel goed. Alleen ook heel erg moe en dat met mijn tieten heb ik al vanaf het begin.. wordt alleen maar steeds pijnlijker pfff. Heb ook zo'n gevoel op mijn lip dat ik een koortslip krijg. Heb voor de zekerheid even naar de vk gebeld. Gelukkig is het niet erg.. je mag alleen wel maar insmeren met Zovirax. Laat ik die creme nu natuurlijk net niet in huis hebben. Ik kijk het anders wel even aan.. als ik er niet te veel last van krijg, laat ik de natuur maar zn werk doen . Ik denk dat we dan ook niet voor de nekplooimeting gaan. Zo'n kansberekening zou voor mij toch niet geruststellend genoeg zijn. Ik wacht wel af tot die 20 weken echo. Verder heb ik hier een rustig dagje. Mijn vriend is vandaag nog een extra dag vrij. Waar debby is weet ik ook niet. Plurkie heb ik laatst wel in een ander topic gezien (verveel jij je ook zo geloof ik).
@Stef: kan me voorstellen dat je alles gemist hebt in die twee weken ziek zijn.. Gaat het alweer beter met je? @Fontana: haha, ja had abb per ongeluk verwijderd en kon m niet weervinden nooit gedacht om bij algemene clubs te kijken Wat fijn dat je leuke reacties gekregen hebt! haha, die zere tieten, aj klinkt bekend haha.. @eclipse: wij hebben daarom ook de 20 weken echo afgewacht, daar zien ze het ook op.. Ga snel eten, dan lekker voor de tv L. heeft eerste prikjes gehad dus die ligt gevloerd op bed haha
@ Roeltje: Dat doe ik dan ook wel . Doen ze dan ook standaard kijken wat je krijgt (j/m)? Of is het echt medisch en moet je voor geslachtsbepaling echt voor een pretecho gaan? Fijne avond allemaal!
@Eclipse: Nee hoor, ze kijken zoieso wat het is (geloof me, je kan er zelf niks uit op maken van al die beelden) en ze vragen je dan of je het wilt weten.. Wij hebben alleen de termijnecho en de 20-weken echo gehad voor geslachtsbepalen e.d. gedaan.. Tussendoor ook nog wat spoedecho's maar verder geen pretecho, 3-d, 4-d of wat dan ook.. We wilden zoveel mogelijk verrast worden
@ Roeltje: Ok . Ik zal het anders nog wel even navragen bij de vk volgende week. Wij willen eigenlijk nog wel een 4d-echo laten maken.
Eclipse@ Die pijn in de borsten heb ik nou nooit gehad lijkt me best vervelend! Wij hebben met de jongens nooit geweten wat het was en met viënn wel! Maar ook pas met 20 weken en geloofde het ook niet gelijk dus heb met 24 weken nog geslacht bepaling gedaan en met 32 nog eens haha vond wel erg eng om alles roze te halen en dan blijkt het wel een jongen te zijn OEPS fontana@ Ja voel me opzich best goed moet wel elke middag even slapen anders red ik het nog niet maar dat is geen probleem ga tergelijk met de kids Soms steken in me linkerzij maar hoort er allemaal bij zeggen ze trekt vanzelf weg. Roeltje@ Hoe is het met L na zijn prikjes? Heeft die er veel last van? Ik moet donderdag ochtend met onze dochter voor de 2e keer tis altijd wel zielig! Vooral om mevrouw nog zo klein en teer is is het helemaal zo sneu. Nou was inderdaad behoorlijk vervelend om iedereen om hulp te vragen. En me schoonmoeder woonde dan ook in huis omdat die in friesland woont dus geen optie om even opneer te rijden. En dan nog je gezin is helemaal uit zijn doen als er iemand in huis bij is. Dus veel drukker dan normaal. Maar wat ook vervelend is dat ik niks mag van iedereen want moet nog aansterken terwijl ik me als herboren voel Ik wilde vandaag met de bus naar me ouders NEE mag niet je vader komt je wel halen pfff maar jah hopelijk is dat snel voorbij. Dus straks naar me ouders toe en daarna naar de huisarts voor een uitstrijkje want wil een spiraaltje hebben want die stomme pil vergeet ik toch en condoom is ook geen optie En ergens een knoop in leggen is ook gelijk ons besluit voor geen kids en dat wil ik ook nog niet! nou daarna naar de gemeente me ID opnieuw aanvragen mag mag me abonnement verlengen dus kan voor het zelfde geld dat ik nu betaalt een i phone krijgen!!! En meer belminuten dus zonder als ik daar geen actie op onderneem. Dus snel alles regelen Zo dat is mijn dagje dan wel weer En jullie?
@ stef: Ja, is ook best vervelend. Vooral met slapen kun je daardoor bepaalde houdingen toch al niet meer aannemen. Haha ja, dat zou wat zijn. Heb je alles roze gehaald en blijk je toch een jongetje te krijgen . Na de zwangerschap ga ik ook voor een spiraaltje. Na 10 jaar ben ik wel een beetje pil-moe. Leuk dat je je abo kan verlengen! Een iPhone vind ik ook helemaal geweldig, maar ik kan niet overweg met touchscreen . Hier verder een rustig dagje. Zometeen hier nog wat opruimen in huis en daarna wachten tot mijn ventje thuiskomt.
helleuw Lekker rustig hier, ben net weer thuis vanuit school, heb geen zin in huiswerk. Zit hier een zak ham/kaas chips leeg te vreten..hoezo vreetbuien. appels liggen op tafel.. maar ja heb lekkere trek. hartige hapjes hmm..vanavond pizza. Gezond eten? huh, ik doe mijn best haha. Echt hoor maar vanavond is mannetje er niet en heb geen zin om aardappels groente en vlees voor mezelf te bereiden. Stef: goed dat je je rustmomenten pakt. heel slim, zo ben je hopelijk snel weer hersteld. En wat lief dat er zoveel hulp wordt aangeboden, heerlijk. Spiraaltje dus..doet zoiets zeer? ik wil na deze ook een spiraal, vriendje wil een knoop, maar dat wil ik echt niet hebben hij is dan 28 de gek. Mannen zijn soms zo impulsief "zucht" . Eclipse: Jij hebt ook wel lekkere dagjes he, hoeveel uren werk je? of werk je in de avond. Wel fijn dat je zo veel rust momenten voor jezelf kunt creeren. Vooral nu we mama worden hebben we die momenten hard nodig. Roeltje: vervelend he die prikjes, mijn mannetje kon er nooit van slapen die werd altijd rete druk. Snapte nooit wat ze in die spuit hadden gedaan. Hij moet over 2 maandjes weer.. bleh. @ll waar zijn jullie.. Jenny ligt te bakken en te klussen. Plurkie is overgelopen hahahaha nee hoor geintje, misschien ist daar wel gezelliger, ik weet t niet. Mama1979: je laat ons wel in spanning meis.. volgens mij is je nod een dezer dagen.. ik duim heel hard!! ik ga verder met mijn chips, zak is nog niet leeg.. hmmm
@ fontana: Smakelijk ! Ik vond de ham-kaas laatst niet meer zo lekker smaken. Bij mij gaat er alleen nog paprika chips in. Ik werk vanuit huis (kinderchatsite) en dat is ongeveer 4 uurtjes per keer. Ik werk op maandag, woensdag, vrijdag en om de week op donderdag en zaterdag. Soms doe ik ook nog wat mailtjes. Vind het idd wel fijn al die rustmomenten en dat ik afentoe eens tijd heb om lekker op het forum te neuzen voor informatie. Plurkie is idd overgelopen haha.. weet ook niet waarom ze niet meer hier komt.. Jammer eigenlijk. Dani is volgens mij ook nog op vakantie. En naar mama1979 ben ik ook heel benieuwd. Of ze is nog aan het carnavallen of ze heeft een behoorlijke kater .
@ fontana: Heb jij een inwendige of uitwendige echo gehad? Soms is teveel lezen hier ook weer niet goed .